Skocz do zawartości
passat2.8v6

FILMY tzn"Jak nasze VW przyspieszaja od 0 do 100-tki

Rekomendowane odpowiedzi

Może i racja, dwie osoby + pełen bak, do tego aparat w ręce, no i ze sprzęgła nie strzeliłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile tak obiektywnie trwa to u mnie? Filmiki na poprzedniej stronie.

 

6,5 sek. słabiutko :) wiem, że ten silnik może więcej chyba zdaje się 5,6 :P

 

no to może ktoś mój sprint skomentuje i napiszę mi czy mój avf to muł czy jest całkowicie zdrowy

 

p.s. przyjmę krytykę.

 

Zdrowy tylko doświadczenia brak. :)

pierwszy filmik. Po co ten 4 bieg był ? 11.5 sek.

drugi filmik. Mogłeś go jeszcze pociągnąć dłużej na 2 biegu. 11 sek.

__________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to dorzuce swojego kombiaka

http://pl.youtube.com/watch?v=znVtV_dHems

1600auto + 110driver + zakupow ze 30kilo

 

a to jakies inne v6tdi chyba tiptronici "po chipach"co wynalazlem

nazwijmy "konkurencja 1"

http://pl.youtube.com/watch?v=0RqxVE7TPBQ

 

nazwijmy "konkurencja2"

http://pl.youtube.com/watch?v=8CQbJCWL9b8&feature=related

to co zauwazylem

wspolne

1) jakby nie podczipowac to automaty i tak zbieraja sie ciezko od dolu zanim turbina nie zacznie dmuchac (to widac porownujac jak zbiera sie nawet 1,9 w manualu jak ktos dobrze sprzeglem operuje)

- podczas normalnej eksploatacji bez znaczenia

a teraz roznice

2) "konkurencja 1" szybko wchodzi na 2tys (po wyswietlaczu nie widac zeby "strzelal z D")...chyba, ze "spryciarz" z gorki startowal:)

3) obrotosciomierz konkurencji 1 i 2 ma dziwne zachwianie (chyba na 2ce) -> cofa sie tak jakby o 100 obrotow w pewnym momencie????-ciekawe zjawisko bo nie sadze, ze to look up

4) "konkurencja 2" miejscami ma zuzycie po 70 litrow... u mnie "tylko" 51

5) konkurencje do setki zbieraja sie wolniej (350pln na czipa nie poszlo na darmoche)

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

Wczoraj nakrecilem nowego.

Tylko padaka z oponami bo mam 2 rozne z przodu, z jednej byla chmura dymu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarz i sugestie co do sprintu na pewno skorzystam i niedługo umieszczę następne podejścia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6,5 sek. słabiutko :) wiem, że ten silnik może więcej chyba zdaje się 5,6 :P

 

 

 

Zdrowy tylko doświadczenia brak. :)

pierwszy filmik. Po co ten 4 bieg był ? 11.5 sek.

drugi filmik. Mogłeś go jeszcze pociągnąć dłużej na 2 biegu. 11 sek.

__________________

nakorn a co o tym sądzisz przoszę o kolejne sugestie to może uda mi się z tego silniczka wyciągnąć ile fabryka da

 

http://pl.youtube.com/watch?v=kn94S0xZ--Y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile tak obiektywnie trwa to u mnie? Filmiki na poprzedniej stronie.

 

za długo ;)

jak nie będzie okazji się ścignąć, to zrobimy to G-techem... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za długo ;)

jak nie będzie okazji się ścignąć, to zrobimy to G-techem... ;)

 

Ja też sądzę że za długo. Muszę poćwiczyć mniej zatankować i na SHELU to powinno się poprawić i wysadzić pasażera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale dźwięk silnika jest do pozazdroszczenia... Wolnossące auto ma o wiele ładniejszy start niż moje jeden-osiem-te... może być śmiesznie jak się spotkamy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że powinieneś być szybszy. B5 jest chyba lżejsze no i jaki Ty masz moment? A spotkanie już w SPALE. Do zobaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nakorn a co o tym sądzisz przoszę o kolejne sugestie to może uda mi się z tego silniczka wyciągnąć ile fabryka da

 

http://pl.youtube.com/watch?v=kn94S0xZ--Y

 

11,5 sek. Gdyby nie ta chwila zawachania na 1 biegu to byłoby ok. Na 2 biegu mogłeś go przetrzymać do 4000obr. Szybciej operuj lewarkiem biegów. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie sprzęgło łapie wysoko i ja mogę strzelać na półsprzęgle. Nie tracę czasu na wciskanie go do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11,5 sek. Gdyby nie ta chwila zawachania na 1 biegu to byłoby ok. Na 2 biegu mogłeś go przetrzymać do 4000obr. Szybciej operuj lewarkiem biegów. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie sprzęgło łapie wysoko i ja mogę strzelać na półsprzęgle. Nie tracę czasu na wciskanie go do końca.
no niestety chyba sobie dam spokój z tym jak by nie było zarzynaniem swojego pasia co do sprzęgła to lepiej mi sprint wychodzi służbówką (nie jest szybciej ale sprawniej zmieniam biegi) bo tam nie muszę nic oszczędzać a jak się coś zwali to przecież nie moja wina :) więc do szedłem do takiego etapu że wyrzucam bieg podczas wysprzęglania a zasprzęglając mam już zarzucony wyższy bieg zapuścił bym video ale muszę mieć zgodę bo ostatnio dostałem zje..i że nie puszczam filmów związanych z passatem a moja służbówka to seicento 1.1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, kolejny film z cyklu "jak to przyspiesza..."

..tym razem w odniesieniu do czegoś, co już bardzo działa na wyobraźnię: zawodnik na drugim pasie to leon cupra abt, 2.8 V6+compressor. Moc zbliżona... :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładnie, ta cupra zostaje jak by to była:16:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac
ok, kolejny film z cyklu "jak to przyspiesza..."

..tym razem w odniesieniu do czegoś, co już bardzo działa na wyobraźnię: zawodnik na drugim pasie to leon cupra abt, 2.8 V6+compressor. Moc zbliżona... :D

 

 

Szacuneczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marecek...twoje auto jest dla mnie jak raw model :) Fajnie brzmia te 4-cylindry. Czy ty masz może short shifter... bo to bardzo szybko bylo ;> Czy dzwięk tego silnika zmienił się zdecydowanie po założeniu stożka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stożka nie słychać... mam pipercrossa -> gąbkę. Jedyny dźwięk jaki się wydobywa spod maski to sssssaaanie ;). Nic więcej nie słychać przez wydech. Film tego nie odda w żaden sposób, niestety ;) A start był bardzo udany ze względu na nawierzchnię. Normalnie auto się ślizga jak głupie i dopiero po miesiącu nauczyłem się tym efektywnie ruszać spod świateł. Ale 6.miesięczne opony są łyse prawie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok, kolejny film z cyklu "jak to przyspiesza..."

..tym razem w odniesieniu do czegoś, co już bardzo działa na wyobraźnię: zawodnik na drugim pasie to leon cupra abt, 2.8 V6+compressor. Moc zbliżona...

 

 

No to pieknie marecek. Podoba mi sie twoje autko:) wpadaj do wrocka, tutaj jest dla Ciebie Seat Leon TDI 306 koni, nie znam czlowieka ale mozna Go pewnie znalezc na forum Leona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marecek rewelacyjnie chodzi twój Passio

ale uważaj na Leona kolegi PAWEL20VT4 z leonclubu i jego 1.8T 4x4

http://img104.imageshack.us/my.php?image=leon415hp165bara1uq4.jpg

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=8223

on ma prawie 420 KM

 

P.S jak znam życie zaraz bedzie ci mało mocy, apetyt rosnie w miare jedzenia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności