Gość piotrek n Zgłoś #1 Napisano 28 Grudnia 2007 Moje pytanie to które czujniki są odpowiedzialne za dawkowanie paliwa (gazu). Ostatnio mój passat zaczą palić 15 l gazu co jest zdecydowanie za duzo bo wcześniej palił ok 11,5 instalacja najprostsza bez komputera. Który z czujników może mieć na to wpływ i czy ewentualnie świece mogą w takim dużym stopniu wpływać na spalanie bo na tych zrobiłem ok.20 tyś. ale silnik pali bez problemu. A i jeszcze jedno ostatno mam odpiety silnik krokowy i na rozgrzanym silniku na luzie obroty mam 1100 a po ok 3-4 min spadają pomału do ok 900 czego tak sie dzieje czy to może z przepustnicą coś sie dzieje. Silnik 2.0 2e z 1991r. Proszę o pomoc Z góry dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 28 Grudnia 2007 W przypadku gazu bez komputera, żaden z czujników nie ma wpływu na spalanie gazu. Wyregulowanie parownika i jego stan techniczny ma duży wpływ. Najlepiej podjechać do gazowników na regulację Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #3 Napisano 28 Grudnia 2007 eee tam gazownicy. 20 tysi to sporo. Zmień świeczki, kopułkę, paluszek i przewody, filtr powietrza, filtr gazu. U mnie z 17 na 12 spadło. I jeszcze jedno. Jaką masz temperaturkę silnika? Termostat dobrze działa? pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 28 Grudnia 2007 cervandes, może niech jeszcze zmieni parownik i butlę gazową, bo za dużo pali Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #5 Napisano 28 Grudnia 2007 _temat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #6 Napisano 28 Grudnia 2007 no parownik i butle to lekka przesada ale co do świec , przewodów , kopułki i palca to się zgadzam świece przy gazie co 20 tyś to już górna granica filtry co 10 tyś. no niestety przy gazie to podstawa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2007 świece przy gazie co 20 tyś to już górna granica filtry co 10 tyś. SWIECE ????TO CHYBA JAK JEŹDZISZ NA iskra TO TAK bo inne wytrzymują duż dużo wiecej a jesli odpala i pracuje bez zarzutu to nie ma po co zaglądać do swiec,kopułka i palec zerknąc ale to też nie bedzie przyczyną takiego wzrostu spalania..... prawdopodobnie coś z elektroniką silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #8 Napisano 29 Grudnia 2007 A ja bym stawiał na Sondę Lambda może się zawiesza i daje za bogatą mieszankę ale to już jest loteria i sprawdzić trzeba wszystko po kolei Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #9 Napisano 29 Grudnia 2007 prawdopodobnie coś z elektroniką silnika A ja bym stawiał na Sondę Lambda Co Wy piszecie , auto pali za dużo gazu a instalacja gazowa jest bez komputera. Żadna sonda ani elektronika nie ma wpływu na ilość spalonego gazu(o ile na benzynie chodzi ok). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #10 Napisano 29 Grudnia 2007 lambda... komputery... eksperci! Jak najbardziej w instalacji I gen może mieć na to wpływ świeca, kable, palec, kopułka, filtry i zapalanie na gazie lub szybkie przechodzenie na gaz. A koledze który jeździ na gazie dopóki się da gratuluję. 10.000 jak ktoś dba o auto to pora na wymianę zapłonu. Jak się nie dba to 20.000. A więcej to jak się jest głupim. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #11 Napisano 29 Grudnia 2007 cervandes, jak najbardziej to parownik trzeba wyregulować, szczególnie w 1 generacji. Jak się umie to można samemu, to nic nie kosztuje. Jak to nie pomoże to szukać dalej, wymieniać wszystko po kolei. A jak jest się ekspertem to można cały zapłon zmieniać nawet co 10 tys. km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #12 Napisano 3 Stycznia 2008 SWIECE ????TO CHYBA JAK JEŹDZISZ NA iskra TO TAK bo inne wytrzymują duż dużo wiecej a jesli odpala i pracuje bez zarzutu to nie ma po co zaglądać do swiec,kopułka i palec zerknąc ale to też nie bedzie przyczyną takiego wzrostu spalania.....prawdopodobnie coś z elektroniką silnika tak mi doradził spec od gazu i nie tylko on bo paru innych ludzi też to potwierdziło a jeździłem na NGK i nie miałem żadnych problemów z instalacją gazową Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach