Skocz do zawartości
olko25

problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie tak jak powyżej sa u mnie problemy z odpalenie auta jak dłuzej postoi, niby wszytsko jest w porzadku i dlatego chcę wymienic zawór zwrotny paliwa tylko nie jestem pewnie gdzie w moim passacie sie on znajduje (1.9 tdi 115 PD 99r) czy pod filtrem w przewodach lub w filtrze paliwa ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jestem po wymianie: akumulatora miał 9,5 roku :) i świec, filtrów w dalszym ciągu przy mrozach większych niż -10 mam problem z odpalaniem, rozrusznik długo kręci, zanim samochód odpala, niezależnie od paliwa bp, orlen, lotos. Z usterek do usunięcia został mi przepływomierz, pokazujący dziwne wartości, czujnik temp. płynu g2, podobno kąt wtrysku też jest nie najlepszy. Czy któraś z usterek może mieć wpływ na odpalanie? Czy sprawdzać szczelność układu paliwowego? O co chodzi z bezpiecznikiem, od świec żarowych? Mam go sprawdzać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kąt wtrysku

 

kąt wtrysku - skoryguj ma on spore znaczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu jest moje pytanie: Jak w PD ustawia się kąt wtrysku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kata wtrysku sie nie ustawia w ATJ ustawia sie tyko rozrzad

to jesli chodzi o problemy z odpaleniem to nalezy ustawiac rozrzad w pozycji 0,0 we wskazaniach na vagu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, potrzebuję rady bo się trochę pogubiłem.

przy mrozach od około -12 do -32 ni miałem co marzyć o odpaleniu, silnik kręcił ale nic nie łapało, dziś wsiadam do paska temperatura -1, podgrzałem świece zapalił na dotyk, chodzi równiutko, nic się nie dzieje, czy możliwe że to wina paliwa, czy jeśli świece byłyby walnięte to odpalił by na dotyk przy -1??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie ale ja tak odpalam do tego -16 ponizej juz mam problem i sadze ze 99%to swiece - zamowilem-czekam i wymieniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem jedną padniętą i dopiero przy -22 musiałem pokręcić ze 3 sekundy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z wami ale czy jeśli świece są padnięte to samochód odpali przy -1 na dotyk?? Lampka od świc zgasla po 4 sekundach a samochód odpalił jak nowy, jakby były padnięte świece 3,4,5,6 szt to chyba tak by nie odpalił, sam już nie wiem:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. Kąt wtrysku ustaw albo jakiś pompowtrysk/pompowtryski do wymiany:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miąłby być wtrysk do wymiany jeśli samochód chodzi równo, nie trzęsie go wszystko gra, mogło paliwo zamarznąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadzam się z wami ale czy jeśli świece są padnięte to samochód odpali przy -1 na dotyk?? Lampka od świc zgasla po 4 sekundach a samochód odpalił jak nowy, jakby były padnięte świece 3,4,5,6 szt to chyba tak by nie odpalił, sam już nie wiem:(

u mnie na 4 tylko jedna paliła i to sąłbo a mimo to palił na dotyk jeszcze w listopadzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z porannym odpalaniem bolida gdy są minusowe temperatury, według vaga czujniki są ok. przekaźnik słychać. świece wymieniane rok temu, ale sprawdziłem omomierzem i wartości są ok. tylko czo one są wiarygodne?? czy wziąć i wykręcić świece i zobaczyć fizycznie czy grzeją???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam problem z porannym odpalaniem bolida gdy są minusowe temperatury, według vaga czujniki są ok. przekaźnik słychać. świece wymieniane rok temu, ale sprawdziłem omomierzem i wartości są ok. tylko czo one są wiarygodne?? czy wziąć i wykręcić świece i zobaczyć fizycznie czy grzeją???

dla pewnosci lepiej wykrec i sprawdz je bo czasami grzeja nie tak jak powinny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz wykręcać, sprawdź pobór prądu przez świecę amperomierzem, powinno być około 16A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój B5 (3BG) 131 KM TDI też cieżko pali. Ale jest coś co mnie bardziej martwi, mianowicie, gdy przy - 15 zacząłem go "jundać" gdy nie mógł załapać zaczęła mi mrugac kontrolka STOP. Odczekałem chwilę i dalej go pomęczyłem i wtedy zaczeły mrugać wszystkie kontrolki ale to juz wariował akumulator ze spadku napięcia. Podłączyłem go na kable do innego pojazdu aż wreszcie załapał...............no i wtedy ukazała sie z tyłu chmura dymy z rury, tak przez 5 minut - późnie wrócił do normy. Świece żarowe niby na komputerze sprawdzili i wszystkie są sprawne. Czy to możliwe żeby słaby akumulator nie dawał dobrego kopnięcia ? Ale jak się go męczy na ppoczątku to też nie chce zaskoczyć. Jak stoi w garażu to nie ma z tym problemacji, pali z pierwszego. Miał ktoś cos podobnego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja wymienilem wszystkie swiece na oryginaly bosch'a i dalej to samo sprawdzilem stare tylko jedna nie dzialala. Po wymienie spodziewalem sie ze samochod bedzie lepiej palil.. szczerze nie zauwazylem roznicy w grudniu przy -8 czy na nowych czy na starych i tak musze go dlugo krecic..

 

Jak uwazacie grzanie z 2-3 razy swiec daje cos ? Tankowalem na shellu lepszego diesla i dodawalem uszlachetniacza shell'a i praktycznie nie bylo roznicy z paliwem z auchana czy cerrafour..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Podładowałem aku za pomoca kabli od sąsiada. Teraz jest ok z zapalaniem (ale na jak długo? do większych mrozów?). Jest inny problem: teraz jedna z pierwszych gasnie kontrolka od swiec, a po rozgrzaniu silnika do ok 60 stopni obroty na biegu jałowym to 800. I co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i na dotatek swiece żarowe mechanikowi ISKRZYŁY-HAHA dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności