andrzey13
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O andrzey13
- Urodziny 15.05.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koszalin
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
-
Kontrolka Esp włącza się przy obciążeniu auta.czy to możliwe?
andrzey13 odpowiedział jacenty02 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Chciałbym dołączyc się do tematu. W zasadzie identyczny objaw jak u kolegi jacenty02. Póki co nie udało mi się rozwiązać problemu. Podpowiem jakie czynności wykonywałem, może pomoże, otóż: Faktycznie pod tylną kanapą jest modół z wtyczką. Odpiecie wtyczki i przedmuchanie styków nie pomogło, ponadto po takim zabiegu należy usunąć błędy za pomocą VAG'a. Sprawdzenie przewodów - dziwna rzecz, próby wyginania, dociskania przewodów (od modułu do miejsca ich wpuszczenia pod tapicerkę) nie powoduje pojawienia się błędów. "Skakanie" po siedzisku tylnym, z wyjętą kanapą (nie ruszałem modułu), również nie powoduje pojawienia się błędu. Teoretycznie wniosek nasuwa się jeden: złączka przy module, ale póki co nie uporałem się z tym błędem. -
A mógłbyś nieco jaśniej wytłumaczyć dwa ostatnie zdania?
-
Witam. Chciałbym się podpiąć do tematu. Po wymianie pompowtrysków (wszystkich na nówki) auto działa bardzo dobrze, nie widać żadnych oparów z rury wydechowej, bardzo dobrze przyspiesza,ale........ strasznie wzrosło spalanie (było 0,6l/h na postoju , teraz 1,5l/h), podczas jazdy (było ok 8l/100km w miescie teraz jest 13l/100km !!!). VAG pokazuje poprawnie wskazania pompowtrysków (od -2 do 2) - czytałem również że może pomóc wgranie softu z poziomu VAG'a w zależności od wtryskiwaczy... Jak to jest części nowe a spalanie większe, anormalne. POMOCY . Ciekawostka - jadąc autem ok 50km/h po czym wrzucam luz, chwilowe spalanie rosnie i to nawet ponad 30l/100km - na luzie - co jest grane ???
-
większe spalanie na postoju po wymianie pompowtrysków
andrzey13 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Przechodziłem ostatnio również wymianę pompowtrysow i podobnie jak u kolegi obserwuję wzrost spalania na postoju (było ok 0,7 teraz 1,4) oraz dziwny objaw wzrostu spalania podczas jazdy na luzie? Może ktoś zna metodę chałupniczą na rozwiązanie tego problemu? -
Witam. Dorzucę parę słów od siebie. Po przeczytaniu postów, odkręciłem wentylator, stuknąłem kilka razy w jego silnik, posypał się popiół, przedmuchałem i ożył. Póki co działa raptem kilka dni, ale działa. Dodam iż wymontowanie wentylatora sprowadza się do odkręcenia jednej śrubki (oczywiście uprzednio trzeba wyjąc elementy nad wentylatorem - dwie zaślepki, dwie śrubki i ściągamy plastiki) po czym ruchem okrężnym należy wyjąć wentylator z zaczepów. Przewód wentylatora poprowadzony jest pod drugim wiatrakiem w plastikowych zaczepach. Pozdrawiam.
-
Witam ponownie. Gdzieś przeczytałem, iż warto dolać dodatek do paliwa (kupiłem płyn FORTE), wczoraj go dolałem, podobno ma właściwości oczyszczające - zdam relację czy dał on jakiś rezultat. Ponadto przegonię auto na wyższych obrotach... oby pomogło.
-
A czy mógłby ktoś podać nazwę zaworka ze zdjęcia nr 1 (ten biało-czarny) ???
-
Witam. Chcialbym podlaczyc sie do tematu. Co nieco juz poczytalem o spadku mocy silnika, ale chcialbym podzielic sie miomi spostrzezeniami. Po tym jak auto wchodzi w tryb awaryjny przy osuiagnieciu wysokich obrotow zaczalem sprawdzac kolejno: 1) szczelnosc przewodow przed i za zaworem N75 - bylo ok 2) zamienilem zaworawory miejscami N75 bodajze z zaworem od EGR - nie pomoglo - czyli zaworek ok, no chybaze mam pecha i oba sa uszkodzone 3) przedmuchalem wezyk od silowniczka - dzwigienka reagowala prawidlowo 4) sprawdzilem jeszcze taki bialo-czarny zaworek (zdjecie 67), okazuje sie ze wg mnie jest uszkodzony gdyz moglem sobodnie przedmuchac go z obu stron - jednak pomieniajac go (pozyczylem od kolegi z passata) rowniez nie pomoglo. czy ma on jakas nazwe, symbol ??? 5) wobec powyzszego stawial bym na turbine, chyba ze macie koledzy jeszcze jakies propozycje... Ponadto wykonalem VAGiem zapis danych silnika (zdjecie 68), poprosze o komentarz. Dodam iz kolor czerwony - obroty, zielony - wartosc zadana cisnienia, zolty - wartosc rzeczywista cisnienia.
-
Witam. Ja właśnie kupiłem tydzień temu kabelek typu COMMANDER 1.4 full za ok 150 zł. Chciałem dowiedzieć się jaki jest faktyczny przebieg auta (PASSAT B5FL 2003) oraz przy okazji wykonać diagnostykę pojazdu, ale się rozczarowałem. Interfejs połączył się ze sterownikiem, wykonałem procedurę odczytu wg załączonych instrukcji i.... kiszka wyszło 0. Według mojej opinii - raczej nie zadziałało. Próby były nawet przeprowadzone na trzech PASSATach z tym samym rezultatem. Ponadto można tym kabelkiem wykonać diagnostykę programem VAG 409 PL ale nie jest chyba on dedykowany do tego typu pracy, gdyż często tracił komunikację. Teraz zastanawiam się czy nie kupić taniego przewodu za ok 50zl do zwykłej diagnostyki auta.
-
Dzięki za wyczerpującą odpowiedz. Jutro przełożę przewodziki i sprawdzę. Co do mostka to dołożyłem żyłę pomiędzy czerwonym i żółtym.
-
Witam. Poczytałem opinie w powyższym temacie, po czym zabrałem się do podłączenia nowego radyjka Pioneer DEH-2200 w moim B5FL, ale.... i zaczęły się schody. Po podłączeniu okazało się iż radyjko nie pamięta ustawień, więc sprawdziłem miernikiem pin 4 (podtrzymanie - kolor żółty) i brak +12V przy wyjętym kluczyku ze stacyjki - zmostkowałem pin 7 (zasilanie - kolor czerwony) z pinem 4 - zadziałało, ale gdy miałem zamykać auto z pilota nie było żadnej reakcji tylko diodka na pilocie zapalała się po każdym przyciśnięciu. Na stronce http://studio24.prv.pl/ przeczytałem iż w VW po 1998 należy odłączać pin 5 z kostki zasilania - ale u mnie fabrycznie nie jest on podłączony. Aha wspomnę jeszcze że napięcie +12V pojawia się na pinie 4 (podtrzymanie) wówczas gdy przekręcę kluczyk w stacyjce na zapłon. Gdzie popełniłem błąd? Proszę o podpowiedź i poradę.
-
Schemat instalacji elektrycznej silnika 1.9 tdi
andrzey13 odpowiedział lukk → na temat → Dokumentacje, opisy
witka, jeśli byłby ktoś tak uprzejmy to ja też poproszę schemacik na [email protected] -
Dzieki za podpowiedz. Problem w tym ze po zdemontowaniu przedniej czesci uchwytu, druga jego czesc jest przymocowana tak ze nie znalazlem zadnej sruby aby go zdjac. Z uwagi na to iz posiadam nokie 6500 slide, nalezy szukac uchwytu w firmach thb lub bury aby skompletowac uchwyt?
-
Witam. Ja mam chyba podobny problem z uchwytem w moim aucie z 2003r. Jedno zdjecie obrazuje caly uchwyt a drugie symbole od spodniej, odkreconej czesci uchwytu. Moze mi ktos doradzic czy jest do tego jakas nakladka, ewentualnie gdzie mozna takie cos kupic?
-
Pełny opis kontrolek wyświetlających się na liczniku w 3B!!
andrzey13 odpowiedział bimbol → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. Zwracam sie z prosba jako swiezutki uzytkownik passata. Problem dotyczy lampki 13 (ABS z ESP), a mianowicie spostrzeglem ze gdy w aucie jest wiecej osob (4, 5 - moze to tylko zbieg okolicznosci) wowczas zapala mi sie ta lampka, przelacznikiem ESP na panelu nie moge jej zmieniac. Czy to jest normalny objaw? Czy podlaczenie sie VAG-iem cos pomoze? Pozdrawiam.