PacoRamires Zgłoś #421 Napisano 10 Grudnia 2010 sprawdziłam date produkcji, widnieje 25.10.2010. Więc akum jest dobry, tak myślę, chyba data sfiksowana. Mechanik jak dotej pory niewie co jest mojemu paskowi ale skoro podłączyłaś inny akumulator i zapali bez problemu przy -14 C no to ewidentnie jest wina akumulatora ma za słaby prąd rozruchowy (może do tego nie trzymać napięcia) a powiedz sama kupywałaś ten akumulator czy Ci mechanik dobierał i gdzie był kupywany ? ? ? - jaka firama ? ? ? - jaka pojemność ? ? ? - jaki prąd rozruchowy ? ? ? - jakie ma napięcie w spoczynku ? ? ? te wszystkie informacje z wyjątkiem ostatniej są (a przynajmniej powinny być na obudowie akumulatora) lub jego karcie gwarancyjnej jak możesz to porównaj jego parametry z parametrami tego z którego zapalił przy -14 C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silnik75 Zgłoś #422 Napisano 11 Grudnia 2010 posiadam passata AJM 99r. nie mam pompy w zbiorniku !! I też jest problem z paleniem przy niskich temperaturach myślę ze to wina pompy mechanicznej przy głowicy http://2urbietorbi.files.wordpress.c...diesel-tdi.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #423 Napisano 11 Grudnia 2010 - jaka firama ? ? ?- jaka pojemność ? ? ? - jaki prąd rozruchowy ? ? ? Sama nie kupowłam, kupował mój mąż w sklepie motoryzacyjnym. A co do pytanka, to aku jest firmy Banner, pojemność 74Ah, prąd rozruchowy 640 A Mój mechanik nie znalazł żadnego wycieku, żadnej widocznej usterki. Doradził jedynie żeby udać się na Vaga do panów którzy zajmują się tylko Pompowtryskami. Mają sprzęt to sprawdzą wartośći pompowtrysków. Natomiast z ciekawośći zapytaliśmy się fachowca z innej miasta co o tym sądzi, po zastanowieniu się stwiedził że to wina rozrusznika. Także niewiemy co o tym sądzić. ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 17:48 ---------- myślę ze to wina pompy mechanicznej czy inna nazwa tej pompy to pompa vacum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silnik75 Zgłoś #424 Napisano 12 Grudnia 2010 (edytowane) czy inna nazwa tej pompy to pompa vacum? Tak inna nazwa to vacum !! jeszcze test zróbcie z aku. albo on lub rozrusznik bo jakby była vacum cały czas tak samo by zapalał przy ujemnej temperaturze Edytowane 12 Grudnia 2010 przez silnik75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #425 Napisano 12 Grudnia 2010 Tak inna nazwa to vacum Bardziej celną jest -tandem pompa. Vaccu to pompa podciśnienia a w tym modelu jest pompa zespolona, tzw tandem. Podcisnienie i paliwo w jednym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silnik75 Zgłoś #426 Napisano 12 Grudnia 2010 (edytowane) Bardziej celną jest -tandem pompa. Vaccu to pompa podciśnienia a w tym modelu jest pompa zespolona, tzw tandem. Podcisnienie i paliwo w jednym. pytanko mam rozbierałeś może tandem lukasa co jest przyczyna długiego kręcenia . Edytowane 12 Grudnia 2010 przez silnik75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #427 Napisano 12 Grudnia 2010 pytanko mam rozbierałeś może tandem lukasa co jest przyczyna długiego kręcenia Popatrz pod katem nieszczelności. Rzuć tez okiem na odpowietrzanie się baku, albo zostaw z odkręconym korkiem i sprawdzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #428 Napisano 12 Grudnia 2010 jakby była vacum cały czas tak samo by zapalał przy ujemnej temperaturze Kolega w innym temacie miał podobny problem. Też mu pasek nie palił za pierwszym razem, a następne palenie normalne. Także wymienił tą pompe i było ok. Fajnie jakby była to feralna pompa a nie pompowtryskiwacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #429 Napisano 12 Grudnia 2010 Fajnie jakby była to feralna pompa a nie pompowtryskiwacze Pompowtryskiwacze się dość pewnie diagnozuje, więc nie musisz strzelać. Myslący mechanik nie będzie "strzelał", tylko zdiagnozuje i wymieni to co trzeba. Regeneracja pompek na dziś nie jest już tak kosztowną operacją a pompki po takim zabiegi chodzą długo i bezproblemowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silnik75 Zgłoś #430 Napisano 14 Grudnia 2010 Pompowtryskiwacze się dość pewnie diagnozuje, więc nie musisz strzelać. Myslący mechanik nie będzie "strzelał", tylko zdiagnozuje i wymieni to co trzeba. Regeneracja pompek na dziś nie jest już tak kosztowną operacją a pompki po takim zabiegi chodzą długo i bezproblemowo. mam pytanko sam regenerujesz pompki czy wysyłasz i jaki koszt usługi ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #431 Napisano 15 Grudnia 2010 mam pytanko sam regenerujesz pompki czy wysyłasz i jaki koszt usługi ?? Oczywiście nie robię tego sam. Współpracuje z warsztatem, który ma do tego odpowiedni sprzęt i wiedzę. Koszt trudno określić bo to zależy od stanu pompek. Generalnie ZAWSZE oddaje komplet i zakładając że dwie są do regeneracji a pozostałe dwie do sprawdzenia/regulacji koszt zamyka się w około 800zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierzasty Zgłoś #432 Napisano 15 Grudnia 2010 Jeszcze istnieja dwa powody kiepskiego odpalania, nie wiem czy podawał ktoś bo temat ma 22 strony i nie czytałem wszystkiego, ale chodzi mi o dawkę rozruchową paliwa i o nieszczelność w układzie paliwowym (uszczelka między nastawnikiem a pompą, bądź inne miejsce) powodująca cofanie się paliwa i dostawianie się powietrza do układu, trzeba wtedy więcej pokręcić, żeby odpalić samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silnik75 Zgłoś #433 Napisano 15 Grudnia 2010 Stern Stern's Avatar Imię: Andrzej Status: Offline Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB) Rok: 2002 Przyznał pomógł: 2 Pomógł 64 razy Zarejestrowany: cze 2008 Miasto: Gliwice Wiek: 37 Dzisiaj, 08:20 Cytat: Napisał silnik75 Zobacz post mam pytanko sam regenerujesz pompki czy wysyłasz i jaki koszt usługi ?? Oczywiście nie robię tego sam. Współpracuje z warsztatem, który ma do tego odpowiedni sprzęt i wiedzę. Koszt trudno określić bo to zależy od stanu pompek. Generalnie ZAWSZE oddaje komplet i zakładając że dwie są do regeneracji a pozostałe dwie do sprawdzenia/regulacji koszt zamyka się w około 800zł. jestes wstanie podać namiar tel. gdzie regeneracjie przeprowadzają nr gg 8460644 . i na czym polega ta regeneracjia wanienka ultra dzwiękowa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #434 Napisano 15 Grudnia 2010 jestes wstanie podać namiar tel. gdzie regeneracjie przeprowadzająnr gg 8460644 . i na czym polega ta regeneracjia wanienka ultra dzwiękowa . Tak, wanienka za 25 tyś euro.... daj spokój człowieku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #435 Napisano 16 Grudnia 2010 Witam, mam problem z odpalaniem mojego Paska, nagrałem filmik, na którym słychać jak (chyba) dziwnie odpala, trzeba go troszkę dłużej niż zwykle kręcić i odpala tak jakby nierówno, a raz zdarzyło mi się tak, że po przekręceniu kluczyka nic się nie działo, dopiero po pewnej chwili zaczął kręcić i odpalił, ktoś mi może powiedzieć co jest nietak? [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziorasix Zgłoś #436 Napisano 16 Grudnia 2010 Ako roczne 74Ah centra prąd na akumulatorze po 24h postoju w garażu to 11,7 v przekręcam kluczykiem i kontrolki przygasają nie odpala w chwili próby odpalenia prąd na aku spadł do 5,4v. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #437 Napisano 18 Grudnia 2010 Ako roczne 74Ah centra prąd na akumulatorze po 24h postoju w garażu to 11,7 v przekręcam kluczykiem i kontrolki przygasają nie odpala w chwili próby odpalenia prąd na aku spadł do 5,4v. kurcze kolego to ze masz roczne ako to nieznaczy ze jest dobre czasami ako moze miec miesiac i pada , spróbuj pozyczyc ako od kogos i sprawdz czy to wina aka w 100% moze cos ci to ako rozładowuje ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziorasix Zgłoś #438 Napisano 18 Grudnia 2010 Dziś wstawiłem nowe ako , auto stało 14 godz. i bardzo ciężko ale odpaliło. Wydaję mi się że to rozrusznik ale jak to zdiagnozować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adix62 Zgłoś #439 Napisano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Ja w swoim Pasku mam następujący problem. Przy temperaturach poniżej -10 ciężko pali tzn. łapie ale nie może zaskoczyć musze pokręcic ze 3 sekundy po czym odpala. Nowe świece żarowe Bosch, nowy aku Bosch. Ciepły pali z dotyku. Co może być przyczyną? Edytowane 18 Grudnia 2010 przez Adix62 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #440 Napisano 18 Grudnia 2010 Ja w swoim Pasku mam następujący problem. Przy temperaturach poniżej -10 ciężko pali tzn. łapie ale nie może zaskoczyć musze pokręcic ze 3 sekundy po czym odpala. Nowe świece żarowe Bosch, nowy aku Bosch. Ciepły pali z dotyku. Co może być przyczyną? a jaka masz ustawiona dawke na pompie? a aku masz dobrze dobrany do twojego auta? najlepiej pod vaga i posprawdzac wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach