skovi Zgłoś #101 Napisano 8 Września 2014 pojeździsz, bo to tak jakbyś mial nowy silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #102 Napisano 8 Września 2014 (edytowane) Silniki 1.6 są pancerne . Ja miałem paska z tym silnikiem . Jak brał olej - wymieniłem pierścienie (250 zł) zrobiłem głowicę (planowanie 70 zł, uszczelniacze 50 zł ) , wymieniłem uszczelkę i nowe śruby głowicy ( 300 zł ) i autko śmigało jak nowe . Zero zużycia oleju, zero kopcenia . Robiłem sam z kolegą , więc odeszły pozostałe koszty. Do tego nowy olej i filtry . Co do gazu , to LPG go nie zniszczy . Powodzonka . Edytowane 8 Września 2014 przez tomazo72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal86r Zgłoś #103 Napisano 9 Września 2014 a ile około mechanik z robotą za zrobienie głowicy? czy warto zrobić to w samochodzie który ma ponad 300tyś przebiegu i dalej jezdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #104 Napisano 9 Września 2014 czy jak wymienie pierścienie Przed wymianą pierścieni dobrze jest zrobić pomiar ciśnienia sprężania i próbę olejową. A dlaczego ? Bo sama wymiana pierścieni bez szlifu cylindra to jak leczenie syfa pudrem. Kupa roboty a efekt - taki sobie. Czasem lepiej nie ruszać i skoncentrować się na porządnym zrobieniu głowicy. :umm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #105 Napisano 9 Września 2014 no 300tys to nie malo nawet na vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz.g7707 Zgłoś #106 Napisano 9 Września 2014 W zeszłym miesiącu robiłem silnik w swoim Passacie. Koszt razem nowym kpl rozrządem i paskami 2500 zł. Wczoraj wymiana czujnika położenia wału, trzech wahaczy, tarcz i klocki przód 1300 zł. Teraz zostało mi go zagazować i polatać z trzy lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal86r Zgłoś #107 Napisano 9 Września 2014 Dzis wykonalem pomiar kompresji.Na wszystkich wyszlo 15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #108 Napisano 9 Września 2014 czyli glowica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal86r Zgłoś #109 Napisano 9 Września 2014 Raczej tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #110 Napisano 9 Września 2014 to się ciesz, bo zamkniesz się w 1000zł :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal86r Zgłoś #111 Napisano 10 Września 2014 No tak myślę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal86r Zgłoś #112 Napisano 10 Września 2014 czy ktos robił może sama głowice ?jaki koszt z robocizną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #113 Napisano 10 Września 2014 Wszystko zależy kto i za ile Ci to zrobi. Ja sie dowiadywalem to regeracja glowicy (prowadnice, docieranie zaworów, uszczelniacze) 350zl, uszczelki 300zl, robota 400-500zl. Plus oczywiscie olej i filtr oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal86r Zgłoś #114 Napisano 11 Września 2014 i mam jeszcze pytanie odnośnie listw chromowanych tych wokół szyb.Czy ja nie mam ich w standardowym wyposarzeniu to czy moge je dokupić i założyć? jak one są mocowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trytan Zgłoś #115 Napisano 12 Września 2014 Witam ....... czy ktoś wie co się dzieje i na co muszę się przygotować ?:chory zauważyłem krople chyba ??? oleju przy części (zaznaczone czerwonym kolorem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal86r Zgłoś #116 Napisano 18 Września 2014 (edytowane) Witam.dziś w czasie jazdy zaczeła migać kontrolka silnika .Samochod stracił na mocy.Czy moze ktoś pomóc ? dodam że wcześniej kontrolka paliła się ciągiem,samochod bierze olej i kopci na niebiesko Edytowane 18 Września 2014 przez Rafal86r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #117 Napisano 18 Września 2014 (edytowane) No i nadszedł czas na moje branie oleju. Oddałem auto do mechanika. Po zrzuceniu głowicy okazało się, że raczej pierścionki do zmiany, ale dla świętego spokoju oddałem głowicę do regeneracji. Całkowity koszt operacji z nowym olejem i filtrami może zamknie sie w 1300zł. Auto jeszcze składają, zobaczymy jaz poskładaja. Edytowane 26 Maja 2015 przez skovi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #118 Napisano 1 Czerwca 2015 No ja narazie zrobilem ok. 500 km i nic na bagnecie nie ubylo. Mam też wrażenie, że z kilometra na kilometr lepiej chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pbelectric Zgłoś #119 Napisano 5 Czerwca 2015 Żeby nie brał oleju musisz wymieniać go co 10tys km (sprawdzone) te "nowoczesne oleje" traca szybko swoją lepkosc, nasuwa sie pytanie czy tam gdzie kupujemy sprzedaja nam podróby czy na prawde producenci ida na ilość omijajac jakość. Jezdze na Mobilu Super 2000 X1 10w40 jak wymienie na czas to nie bierze jak przegapie to zaczyna ubywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4jK3LL Zgłoś #120 Napisano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Podepnę się pod ten temat. Jestem świeżym użytkownikiem samochodów, tzw. laikiem. Mam okazję kupić od przyszłego szwagra Passata B5 z silnikiem 1.6 z LPG, przebieg realny 298 tyś. rocznik 1999, samochód długo jest w jednej rodzinie ale jest mały problem, bierze olej. Oleju trzeba dolewać 0,6-0,8L na 1000 km, zalewany był wcześniej olej 10W40 niby oryginalny ale po zalaniu 20W50 nic się nie zmieniło, tyle samo trzeba było dolewać. Cena 5500 zł, opłaca się kupować skoro wisi w powietrzu jakaś większa naprawa? Samochodem chcę pojeździć z 4-5 lat. Edytowane 28 Czerwca 2015 przez M4jK3LL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach