Undetected Zgłoś #41 Napisano 21 Lipca 2011 A ja radził bym czytać Posty od początku Dzięki chłopaki jutro lecę akurat w trasę ok 1000km to sprawdzę po powrocie i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekJ.G. Zgłoś #42 Napisano 22 Lipca 2011 Koledzy mam ogromną prosbę , bo skoro już czysciliscie lub wymienialiscie chłodnicę to może macie numer tej chłodnicy ja potrzebuję kupić ale nie znam numeru częsci . VW PASSAT B5 Fl rok 2001 130 km. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #43 Napisano 22 Lipca 2011 koledzy mam ogromną prosbę , bo skoro już czysciliscie lub wymienialiscie chłodnicę to może macie numer tej chłodnicy ja potrzebuję kupić ale nie znam numeru częsci . Vw passat b5 fl rok 2001 130 km. Dzięki 3b0145805d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekJ.G. Zgłoś #44 Napisano 22 Lipca 2011 Dzięki , bo znalazłem od 100 KM i mi wmawiał że to taka sama ale jednak nr jest zupełnie inny . Jeszcze raz dziękuję ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #45 Napisano 22 Lipca 2011 Dzięki , bo znalazłem od 100 KM i mi wmawiał że to taka sama ale jednak nr jest zupełnie inny . Jeszcze raz dziękuję ! Dziwne,bo Etka podaje ten sam nr do silnika 101KM i do 131KM.No chyba że pisząc 100KM,masz na myśli 110KM,a tam już jest inny IC(według Etki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 22 Lipca 2011 Dziwne,bo Etka podaje ten sam nr do silnika 101KM i do 131KM.No chyba że pisząc 100KM,masz na myśli 110KM,a tam już jest inny IC(według Etki) AVF i AWX mają te same chłodnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #47 Napisano 22 Lipca 2011 AVF i AWX mają te same chłodnice No tak ale kolega napisał,że znalazł od 100KM i jeśli miał być to AVB(101KM),to Etka podaje ten sam nr IC do AVB jak i AVF i AWX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekJ.G. Zgłoś #48 Napisano 22 Lipca 2011 Tam był taki nr: 8D0 145 805 C ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:01 ---------- A jak Koledzy tak obstukani to mam jeszcze jedno pytanie nie dotyczące tego wątku , otóż wg. VAG-a poleciał mi moduł sterujący ABS i nie mogę odczytać nr. mam odczytany tylko nr pompy 4BO 614 517 G Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #49 Napisano 22 Lipca 2011 (edytowane) Tam był taki nr: 8D0 145 805 CA więc tak-jest to IC do silnika AVB."Oryginalny" nr z roku 1999 to 8D0 145 805. W 01/05/2002 został wycofany i na jego miejsce wprowadzony ten ,który podajesz, z literką C.Żeby było "fajniej",to z kolei ten znaleziony przez Ciebie został wycofany w 01/01/2003 i na jego miejsce wprowadzony 3B0 145 805 D. A jest to ten sam,który pracuje z silnikami AVF i AWX i oczywiście AVB. Wszystkie info,które podałem zaczerpnięte z ETKI. Czy posługując się drogą dedukcji,można stwierdzić,że to ten sam,identyczny IC? Nie wiem. Odpowiedź dotyczącą sterownika ABS,przesłałem na Priv. Edytowane 22 Lipca 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #50 Napisano 12 Sierpnia 2011 Koledzy a do przewodu aby spuścić oliwek z IC dostane się od spodu demontując obudowę pod silnikiem? Ma ktoś fotę który wąż zdjąć aby wyleciało to co jest w IC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #51 Napisano 12 Sierpnia 2011 powiem szczerze ze jesli chcesz to zrobic pozadnie to musisz Icka wyjac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #52 Napisano 13 Sierpnia 2011 A kolego może krótkie info jak to zrobić bo chce się z tym uporać i na jakiś czas mieć czysty IC i dolot:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #53 Napisano 13 Sierpnia 2011 A kolego może krótkie info jak to zrobić bo chce się z tym uporać i na jakiś czas mieć czysty IC i dolotkrótkie info do czego?jak zdjąć zderzak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #54 Napisano 8 Października 2011 Ostatnio mój passat spalił 200ml oleju na 500km, w turbinie nie zauważyłem żadnych luzów rura dochodząca do turbo jest trochę zaolejona, w wężu dochodzącym do ic zauważyłem więcej oleju, niż koło turbo, sprawdzałem pod silnikiem i żadnych wycieków nie ma, jedynie sprężarka klimy jest zapocona od dołu, o i wejście lewej półosi jest w oleju troche, a tak to wszystko suche, dymu czarnego nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #55 Napisano 11 Października 2011 Ostatnio mój passat spalił 200ml oleju na 500km, w turbinie nie zauważyłem żadnych luzów rura dochodząca do turbo jest trochę zaolejona, w wężu dochodzącym do ic zauważyłem więcej oleju, niż koło turbo, sprawdzałem pod silnikiem i żadnych wycieków nie ma, jedynie sprężarka klimy jest zapocona od dołu, o i wejście lewej półosi jest w oleju troche, a tak to wszystko suche, dymu czarnego nie ma.czarny dym nie jest oznaka palenia oleju jesli o to Ci chodzi. gdybys mial dym kolory szaro-niebieskiego to ozaczaloby ze Ci smoli olej. Natomiast jesli oleju jest wiecej w dolocie to moze trzeba by sie zastanowic nad OCT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #56 Napisano 11 Października 2011 no niebieskiego tez nie ma, wgl mało kopci, a co to OCT? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #57 Napisano 11 Października 2011 oil catch tank Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #58 Napisano 11 Października 2011 ale tutaj odma jest podłączona do weza wchodzącego do turbo nie? sprawdzalem ten wąż i nie jest mokry w srodku, a olej i tak gdzieś ucieka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #59 Napisano 11 Października 2011 proponuję w takim razie dobrze umyć silnik i obserwować skąd ucieka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #60 Napisano 11 Października 2011 W sobotę oglądałem silnik i spocona olejem trochę była sprężarka klimy i złącze pomiędzy silnikiem i skrzynią. te zapocenia sa z lekka zarośnięte, więc wątpie, żeby tedy uciekał olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach