Skocz do zawartości
TDI Piter

Dlaczego diesel klepie jak zimny ?

Rekomendowane odpowiedzi

... Mechanicy też doradzali że jak nie wiadomo co było lane to trzeba półsyntetykiem zalać... :wpale:

 

Zapewne w/w mechanik prowadzil badania na ten temat i ukonczyl kurs organizowany przez jakiegos producenta oleii, i sie zapewne habilituje w dziedzinie ukladow smarowania wspolczesnych silnikow turbodoladowanych.

Aaaa moze tak jak w silnikach z WARSZAWY (samochod), dolnozaworowych...przed wlaniem nowego oleju MINERALNEGO nalezy silnik przeplukac, olejem wrzecionowym (cytat z instrukcji samochodu).

 

 

...zdaje sie ze dyskusja na TYM topiku troszke ....zboczyla :wpale:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiedziec Panowie, dzieki, bede bardzej ostrozny z tym.

 

pzdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Ja tu może nieco skoryguję informację odnoście stuków po uruchomieniu silnika TDI podczas okresu zimowego ale i letniego również.

 

Wszelkie stuki, pukania czy niepokojące odgłosy w silnikach TDI muszą ustać po upływie 30-sekund. Tutaj mała korekta z tej 1-minuty do pół minuty :ok: Po tym okresie ma być normalny odgłos pracy silnika diesla.

 

Ponadto chciałbym też dołączyć swoje spostrzeżenia co do uruchomienia silnika w Passacie B2 (32B) z silnikiem 1,6D czy Pug 205 1,9GRD. Nie mówiąc już o uruchamianiu silników w MB W122 czy W123 z silnikami 220D czy 240D. Kto nie miał okazji zapalić takiego silnika na mrozie poniżej -5C to ma prawo twierdzić, że zapalenia TDI jest bardzo głośne. Z nowszych silników to proponuję posłuchać jak uruchamiają sie zmrożone silniki opla w wersjach 1,7DTI (Corsa), czy nawet większy 2,2 DTI z takiej Vectry C GTS.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. U mnie to trwa kilka sekund, a później mruczy jak trzeba.

hha, A co jest powodem i czemu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co jest powodem i czemu ?
powodem jest gęstrzy olej ponieważ jest zimniej. , i zanim zostanie rozprowadzony i rozgrzany trochę czasu mija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK....A co jest powodem i czemu ?

 

 

Sledzisz watek ? kilka postow wczesniej napisalem, czemu TAK sie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po tym okresie ma być normalny odgłos pracy silnika diesla.

 

 

Nie zebym sie czepial :P ale jaki to normalny odglos diesla ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności