Fazerro82 Zgłoś #321 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam mam pytanie tak jak powyżej sa u mnie problemy z odpalenie auta jak dłuzej postoi, niby wszytsko jest w porzadku i dlatego chcę wymienic zawór zwrotny paliwa tylko nie jestem pewnie gdzie w moim passacie sie on znajduje (1.9 tdi 115 PD 99r) czy pod filtrem w przewodach lub w filtrze paliwa ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekB9 Zgłoś #322 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam wszystkich. Jestem po wymianie: akumulatora miał 9,5 roku i świec, filtrów w dalszym ciągu przy mrozach większych niż -10 mam problem z odpalaniem, rozrusznik długo kręci, zanim samochód odpala, niezależnie od paliwa bp, orlen, lotos. Z usterek do usunięcia został mi przepływomierz, pokazujący dziwne wartości, czujnik temp. płynu g2, podobno kąt wtrysku też jest nie najlepszy. Czy któraś z usterek może mieć wpływ na odpalanie? Czy sprawdzać szczelność układu paliwowego? O co chodzi z bezpiecznikiem, od świec żarowych? Mam go sprawdzać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #323 Napisano 28 Stycznia 2010 kąt wtrysku kąt wtrysku - skoryguj ma on spore znaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekB9 Zgłoś #324 Napisano 28 Stycznia 2010 I tu jest moje pytanie: Jak w PD ustawia się kąt wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matteo Zgłoś #325 Napisano 28 Stycznia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50261&highlight=synchronizacja W tym wątku jest wszystko ładnie opisane łącznie ze zdjęciem Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #326 Napisano 28 Stycznia 2010 kata wtrysku sie nie ustawia w ATJ ustawia sie tyko rozrzad to jesli chodzi o problemy z odpaleniem to nalezy ustawiac rozrzad w pozycji 0,0 we wskazaniach na vagu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #327 Napisano 28 Stycznia 2010 Słuchajcie, potrzebuję rady bo się trochę pogubiłem. przy mrozach od około -12 do -32 ni miałem co marzyć o odpaleniu, silnik kręcił ale nic nie łapało, dziś wsiadam do paska temperatura -1, podgrzałem świece zapalił na dotyk, chodzi równiutko, nic się nie dzieje, czy możliwe że to wina paliwa, czy jeśli świece byłyby walnięte to odpalił by na dotyk przy -1?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #328 Napisano 29 Stycznia 2010 ja mam podobnie ale ja tak odpalam do tego -16 ponizej juz mam problem i sadze ze 99%to swiece - zamowilem-czekam i wymieniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #329 Napisano 29 Stycznia 2010 Miałem jedną padniętą i dopiero przy -22 musiałem pokręcić ze 3 sekundy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #330 Napisano 29 Stycznia 2010 Zgadzam się z wami ale czy jeśli świece są padnięte to samochód odpali przy -1 na dotyk?? Lampka od świc zgasla po 4 sekundach a samochód odpalił jak nowy, jakby były padnięte świece 3,4,5,6 szt to chyba tak by nie odpalił, sam już nie wiem:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lupus24 Zgłoś #331 Napisano 29 Stycznia 2010 Raczej nie. Kąt wtrysku ustaw albo jakiś pompowtrysk/pompowtryski do wymiany:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #332 Napisano 29 Stycznia 2010 Dlaczego miąłby być wtrysk do wymiany jeśli samochód chodzi równo, nie trzęsie go wszystko gra, mogło paliwo zamarznąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Christoff Zgłoś #333 Napisano 29 Stycznia 2010 Zgadzam się z wami ale czy jeśli świece są padnięte to samochód odpali przy -1 na dotyk?? Lampka od świc zgasla po 4 sekundach a samochód odpalił jak nowy, jakby były padnięte świece 3,4,5,6 szt to chyba tak by nie odpalił, sam już nie wiem:( u mnie na 4 tylko jedna paliła i to sąłbo a mimo to palił na dotyk jeszcze w listopadzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #334 Napisano 29 Stycznia 2010 Witam. Mam problem z porannym odpalaniem bolida gdy są minusowe temperatury, według vaga czujniki są ok. przekaźnik słychać. świece wymieniane rok temu, ale sprawdziłem omomierzem i wartości są ok. tylko czo one są wiarygodne?? czy wziąć i wykręcić świece i zobaczyć fizycznie czy grzeją??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #335 Napisano 29 Stycznia 2010 Witam. Mam problem z porannym odpalaniem bolida gdy są minusowe temperatury, według vaga czujniki są ok. przekaźnik słychać. świece wymieniane rok temu, ale sprawdziłem omomierzem i wartości są ok. tylko czo one są wiarygodne?? czy wziąć i wykręcić świece i zobaczyć fizycznie czy grzeją??? dla pewnosci lepiej wykrec i sprawdz je bo czasami grzeja nie tak jak powinny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #336 Napisano 29 Stycznia 2010 Nie musisz wykręcać, sprawdź pobór prądu przez świecę amperomierzem, powinno być około 16A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ElRoy Zgłoś #337 Napisano 29 Stycznia 2010 Mój B5 (3BG) 131 KM TDI też cieżko pali. Ale jest coś co mnie bardziej martwi, mianowicie, gdy przy - 15 zacząłem go "jundać" gdy nie mógł załapać zaczęła mi mrugac kontrolka STOP. Odczekałem chwilę i dalej go pomęczyłem i wtedy zaczeły mrugać wszystkie kontrolki ale to juz wariował akumulator ze spadku napięcia. Podłączyłem go na kable do innego pojazdu aż wreszcie załapał...............no i wtedy ukazała sie z tyłu chmura dymy z rury, tak przez 5 minut - późnie wrócił do normy. Świece żarowe niby na komputerze sprawdzili i wszystkie są sprawne. Czy to możliwe żeby słaby akumulator nie dawał dobrego kopnięcia ? Ale jak się go męczy na ppoczątku to też nie chce zaskoczyć. Jak stoi w garażu to nie ma z tym problemacji, pali z pierwszego. Miał ktoś cos podobnego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi102 Zgłoś #338 Napisano 29 Stycznia 2010 Witam, Ja wymienilem wszystkie swiece na oryginaly bosch'a i dalej to samo sprawdzilem stare tylko jedna nie dzialala. Po wymienie spodziewalem sie ze samochod bedzie lepiej palil.. szczerze nie zauwazylem roznicy w grudniu przy -8 czy na nowych czy na starych i tak musze go dlugo krecic.. Jak uwazacie grzanie z 2-3 razy swiec daje cos ? Tankowalem na shellu lepszego diesla i dodawalem uszlachetniacza shell'a i praktycznie nie bylo roznicy z paliwem z auchana czy cerrafour.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
despero_25 Zgłoś #339 Napisano 29 Stycznia 2010 Witam! Podładowałem aku za pomoca kabli od sąsiada. Teraz jest ok z zapalaniem (ale na jak długo? do większych mrozów?). Jest inny problem: teraz jedna z pierwszych gasnie kontrolka od swiec, a po rozgrzaniu silnika do ok 60 stopni obroty na biegu jałowym to 800. I co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artus Zgłoś #340 Napisano 29 Stycznia 2010 i na dotatek swiece żarowe mechanikowi ISKRZYŁY-HAHA dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach