Skocz do zawartości
olko25

problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Rekomendowane odpowiedzi

czujnik temp. paliwa ? a zaco kakretnie on odpowiada i gdzie on sie znajduje to ten w zbiorniku???

 

u ciebie nie wiem, ja mam afn ,u mnie będę wymieniał we wtorek, jak sie dowiem to napisze.

objaw dodatkowy byl taki ze silnik telepało,postał chwile i objaw znikał ,ale jest błąd,wadliwy czujnik temperatury paliwa, zwarcie czy cos takiego

 

---------- Post added at 13:19 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

 

czujnik paliwa ? a zaco kakretnie on odpowiada i gdzie on sie znajduje to ten w zbiorniku???

 

poczytaj tu ,jest opisane elegancko ,ma wplyw na odpalanie.

 

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17542

 

---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

 

czujnik paliwa ? a zaco kakretnie on odpowiada i gdzie on sie znajduje to ten w zbiorniku???

 

opis czujnikow masz link

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=793647#post793647

Edytowane przez marwitko
nie wpisalem temp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u ciebie nie wiem, ja mam afn ,u mnie będę wymieniał we wtorek, jak sie dowiem to napisze.

objaw dodatkowy byl taki ze silnik telepało,postał chwile i objaw znikał ,ale jest błąd,wadliwy czujnik temperatury paliwa, zwarcie czy cos takiego

 

---------- Post added at 13:19 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

 

 

 

poczytaj tu ,jest opisane elegancko ,ma wplyw na odpalanie.

 

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17542

 

---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

 

 

 

opis czujnikow masz link

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=793647#post793647

no dobra dzieki kolego teraz juz wiem ze ma on wpływ na to i owo

ale powiedz mi jak moge go sprawdzic za pomoca vaga w co musze wejsc by go zprawdzic ??? posiadam vaga ale niezabardzo umiem sie nim posługiwac

i dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem z Passatem a mianowicie jak jest zimy na przykład rano nagrzeje świece przekaźnik cyknie i odpala od kopa ale jak już pochodzi i się rozgrzeje to ma problemy z odpaleniem trzeba długo kręcić i pedał w podłogę i jakos zaskakuje a świece nie grzeja jak jest ciepły.Dodam że świece nowe, filter też,próbowałem nawet z odpięciem czujnika od wody i paliwa ale bez reakcji a i nIe moge sprawdzic vagiem bo oddałem laptopa do naprawy. Pomóżcie jak nie mnie to samochodowi bo jak tego nie zrobię szybko to zakończymy naszą przygodę i pójdzie do żyda:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie jest taki klopot jak czujnik podpięty od wody to nie grzdzeja a jak odepnę to grzeją wiec zakupiłem nowy czujnik wymiana zrobiona i nadal to samo nie grzeja co możne być jeszcze przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba najpierw zagrzac swiece na zaplonie i wtedy sie odpala!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, parę dni temu kupiłem Passata cc no i niestety dziś trochę w nim siedziałem i grzebałem w Navi i innych ustawieniach MFA i radia itp aż tu nagle wszytko się wyłączyło wyskoczył komunikat Key not detected (system kessy) oraz air bag servis i gdy chciałem odpalić niestety tylko terkotanie wraz z gaśnięciem wszystkich kontrolek. Czy to może być wynik tego że rozładował się akumulator czy może coś innego? Czy mogę bezpiecznie go wyciągnąć i dać do ładowania lub odpalić na kablach? A może to po prostu jakaś inna awaria? Z góry dzięki za informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawa opanowana :) aku chyba przez noc nabrał trochę mocy i rano nie było problemu z odpaleniem i żadne komunikaty nie wyskoczyły. Nauczka na przyszłość. :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy to może być wynik tego że rozładował się akumulator
Czy mogę odpalić na kablach?

Wszystko wskazuje na rozładowany akumulator. Jak chcesz wiedzieć na 1oo%, to bierz miernik elektryczny i sprawdź napięcie na zaciskch lub gęstość elektrolitu areometrem (testerem do pomiaru gęstości elektrolitu). Co do ładowania to:

1. Sprawdź ile lat ma aku i czy wogóle opłaca się go reanimować

2. Sprawdź poziom elektrolitu - w razie czego uzupełnij

3. Chyba lepiej podpiąć prostownik do akumulatora w aucie niż męczyć się z

wyciąganiem i wożeniem akumulatora do ładowania.

4. Przed podpięciem prostownika rozłącz klemy najpierw - (minus masa) potem + (plus)

Co do odpalenia na kablach to jest to rozwiązanie jednorazowe (awaryjne). I tak musisz naładować akumulator. Ja osobiście nie preferuję (nie zalecam) tej metody uruchamiania.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo, samochód jest jeszcze na gwarancji wiec po świętach podjadę na serwis i niech sprawdzają co trzeba. Ważne, że teraz odpalił i nie wyskakują żadne błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nastepujacy problem : gdy pojezdze troche autem ( wystepuje to na lekko cieplym silniku jak i calkiem cieplym - na zimnym nie),zgasze i ponownie odpale to raz na 20 odpalen samochod nie chce zapalic - mianowicie kreci rozrusznikiem w dziwny sposob,samochod wydaje z siebie jednostajny szumiacy,przeciagniety dzwiek, ciezko mi to nagrac gdyz wystepuje to czasami. Gasze zaplon,odpalam ponownie i jest ok,ewentualnie podczas tego drugiego zapalania pojawi sie na krotko ten dzwiek raz miedzy 'normalnym' kreceniem.

 

Aku sprawne,podladowywalem ale byl na 80 %.Bledow ostatnio nie bylo na komputerze.Zimą rano odpalal cienko,ale mimo to kręcil i nie bylo tego dzwieku.Czy mogą to byc swiece zarowe,czy moze obstawiacie rozrusznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię, że to na pewno to, ale miałem podobnie ze starą fiestą kiedyś. Winowajcą był rozrusznik. Początkowo było to właśnie raz na kilkanaście odpaleń, ale z czasem doszło do tego, że częściej rozrusznik wydawał jednostajne wycie niż kręcił. Trzeba było wymienić. Jednak nie sugeruj się mną, bo to było inne auto z podobnymi objawami. Niech się jeszcze inni wypowiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak mozna sprawdzic rozrusznik i czy sie go regeneruje czy wymienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, to już nie pamiętam, bo to było grubo ponad 6 lat temu. Wiem, że ja wymieniałem, ale nie orientowałem się czy jest możliwość regeneracji, bo miałem do niej drugi silnik, z którego mogłem brać części...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik temperatury. może komputer podaje zła dawkę paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dziś świece u taty w pasku-każda spalona była. Świece jeszcze chyba fabryczne-bosch z numerem vw. U mnie też raczej są jeszcze fabryczne, ale jedna tylko nie grzeje. Auto ma taki sam przebieg, wiek i w tym samym kraju używane było-coś mi się zdaje, że jak wyciągne swoje to się okaże, że są beru, a nie bosch jak u ojca ;) To by wiele mówiło o te3raźniejszej jakości boscha. Świeczki już mam-za niedługo wymienię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem 2 dni temu b5 115 KM ATJ Pompowtryski 2000r. Jak jest rozgrzany to pali idealnie, a po nocy zapala na 1 sekunde i gaśnie, potem trzeba kręcić 2 razy i nic, za trzecim razem zaczyna załapywać tak powoli, powoli coraz lepiej i w końcu zapala. Puści trochę dymu i potem jest już ok. Wiem, ze ten sam problem miało kilka osób z forum i wiem, ze to najprawdopodobniej jest nieszczelność ukladu paliwowego. Proszę o porady w jaki sposób szukać tej nieszczelności, chcę zacząć od najtańszej opcji czyli przewodów paliwowych, ale jak to zrobić? Pisaliście o pozostawianiu na noc auta przodem lub tylem w górę. Co mi to da? czego sie spodziewać i jakie bedą różnice ( w przodem lub tylem)? A co z zakładaniem przeźroczystego przewodu paliwowego? czy jeśli bedzie widać ze w tym przewodzie cofa sie paliwo to mozna w 100% wyelinimować uszkodzenie uszczelek pod pompowtryskiwaczami? Najgorszą opcją jest wymiana vacum pompy(tego sie boje najbardziej), bo to duzy koszt. Napiszcie czy jej wymiany moge dokonać sam, czyj to skomplikowane?

Bardzo prosze o odpowiedź bo jeśli koszt naprawy bedzie duzy a ja to szybko zdiagnozuje to bede sie domagałod sprzedającego pokrycia częsci kosztów naprawy

z góry dziekuje

Piotrk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Kupiłem 2 dni temu b5 115 KM ATJ Pompowtryski 2000r. Jak jest rozgrzany to pali idealnie, a po nocy zapala na 1 sekunde i gaśnie, potem trzeba kręcić 2 razy i nic, za trzecim razem zaczyna załapywać tak powoli, powoli coraz lepiej i w końcu zapala. Puści trochę dymu i potem jest już ok. Wiem, ze ten sam problem miało kilka osób z forum i wiem, ze to najprawdopodobniej jest nieszczelność ukladu paliwowego. Proszę o porady w jaki sposób szukać tej nieszczelności, chcę zacząć od najtańszej opcji czyli przewodów paliwowych, ale jak to zrobić? Pisaliście o pozostawianiu na noc auta przodem lub tylem w górę. Co mi to da? czego sie spodziewać i jakie bedą różnice ( w przodem lub tylem)? A co z zakładaniem przeźroczystego przewodu paliwowego? czy jeśli bedzie widać ze w tym przewodzie cofa sie paliwo to mozna w 100% wyelinimować uszkodzenie uszczelek pod pompowtryskiwaczami? Najgorszą opcją jest wymiana vacum pompy(tego sie boje najbardziej), bo to duzy koszt. Napiszcie czy jej wymiany moge dokonać sam, czyj to skomplikowane?

Bardzo prosze o odpowiedź bo jeśli koszt naprawy bedzie duzy a ja to szybko zdiagnozuje to bede sie domagałod sprzedającego pokrycia częsci kosztów naprawy

z góry dziekuje

Piotrk

 

najpierw podłącz VAG-COMa, może czujnik temp padł, i wywala błąd lub do ECU podaje dziwne wartości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to jest uzależnione od czasu postoju. Jak stoi 6 godzin to pali idealnie, a jak 15 godzin to za 3-4 razem(pewnie sie zapowietrza). Czy w takim przypadku to moze byc ten czujnik temperatury?? nie wydaje mi sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdzalem vag-com i nie pokazal rzadnych bledow, wiec czujnik musi byc ok. Bylem u pewnego mechanika, który stwierdził, że to najprawdopodobniej wina pompy, która znajduje się przy baku paliwa. Podobno tam jest jakiś zawór, którym może cofac sie paliwo. Co o tym myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności