Skocz do zawartości
olko25

problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdziłam date produkcji, widnieje 25.10.2010. Więc akum jest dobry, tak myślę, chyba data sfiksowana.

Mechanik jak dotej pory niewie co jest mojemu paskowi

ale skoro podłączyłaś inny akumulator i zapali bez problemu przy -14 C no to ewidentnie jest wina akumulatora ma za słaby prąd rozruchowy (może do tego nie trzymać napięcia)

a powiedz sama kupywałaś ten akumulator czy Ci mechanik dobierał i gdzie był kupywany ? ? ?

- jaka firama ? ? ?

- jaka pojemność ? ? ?

- jaki prąd rozruchowy ? ? ?

- jakie ma napięcie w spoczynku ? ? ?

te wszystkie informacje z wyjątkiem ostatniej są (a przynajmniej powinny być na obudowie akumulatora) lub jego karcie gwarancyjnej

jak możesz to porównaj jego parametry z parametrami tego z którego zapalił przy -14 C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadam passata AJM 99r. nie mam pompy w zbiorniku !! I też jest problem z paleniem przy niskich temperaturach myślę ze to wina pompy mechanicznej przy głowicy

http://2urbietorbi.files.wordpress.c...diesel-tdi.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- jaka firama ? ? ?

- jaka pojemność ? ? ?

- jaki prąd rozruchowy ? ? ?

 

Sama nie kupowłam, kupował mój mąż w sklepie motoryzacyjnym. A co do pytanka, to aku jest firmy Banner, pojemność 74Ah, prąd rozruchowy 640 A

Mój mechanik nie znalazł żadnego wycieku, żadnej widocznej usterki. Doradził jedynie żeby udać się na Vaga do panów którzy zajmują się tylko Pompowtryskami. Mają sprzęt to sprawdzą wartośći pompowtrysków. Natomiast z ciekawośći zapytaliśmy się fachowca z innej miasta co o tym sądzi, po zastanowieniu się stwiedził że to wina rozrusznika.

Także niewiemy co o tym sądzić.

 

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 17:48 ----------

 

myślę ze to wina pompy mechanicznej

czy inna nazwa tej pompy to pompa vacum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy inna nazwa tej pompy to pompa vacum?

Tak inna nazwa to vacum !! jeszcze test zróbcie z aku. albo on lub rozrusznik bo jakby była vacum cały czas tak samo by zapalał przy ujemnej temperaturze

Edytowane przez silnik75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak inna nazwa to vacum

 

Bardziej celną jest -tandem pompa. Vaccu to pompa podciśnienia a w tym modelu jest pompa zespolona, tzw tandem. Podcisnienie i paliwo w jednym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardziej celną jest -tandem pompa. Vaccu to pompa podciśnienia a w tym modelu jest pompa zespolona, tzw tandem. Podcisnienie i paliwo w jednym.

 

pytanko mam rozbierałeś może tandem lukasa co jest przyczyna długiego kręcenia .

Edytowane przez silnik75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytanko mam rozbierałeś może tandem lukasa co jest przyczyna długiego kręcenia

 

Popatrz pod katem nieszczelności. Rzuć tez okiem na odpowietrzanie się baku, albo zostaw z odkręconym korkiem i sprawdzaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakby była vacum cały czas tak samo by zapalał przy ujemnej temperaturze

Kolega w innym temacie miał podobny problem. Też mu pasek nie palił za pierwszym razem, a następne palenie normalne. Także wymienił tą pompe i było ok.

Fajnie jakby była to feralna pompa a nie pompowtryskiwacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajnie jakby była to feralna pompa a nie pompowtryskiwacze

 

Pompowtryskiwacze się dość pewnie diagnozuje, więc nie musisz strzelać. Myslący mechanik nie będzie "strzelał", tylko zdiagnozuje i wymieni to co trzeba. Regeneracja pompek na dziś nie jest już tak kosztowną operacją a pompki po takim zabiegi chodzą długo i bezproblemowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pompowtryskiwacze się dość pewnie diagnozuje, więc nie musisz strzelać. Myslący mechanik nie będzie "strzelał", tylko zdiagnozuje i wymieni to co trzeba. Regeneracja pompek na dziś nie jest już tak kosztowną operacją a pompki po takim zabiegi chodzą długo i bezproblemowo.

 

mam pytanko sam regenerujesz pompki czy wysyłasz i jaki koszt usługi ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko sam regenerujesz pompki czy wysyłasz i jaki koszt usługi ??

 

Oczywiście nie robię tego sam. Współpracuje z warsztatem, który ma do tego odpowiedni sprzęt i wiedzę. Koszt trudno określić bo to zależy od stanu pompek. Generalnie ZAWSZE oddaje komplet i zakładając że dwie są do regeneracji a pozostałe dwie do sprawdzenia/regulacji koszt zamyka się w około 800zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze istnieja dwa powody kiepskiego odpalania, nie wiem czy podawał ktoś bo temat ma 22 strony i nie czytałem wszystkiego, ale chodzi mi o dawkę rozruchową paliwa i o nieszczelność w układzie paliwowym (uszczelka między nastawnikiem a pompą, bądź inne miejsce) powodująca cofanie się paliwa i dostawianie się powietrza do układu, trzeba wtedy więcej pokręcić, żeby odpalić samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stern

 

Stern's Avatar

 

Imię: Andrzej

 

Status: Offline

 

Samochód:

B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)

Rok: 2002

 

Przyznał pomógł: 2

Pomógł 64 razy

Zarejestrowany: cze 2008

Miasto: Gliwice

Wiek: 37

 

 

Dzisiaj, 08:20

Cytat:

Napisał silnik75 Zobacz post

mam pytanko sam regenerujesz pompki czy wysyłasz i jaki koszt usługi ??

Oczywiście nie robię tego sam. Współpracuje z warsztatem, który ma do tego odpowiedni sprzęt i wiedzę. Koszt trudno określić bo to zależy od stanu pompek. Generalnie ZAWSZE oddaje komplet i zakładając że dwie są do regeneracji a pozostałe dwie do sprawdzenia/regulacji koszt zamyka się w około 800zł.

 

jestes wstanie podać namiar tel. gdzie regeneracjie przeprowadzają

nr gg 8460644 . i na czym polega ta regeneracjia wanienka ultra dzwiękowa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestes wstanie podać namiar tel. gdzie regeneracjie przeprowadzają

nr gg 8460644 . i na czym polega ta regeneracjia wanienka ultra dzwiękowa .

 

Tak, wanienka za 25 tyś euro.... daj spokój człowieku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z odpalaniem mojego Paska, nagrałem filmik, na którym słychać jak (chyba) dziwnie odpala, trzeba go troszkę dłużej niż zwykle kręcić i odpala tak jakby nierówno, a raz zdarzyło mi się tak, że po przekręceniu kluczyka nic się nie działo, dopiero po pewnej chwili zaczął kręcić i odpalił, ktoś mi może powiedzieć co jest nietak?

[ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ako roczne 74Ah centra prąd na akumulatorze po 24h postoju w garażu to 11,7 v przekręcam kluczykiem i kontrolki przygasają nie odpala w chwili próby odpalenia prąd na aku spadł do 5,4v.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ako roczne 74Ah centra prąd na akumulatorze po 24h postoju w garażu to 11,7 v przekręcam kluczykiem i kontrolki przygasają nie odpala w chwili próby odpalenia prąd na aku spadł do 5,4v.

kurcze kolego to ze masz roczne ako to nieznaczy ze jest dobre czasami ako moze miec miesiac i pada , spróbuj pozyczyc ako od kogos i sprawdz czy to wina aka w 100% moze cos ci to ako rozładowuje ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wstawiłem nowe ako , auto stało 14 godz. i bardzo ciężko ale odpaliło. Wydaję mi się że to rozrusznik ale jak to zdiagnozować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim Pasku mam następujący problem. Przy temperaturach poniżej -10 ciężko pali tzn. łapie ale nie może zaskoczyć musze pokręcic ze 3 sekundy po czym odpala. Nowe świece żarowe Bosch, nowy aku Bosch. Ciepły pali z dotyku. Co może być przyczyną?

Edytowane przez Adix62

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja w swoim Pasku mam następujący problem. Przy temperaturach poniżej -10 ciężko pali tzn. łapie ale nie może zaskoczyć musze pokręcic ze 3 sekundy po czym odpala. Nowe świece żarowe Bosch, nowy aku Bosch. Ciepły pali z dotyku. Co może być przyczyną?

 

a jaka masz ustawiona dawke na pompie?

a aku masz dobrze dobrany do twojego auta?

 

najlepiej pod vaga i posprawdzac wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności