sl@wek Zgłoś #21 Napisano 13 Marca 2013 (edytowane) Blos ma być założony tak jak na fotkach kolegi THAMIAN i nie inaczej chyba że ktoś ma doświadczenia z wstawianiem w puchę przed przepływką to chętnie się dowiem jak to działa.Małe pokrętło reg.wolnych obrotów,duże skład mieszanki i jest jeszcze trzecie do podstawiania samej przepustnicy,możliwe że to ostatnie jest wkręcone i dla tego silnik nie gaśnie.Nigdy nie korzystałem z usług żadnego "gaziarza" regulacje robiłem metodą prób i błędów i było ok Edytowane 13 Marca 2013 przez sl@wek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anprzybylo Zgłoś #22 Napisano 5 Czerwca 2013 Witaj Tez mam blosa od kilku dni próbowałem go wyregulować sam ale cały czas jest za bogata mieszanka udałem się do gaziarzy i faktycznie było za bogato wiec zakręcili mi reduktor na maxa i dawka gazu się zmniejszyła ale nie na tyle ile powinna. To znaczy według nich lepiej ale nie za dobrze. Auto nie muli na wysokich ale mam obawy ze będzie palić więcej niż na tradycyjnym mikserze. Poddali mi podobne rozwiązanie żeby umieścić blos przed przepływomierzem bo przepływomierz spiętrza powietrze przed blosem lub zostawić tak jak jest tzn przeplywka blos przepustnica ale zrobić rurką kompensację od miejsca za blosem a przepustnicą na dolocie do miejsca w parowniku tzn reduktorze. Jest tego jeden minus bo trzeba mieć specjalny reduktor przygotowany do kompensacji taki jak tu: http://allegro.pl/r3-tomasetto-at07-at-07-100km-filtr-kompensacja-i3293715753.html Podobno kompensacja powoduje to ze gaz nie jest tak mocno wyciągany z parownika niepotrzebnie i po zastosowaniu komensacji cały układ działa stabilniej. Myślałem tez zeby przepływomierz otworzyć na FULL ale to ma dawać sygnały do kompa przy jeździe na PB. Jeśli ktoś słyszał o czymś podobnym proszę o pokierowanie mnie i kolegi w dobrym kierunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AC SA Zgłoś #23 Napisano 6 Czerwca 2013 wiec zakręcili mi reduktor na maxa i dawka gazu się zmniejszyła Przy zamontowanym Blosie reduktor powinien być rozkręcony, a mieszankę się reguluje śrubami w Blosie. Chyba, że reduktor jest już bardzo mocno uszkodzony i strasznie "leje". Poddali mi podobne rozwiązanie żeby umieścić blos przed przepływomierzem bo przepływomierz spiętrza powietrze przed blosem ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anprzybylo Zgłoś #24 Napisano 6 Czerwca 2013 Przy zamontowanym Blosie reduktor powinien być rozkręcony, a mieszankę się reguluje śrubami w Blosie. Chyba, że reduktor jest już bardzo mocno uszkodzony i strasznie "leje". ?????? Wiem ze powinien byc rozkrecony ale dopuki nie zrobie kompensu tak musi zostac bo inczej z 14l wezmie. Reduktor ma 40tys sprawdzełem teraz wiec chyba jeszcze nie powinien byc dojechany ale zamowilem ten do kompensacji. Pomysł z blosem przed przeplywka mnie tez wydawał sie irracjonalny ale wrzuciłem go pod komentarz i widze ze do odrzucenia tren pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anprzybylo Zgłoś #25 Napisano 6 Czerwca 2013 ac chyba od Ciebie mialem ostatnio parownik tomasetto na allegro kupowałem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AC SA Zgłoś #26 Napisano 10 Czerwca 2013 ac chyba od Ciebie mialem ostatnio parownik tomasetto na allegro kupowałem ? Raczej albo i nawet w 100% nie ode mnie . Wiem ze powinien byc rozkrecony ale dopuki nie zrobie kompensu tak musi zostac bo inczej z 14l wezmie. Nie pamiętam (bardzo dawno nie miałem z tym urządzeniem do czynienia), ale kompensację robi w silnikach z mechanicznym wtryskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucyk Zgłoś #27 Napisano 11 Grudnia 2013 Odgrzeję. Dziś byłem u gaziarza z moim blosem na regulacji. Po otwarciu maski stwierdził ,że regulacja jest zbędna ponieważ jest to źle zamontowane. Jakiesz było zdziwienie gdy to usłyszałem. Gadam mu ,że podłączyłem według zdjęć z forum (usera THAMIAN). Stwierdził ,że wszystko dobrze, owszem tak może być ale nie w przypadku przepływomierza klapowego ponieważ wytwarza się duże podciśnienie gdy otwiera się klapka. Powiedział ,że należy to zamontować w taki sposób http://img187.exs.cx/img187/9553/rzezba16ax.jpg a wtedy powinien zacząć mniej palić, równo pracować na wolnych obrotach, ustąpić problem z zalewaniem podczas palenia. Więc Rano przystępuje do działanie a efekty opiszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucyk Zgłoś #28 Napisano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Po przejechaniu 60km widoczne mniejsze spalanie (patrząc na diody na przełączniku) W pon wybiorę się na analizator i ustawię BlOS-a. Po przeniesieniu przed przepływke inna kultura pracy silnika, na wolnych obrotach już go nie zalewa gazem. Edytowane 20 Stycznia 2014 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucyk Zgłoś #29 Napisano 20 Stycznia 2014 Wyjeździłem ok 6 zbiorników i jest ewidentna poprawa. BLOS ma być założony przed przepływką i nie inaczej. Sorry za odgrzanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #30 Napisano 10 Lipca 2016 Wyjeździłem ok 6 zbiorników i jest ewidentna poprawa. BLOS ma być założony przed przepływką i nie inaczej. Sorry za odgrzanie Blos przed przepływomierzem? Czy mógł bym prosić o zdjęcie jak to wygląda? Przymierzam się do montażu i teraz mam dylemat czy przed / za przepływką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach