wicher123 Zgłoś #41 Napisano 5 Lutego 2008 odnosnie ARL, to filmik kolegi seata leona z ARL+chip, ale jeszce autko nie schamowane, ma byc kolo 190-200 KM , ocencie http://pl.youtube.com/watch?v=5TYjtK7swoI No wciska w siedzenie bankowo ale ja mając migającą kontrolkę braku paliwa raczej bym sie nie odwazyl na taka jazde i taki popis.. łatwo o załatwienie pompy paliwa Wogóle nie powinno sie jezdzic na resztkach paliwa nie mowiac juz o takim butowaniu ale fakt faktem taka mala rakieta sie zrobila z tego autka... respect!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #42 Napisano 6 Lutego 2008 A to mój 1.8 PF 107KM. Słaba jakość bo z telefonu. http://pl.youtube.com/watch?v=W38k5WmkblQ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #43 Napisano 13 Lutego 2008 jak juz mowa o silnikach, przyspieszeniach i sciganiach, to wie ktos moze dlaczego w Passacie nie kladli 150 konnego 1.9 TDI ? ARL przeciez by pieknie dawal rade i z latwoscia chipowal sie na 180 koni samym programem. Tylko Golfy mogly dostapic tego zaszczytu ? nie tylko golfy ale takze leony.ARLe byly tylko poprzeczne. jak ktos chcial w serii mocniejszego dizla mial do wyboru 2.5TDi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #44 Napisano 13 Lutego 2008 Ze Leony to wiem, chodzilo mi glownie o Golf/Passat. Za to nie wiedzialem ze poprzecznie, moze dlatego ich nie kladli do Passata. I czy takiego mocniejszego to bym sie grubo zastanawial:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #45 Napisano 7 Kwietnia 2008 A ja ze tak odgrzebie temat, 1.9 TDI 130 koni, 0-100 km/h 10,3 sekundy Wczoraj ustawialem sie z Oplem Kadetem 1.6 i dostalem po pupie:669: Nastepnym razem wylacze ESP:D Pytanko: Jak ostro przyspieszacie (przy ruszaniu) TDI to wkrecacie na obroty np. 2500 obr/min i robicie "strzal" ze sprzegla? Czy ciagniecie od samego dolu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #46 Napisano 7 Kwietnia 2008 Najlepsze przyspieszenie jest ponoc w momecie 10% uslizgu opony. Co jak co ale w bajki ze 130 tdi zloi tylek 2,8 to w zyciu nie uwieze. Panowie nie koniami sie przyspiesza!!! Spojzcie ile 2,8 ma momentu, do tego kreci sie jak kazdy benzyniak. Zaden seryjny 130 konny diesel nie ma szans z 2,8 w manualu. Kiedys sporo sie spotowalem po nocach i widzialem kilka wyscigow a3 1,8t 180quatro i fabii tdi 170 koni. Audi poprostu miazdzylo ta skode. Ja do setki stilem 1,4 95km pralem dupe fabii tdi 100 konnej dopiero powyzej mnie dopadala i szla do przodu. Inna sprawa jesli kolega ma automata. Automat to kupa jesli chodzi o wyscigi dlatego nigdy bym go nie kupil. Co to za przyjemnosc jak sie nie ma kontroli nad biegami. Mam 170 koni i wiem jak to sie kreci do setki i nie wieze ze 130 konny diesel da rade. Od 30 maja do 12 czerwca jestem w katowicach. Zmieniam olej swiece rozrzad itp i moge sie puscic z paroma osobami. Nie oskarzac mnie tu o cfaniakowanie albo cos w tym stylu. Zrobie to dla frajdy bo mi tego na wyspie brakuje a jak stanie sie cud i seryjny diesel 130 zleje mi dupe to sie bardzo nisko poklonie. Puki to sie nie stanie w zyciu w takie cos nie uwierze. Tak wogole to z checia spotkam sie z forumowiczami zeby sobie poklachac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #47 Napisano 7 Kwietnia 2008 Mad_Mac, to Ty mało wiesz o przyspieszaniu naszych forumowych dizli... poza tym cała ta dyskusja kręci się w okół tego, że rozmawiają posiadacze na prawdę mocnych dizli z posiadaczami seryjnych 2.8, czy 2.3. I cały czas dizle twierdzą, że dadzą radę pogonić benzynę, a benzyny, że dadzą radę seryjnemu TDI. Wy się w ogóle czytacie?? Można to w bardzo prosty sposób rozstrzygnąć... spot gdzieś w centrum kraju, dwa światła, przegrany funduje bak przegranemu i po zawodach tu chyba nie ma żadnego 130 konnego dizla Wszyscy dawno już odwiedzili rogalottiego i mają porządne fury do jazdy, a V6 i V5 pozostaje tylko gnębienie tatusiowatych TDI, których kierowcy wcale nie chcą się ścigać, bo nie mają w sumie czym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #48 Napisano 7 Kwietnia 2008 Moim zdaniem taka dyskusja to rzeczywiscie bezsens. Albo rozmawiamy o seriach albo o dwoch samochodach po tuningu. A co do chipa to widzialem ze w 2,8 wyciskaja 15 koni i 35-40nm a to juz doda mu ikry. 320nm w benzynie to juz cos. Ja mam 220nm i nie narzekam choc chip mnie korci. 10-15 koni i 20-30nm w zaleznosci od firm, zawsze troche elastyke poprawi. W polsce dawno bym to zrobil. W UK no coz... nie ma z kim sie polansowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #49 Napisano 7 Kwietnia 2008 I w UK można np GTI SHOW byłem w tamtym roku , i w tym pewnie pojedziemy można sobie wjechać i się zmieżyć za drobną opłatą. Co do 2.8 193/280 piękny moment? na pewno ładnie się zbieże do 100 , dizlem na dwójce 100 się nie złapie i tu lipa ale póżniej daje rade. Przed paskiem miałem bmw 528 193KM przyspiesza sobie równo, pasek wciska w siedzenia -osiągi zbliżone tylko spalania nie da się porównać . POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1 Zgłoś #50 Napisano 9 Kwietnia 2008 Panowie nie ma o czym dyskutować przy przyspieszaniu liczy się moment obrotowy a po chipe w diselku to jest miazga nie mówiąc już o przełożeniu na wszystkie kółka... Nie zamierzam się wymądrzać ani pakować w dyskusję która nie ma sensu trzymajta się . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2.8v6 Zgłoś #51 Napisano 13 Kwietnia 2008 ta dyskusja nie ma sensu musimy sie koledzy spotkac i sprawdzic nagrac i puscic w swiat. Jak juz wiekrzość z nas zdazyła zauwazyc Passaty nie nalezą do sprinterów ja kupiłem w tym tygodniu starego Golfa 2.9 VR6 ten to dopiero wymiata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #52 Napisano 20 Kwietnia 2008 passat to nie sprinter wiadomo ale spodziewałem sie czegoś lepszego po golfie gti 30.....coś.tam.coś.tam ,ten drygi do setki cienko ale pod koniec poszedł jak ZŁY http://pl.youtube.com/watch?v=tkOGxb-g7b0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #53 Napisano 21 Kwietnia 2008 robie to dla frajdy bo mi tego na wyspie brakuje jak mieszkamy niedaleko mozna sie spotkac pogadac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #54 Napisano 21 Kwietnia 2008 Niestety obawiam sie ze to nie taki rzut beretem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #55 Napisano 22 Kwietnia 2008 wracając do tematu, bo się OT zrobił: 1.8T, ciśnienie 1.3 bara, kompletny brak umiejętności ruszania ... liczcie głośno: 1...2...3...4...5...6 i 100 km/h film 3,5MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #56 Napisano 23 Kwietnia 2008 No no no ladnie ciagnie. Sprawdze jak to wyglada u mnie ale chyba dopiero na 18stkach bo te kapcie co mam to tragedia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #57 Napisano 23 Kwietnia 2008 do takiego to nawet nie szkoda:tankujemy: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #58 Napisano 25 Kwietnia 2008 wracając do tematu, bo się OT zrobił:1.8T, ciśnienie 1.3 bara, kompletny brak umiejętności ruszania ... liczcie głośno: 1...2...3...4...5...6 i 100 km/h no kolego szacukeczek , też bym tak checiał :6:57: Ale z disla tyle nie wydusze Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2.8v6 Zgłoś #59 Napisano 26 Kwietnia 2008 no pieknie to lata mój pasio nigdy tak nie bedzie latał buuuuuuuuuuuuuu pozdrawiam szkoda tylko ze nie masz napedu 4x4 wyobrażam sobie ten zryw.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morgan Zgłoś #60 Napisano 7 Maja 2008 Hej Panowie, pozwólcie, że zapytam. Od niedawna jestem posiadaczem paska zwykły dizel 1,9 130 konny jak w podpisie bez jakichkolwiek chipów. Niedawno z jakimś kolo w Avensis poszliśmy z pod świateł, prosta ok. 1 km pod górkę, dostałem :654: o długość auta (kompletny brak umiejętności szybkiego pozbierania się z pod świateł, włączone ESP….. proszę nie śmiejcie się….hehehhehe). Z racji iż to mój pierwszy dizel, każdy inny użytkownik raczej odradzał wkręcać go powyżej 3500k obr/min ze względu na turbinę i jej żywotność, a tu kolega souler pisze żeby go pogonić na 4-4,5k. Co o tym sądzicie, bo jak słyszę co się dzieje z silnikiem powyżej 3,5k to mnie aż serce boli że mu krzywdę zrobię….. Chyba, że to moje tylko urojenia po przesiadce z benzyny i się jeszcze nie przestawiłem na jego partyturę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach