Skocz do zawartości
passat2.8v6

FILMY tzn"Jak nasze VW przyspieszaja od 0 do 100-tki

Rekomendowane odpowiedzi

odnosnie ARL, to filmik kolegi seata leona z ARL+chip, ale jeszce autko nie schamowane, ma byc kolo 190-200 KM , ocencie http://pl.youtube.com/watch?v=5TYjtK7swoI

 

No wciska w siedzenie bankowo ale ja mając migającą kontrolkę braku paliwa raczej bym sie nie odwazyl na taka jazde i taki popis.. łatwo o załatwienie pompy paliwa :/

Wogóle nie powinno sie jezdzic na resztkach paliwa nie mowiac juz o takim butowaniu :/ ale fakt faktem taka mala rakieta sie zrobila z tego autka... respect!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak juz mowa o silnikach, przyspieszeniach i sciganiach, to wie ktos moze dlaczego w Passacie nie kladli 150 konnego 1.9 TDI ? ARL przeciez by pieknie dawal rade i z latwoscia chipowal sie na 180 koni samym programem. Tylko Golfy mogly dostapic tego zaszczytu ?

 

nie tylko golfy ale takze leony.ARLe byly tylko poprzeczne. jak ktos chcial w serii mocniejszego dizla mial do wyboru 2.5TDi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze Leony to wiem, chodzilo mi glownie o Golf/Passat. Za to nie wiedzialem ze poprzecznie, moze dlatego ich nie kladli do Passata.

 

I czy takiego mocniejszego to bym sie grubo zastanawial:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja ze tak odgrzebie temat, 1.9 TDI 130 koni, 0-100 km/h 10,3 sekundy

 

Wczoraj ustawialem sie z Oplem Kadetem 1.6 i dostalem po pupie:669:

Nastepnym razem wylacze ESP:D

 

Pytanko: Jak ostro przyspieszacie (przy ruszaniu) TDI to wkrecacie na obroty np. 2500 obr/min i robicie "strzal" ze sprzegla? Czy ciagniecie od samego dolu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

Najlepsze przyspieszenie jest ponoc w momecie 10% uslizgu opony.

Co jak co ale w bajki ze 130 tdi zloi tylek 2,8 to w zyciu nie uwieze.

Panowie nie koniami sie przyspiesza!!! Spojzcie ile 2,8 ma momentu, do tego kreci sie jak kazdy benzyniak. Zaden seryjny 130 konny diesel nie ma szans z 2,8 w manualu.

Kiedys sporo sie spotowalem po nocach i widzialem kilka wyscigow a3 1,8t 180quatro i fabii tdi 170 koni. Audi poprostu miazdzylo ta skode.

Ja do setki stilem 1,4 95km pralem dupe fabii tdi 100 konnej dopiero powyzej mnie dopadala i szla do przodu.

Inna sprawa jesli kolega ma automata. Automat to kupa jesli chodzi o wyscigi dlatego nigdy bym go nie kupil. Co to za przyjemnosc jak sie nie ma kontroli nad biegami.

 

Mam 170 koni i wiem jak to sie kreci do setki i nie wieze ze 130 konny diesel da rade.

 

Od 30 maja do 12 czerwca jestem w katowicach. Zmieniam olej swiece rozrzad itp i moge sie puscic z paroma osobami.

Nie oskarzac mnie tu o cfaniakowanie albo cos w tym stylu. Zrobie to dla frajdy bo mi tego na wyspie brakuje a jak stanie sie cud i seryjny diesel 130 zleje mi dupe to sie bardzo nisko poklonie. Puki to sie nie stanie w zyciu w takie cos nie uwierze. Tak wogole to z checia spotkam sie z forumowiczami zeby sobie poklachac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mad_Mac, to Ty mało wiesz o przyspieszaniu naszych forumowych dizli...

 

poza tym cała ta dyskusja kręci się w okół tego, że rozmawiają posiadacze na prawdę mocnych dizli z posiadaczami seryjnych 2.8, czy 2.3. I cały czas dizle twierdzą, że dadzą radę pogonić benzynę, a benzyny, że dadzą radę seryjnemu TDI. Wy się w ogóle czytacie?? :)

 

Można to w bardzo prosty sposób rozstrzygnąć... spot gdzieś w centrum kraju, dwa światła, przegrany funduje bak przegranemu i po zawodach ;)

 

tu chyba nie ma żadnego 130 konnego dizla ;) Wszyscy dawno już odwiedzili rogalottiego i mają porządne fury do jazdy, a V6 i V5 pozostaje tylko gnębienie tatusiowatych TDI, których kierowcy wcale nie chcą się ścigać, bo nie mają w sumie czym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

Moim zdaniem taka dyskusja to rzeczywiscie bezsens. Albo rozmawiamy o seriach albo o dwoch samochodach po tuningu.

A co do chipa to widzialem ze w 2,8 wyciskaja 15 koni i 35-40nm a to juz doda mu ikry. 320nm w benzynie to juz cos. Ja mam 220nm i nie narzekam choc chip mnie korci.

10-15 koni i 20-30nm w zaleznosci od firm, zawsze troche elastyke poprawi.

W polsce dawno bym to zrobil. W UK no coz... nie ma z kim sie polansowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I w UK można np GTI SHOW byłem w tamtym roku , i w tym pewnie pojedziemy można sobie wjechać i się zmieżyć za drobną opłatą. Co do 2.8 193/280 piękny moment? na pewno ładnie się zbieże do 100 , dizlem na dwójce 100 się nie złapie i tu lipa ale póżniej daje rade. Przed paskiem miałem bmw 528 193KM przyspiesza sobie równo, pasek wciska w siedzenia -osiągi zbliżone tylko spalania nie da się porównać . POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1

Panowie nie ma o czym dyskutować przy przyspieszaniu liczy się moment obrotowy a po chipe w diselku to jest miazga nie mówiąc już o przełożeniu na wszystkie kółka... Nie zamierzam się wymądrzać ani pakować w dyskusję która nie ma sensu ;) trzymajta się .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta dyskusja nie ma sensu musimy sie koledzy spotkac i sprawdzic nagrac i puscic w swiat. Jak juz wiekrzość z nas zdazyła zauwazyc Passaty nie nalezą do sprinterów ja kupiłem w tym tygodniu starego Golfa 2.9 VR6 ten to dopiero wymiata...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
robie to dla frajdy bo mi tego na wyspie brakuje

 

jak mieszkamy niedaleko mozna sie spotkac pogadac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

Niestety obawiam sie ze to nie taki rzut beretem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu, bo się OT zrobił:

1.8T, ciśnienie 1.3 bara, kompletny brak umiejętności ruszania :) ... liczcie głośno: 1...2...3...4...5...6 i 100 km/h :D

 

film 3,5MB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

No no no ladnie ciagnie. Sprawdze jak to wyglada u mnie ale chyba dopiero na 18stkach bo te kapcie co mam to tragedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do takiego to nawet nie szkoda:tankujemy::98:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wracając do tematu, bo się OT zrobił:

1.8T, ciśnienie 1.3 bara, kompletny brak umiejętności ruszania :) ... liczcie głośno: 1...2...3...4...5...6 i 100 km/h :D

 

no kolego szacukeczek , też bym tak checiał :6:57: Ale z disla tyle nie wydusze :rolleyes: Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no pieknie to lata mój pasio nigdy tak nie bedzie latał buuuuuuuuuuuuuu pozdrawiam :) szkoda tylko ze nie masz napedu 4x4 wyobrażam sobie ten zryw....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Panowie, pozwólcie, że zapytam. Od niedawna jestem posiadaczem paska zwykły dizel 1,9 130 konny jak w podpisie bez jakichkolwiek chipów. Niedawno z jakimś kolo w Avensis poszliśmy z pod świateł, prosta ok. 1 km pod górkę, dostałem :654: o długość auta (kompletny brak umiejętności szybkiego pozbierania się z pod świateł, włączone ESP….. proszę nie śmiejcie się….hehehhehe). Z racji iż to mój pierwszy dizel, każdy inny użytkownik raczej odradzał wkręcać go powyżej 3500k obr/min ze względu na turbinę i jej żywotność, a tu kolega souler pisze żeby go pogonić na 4-4,5k. Co o tym sądzicie, bo jak słyszę co się dzieje z silnikiem powyżej 3,5k to mnie aż serce boli że mu krzywdę zrobię…..

Chyba, że to moje tylko urojenia po przesiadce z benzyny i się jeszcze nie przestawiłem na jego partyturę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności