Skocz do zawartości
Gość talibek

większe spalanie na postoju po wymianie pompowtrysków

Rekomendowane odpowiedzi

Gość talibek

Witam ostatnio wymieniłem pompowtryski i przepływke przed wymiana spalanei na postoju miałem w granicach 0,6-0,8 l w tej chwili od 1,4 do 1,6. Czy ktoś spotkał się z takim czymś co jest przyczyną?? dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domniemam że piszesz o wartościach podanych przez MFA. Temperatura zewnętrzna ;)

U mnie przy mrozach pokazuje takie wartości że lepiej nie patrzeć bo ciśnienie rośnie. A praktycznie spalanie owszem wzrasta, ale nie aż tak dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miałem tak samo po wymianie pompowtrysków.

Pomogła dopiero zmiana softu w komputerze do pompowtryskow.

Po zmianie(ustawieniu) softu do pompowtrysków spalanie wynosi 0,6-0,7 l/h nawet zimą.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0,5-0,6L/h na postoju przy rozgrzanym silniku z wyłączonymi odbiornikami prądu :)

 

z tego co raz słyszałem na warsztacie u znajomego to idzie jakoś VAG-COMem ustawić ale to już trzeba wiedzieć jak ... odpowiednio do nowych pompek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Przechodziłem ostatnio również wymianę pompowtrysow i podobnie jak u kolegi obserwuję wzrost spalania na postoju (było ok 0,7 teraz 1,4) oraz dziwny objaw wzrostu spalania podczas jazdy na luzie?

 

Może ktoś zna metodę chałupniczą na rozwiązanie tego problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy a umnie tak jakby komputer nie pracuje na postoju gdy gazuje wogole spalanie nie wzrasta a jak rusze to wszystko dziala poprawnie .

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,jestem nowym użytkownikiem forum i mam pewien problem.

Od pewnego czasu zaczeło mi wzrastac spalanie,jak kupiłem passata rok temu spalanie na biegu jałowym wynosiło 0,6-0,7 teraz wzroslo do 1,0 bez klimatyzacji,a z klimatyzacja wynosi kolo 1,7.Byłem u mechanika podłaczył komputer i nie wykryło żadnuch błędów.Dodam ze wymieniłem juz czujnik temperatury i przepływomierz i nadal jest to samo.Spalanie w mieście bez klimatyzacji wynosi 11 litrow, na trasie wynosi kolo 7,5.Jesli mozecie to pomóżcie.Dzięki z góry.Pozdrawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdzić stan pompek vagiem.Kanał 13,18 i 23.Dobrze by było zrobić logi dynamiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompowtryski sprawdzone byly i sa ok, jedyna rzecz jaka mechanik zauwazyl to jak sprawdzal vagiem autko to powiedzial ze niby trzeba ustawic rozrzad ale on twierdzi ze na pompowtryskach nie mozna ustawiac,co o tym sadzicie? bo nie ma pompy tylko wtryski same ustalaja dawke

Edytowane przez Luki99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co o tym sadzicie?

Sądzimy, że nie jesteśmy wróżkami i z fusów nie wróżymy!!!

Jak Ci Kolega 08michael radzi co masz zrobić

Na początek sprawdzić stan pompek vagiem.Kanał 13,18 i 23.Dobrze by było zrobić logi dynamiczne

to jeśli oczekujesz z Forum pomocy to się do sugestii Kolegi zastosuj i nie polemizuj i nie pisz co mówi Ci mechanik.

To tyle

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytam tylko czy to jest prawda ze ise nie ustawia rozrzadu jesli sa pompowtryski?..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytam tylko czy to jest prawda ze ise nie ustawia rozrzadu jesli sa pompowtryski?..

jedno z drugim nie ma nic wspólnego w przypadku twojego auta jakbyś poszukał trochę na forum to byś sam doszedł do tego jak to ustawić samemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytam tylko czy to jest prawda ze ise nie ustawia rozrzadu jesli sa pompowtryski?..

 

 

Mechanik widzę z tych co się nie uczą.... Ustawia się kąt synchronizacji rozrządu. Koniecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec zle ustawienie tego kata synchronizacji rozrzadu moze miec wplyw na duze spalanie tak? jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiec zle ustawienie tego kata synchronizacji rozrzadu moze miec wplyw na duze spalanie tak? jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego pytam.
tak .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle każdy miły jest na tym forum !!! zamiast od razu odpisać i pomóc to tylko piszecie bzdury.

Kolego a wymieniałeś rozrząd ostatnio ?? bo jeżeli tak podjeć i powiedz żeby ci poprawił synchronizacje i spalanie powinno sie poprawić.

Edytowane przez plusz22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo jeżeli tak podjeć i powiedz żeby ci poprawił synchronizacje i spalanie powinno sie poprawić.

 

A co to znaczy powinno? Z postów kolegi nie wynika, że zmiana nastąpiła po wymianie rozrządu. Kolega napisał że:

 

Od pewnego czasu zaczeło mi wzrastac spalanie

 

Więc ja to interpretuje tak, że regres w pracy motorowni nastąpił samoistnie, bez żadnych ingerencji. Następnie kolega napisał że:

 

Pompowtryski sprawdzone byly i sa ok, jedyna rzecz jaka mechanik zauwazyl to jak sprawdzal vagiem autko to powiedzial ze niby trzeba ustawic rozrzad ale on twierdzi ze na pompowtryskach nie mozna ustawiac,co o tym sadzicie? bo nie ma pompy tylko wtryski same ustalaja dawke

 

I moje wnioski są takie, że jeśli pompki sprawdzał ten sam mechanik, który opowiadał takie bzdury jak powyżej to ja mam prawo nie wierzyć w to, że one są sprawne.

 

 

Jak zwykle każdy miły jest na tym forum !!! zamiast od razu odpisać i pomóc to tylko piszecie bzdury.

 

A Ty się z czego urwałeś? W jaki sposób pomóc? Z kryształowej kuli wywróżyć, czy pisać bzdury typu: miałem to samo, wymień to i tamto. To ja zacznę może i sugeruję- wymień pompki.... To był żart oczywiście.

Jeśli choć odrobinę znasz się na tych motorach to wiesz jak wiele detali ma wpływ na spalanie auta. Trzeba więc mieć jakieś dane z których można coś wyczytać i zasugerować. Kolega musi podpiąć kompa i podejrzeć odczyty jakie otrzymuje ECU. Bez tego nie ma nawet sensu pisać w tym temacie, chyba, że komuś się nudzi i lubi bić pianę. Na początek kolega poda synchro, bipy i temperatury a potem ktoś może pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja popieram Luki99 bo napisaliscie razem kilka postow, ktore itak doprowadzily w koncu do odpowiedzi "tak" czyli zamiast napisac od razu po pytaniu czy synchronizacja pomoze, to piszesz o wrozeniu z fusow. Zgadzam sie, ze trzeba szukac na forum a nie klepac od razu w pierwszym lepszym topicu, ale jak juz pytanie padlo, to wyzyj sie gdzie indziej albo odpowiedz na pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jade do innego mechanika sprawdzic ta synchronizacje i cala reszte,jak bede cos wiedzial to napisze.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności