klaudek Zgłoś #41 Napisano 6 Lipca 2010 A zobacz kolego czy masz swiatla stopu??? oczywiscie jak silnik pracuje rowno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gocmar Zgłoś #42 Napisano 16 Lipca 2010 Witam, W moim przypadku świecąca kontrolka silnika oznaczała, że do wymiany kwalifikuje się przepływomierz. Błąd jaki pokzaywał się na kompie to zbyt uboga mieszanka paliwa. Kontrolka świeciła się przez jakiś czas i gasła. Potrafiłem przejechać około 500 km bez zaświecenia się kontrolki po wczesniejszym zresetowaniu błędu. Samochód zachowywał się normalnie, nie szarpał i nie tracil mocy. W "Wajdemarze" sprawdzili wszystko co było do sprawdzenia i wyszło na przepływomierz. Przejechałem już ponad 3 tyś. od naprawy i jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek_d1 Zgłoś #43 Napisano 8 Sierpnia 2010 Koledzy kupilem ostatnio sonde lambda do swojego ADR i nie zwrocilem uwagi na to ze ma ona 18V po wyjeciu starej sondy z samochodu zauwazylem ze ma ona 12V. Teraz moje pytanie czy jest jakas roznica miedzy nimi?? Czy po wkreceniu tej nowej wszystko bedzie dobrze czy nie bedzie dzialac poprawnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk06 Zgłoś #44 Napisano 25 Lutego 2012 witam mam problem mam passata 1.6 bezyna 101km rok 2001 i od jakiegoś czasu zapala mi sie kontrolka ostrzegawcza spalin silnika i komputer u mechaników pokazuje mi powtórny przepływ powietrza na pierwszy rząd cylindrów co to jest panowie????wymieniałem pompke wtórnego poiwietrza i nic dalej sie zapala!!!panowie znacie moze jakies domowe metody usuwanie tego błędu????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #45 Napisano 25 Lutego 2012 witam mam problem mam passata 1.6 bezyna 101km rok 2001 i od jakiegoś czasu zapala mi sie kontrolka ostrzegawcza spalin silnika i komputer u mechaników pokazuje mi powtórny przepływ powietrza na pierwszy rząd cylindrów co to jest panowie????wymieniałem pompke wtórnego poiwietrza i nic dalej sie zapala!!!panowie znacie moze jakies domowe metody usuwanie tego błędu????? może byś podał kod błędu, byłoby łatwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk06 Zgłoś #46 Napisano 26 Lutego 2012 witaj kolego kodu błędu nieznam, ale może byś mi mógł pomóc co może być uszkodzone ponieważ mechanicy tylko podłączają pod komputer i wyłączą błąd i nic z tym nierobią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qqrydziany Zgłoś #47 Napisano 26 Lutego 2012 witaj kolego kodu błędu nieznam, ale może byś mi mógł pomóc co może być uszkodzone ponieważ mechanicy tylko podłączają pod komputer i wyłączą błąd i nic z tym nierobią:ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #48 Napisano 26 Lutego 2012 ale może byś mi mógł pomóc co może być uszkodzone nikt tu wróżką nie jest, (no chyba że się mylę ?) i z fusów wróżyć nie będzie, musisz podać kody błędów i wtedy można myśleć co grane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #49 Napisano 26 Lutego 2012 Witam u mnie lampka ostrzegawcza spalin również sie pali juz od dłuzszego czasu, powodem jest błąd 16804 zła jakosc spalin za katalizatorem , auto przejechało na gazie 150 tys wiec kata mam na bank zapchanego niedługo go wyrzucam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #50 Napisano 26 Lutego 2012 auto przejechało na gazie 150 tys wiec kata mam na bank zapchanego niedługo go wyrzucam. jakiś czas temu też zdemontowałem kata i wstawiłem tłumik przelotowy z tulejką na drugą sondę lecz ta się nie sprawdziła i została sonda systemowo przez tunera odpięta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #51 Napisano 2 Marca 2012 lecz ta się nie sprawdziła i została sonda systemowo przez tunera odpięta czyli co sie działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #52 Napisano 2 Marca 2012 czyli co sie działo ano przy deptaniu na gaz wszystko było spoko ale za to przy statycznej jeździe czyli piąty bieg i 70 km na budziku po chwili wywalał błąd niesprawności katalizatora 16804 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk06 Zgłoś #53 Napisano 3 Marca 2012 cześć kolego mam ten kod nr 17831 system wlotowy powietrza dodatkowego rząd pierwszy tak pokazało na komputerze. proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #54 Napisano 3 Marca 2012 17831 - rząd cylindrów 1, system obiegu powietrza wtórnego - za mała przepustowość. - sprawdź elementy wykonawcze systemu obiegu wtórnego powietrza (przewody, złącza rurek, itp.... ). zawór Secondary Air Injection znajduje się za głowicą (na wysokości wałków - z tyłu silnika - od strony grodzi). Dochodzi do niego cienki przewód ciśnieniowy, wychodzący spod kolektora (sterowany również zaworkiem pod kolektorem ssącym). Tutaj też mógł wystąpić problem / nieszczelność. pompa Secondary Air Injection jest umiejscowiona za halogenem po stronie pasażera, sprawdź też bezpiecznik tej pompy zresztą na ten temat dużo znajdziesz na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #55 Napisano 3 Marca 2012 kserkses ja jezdze cały czas z tym błedem i nie widze różnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #56 Napisano 3 Marca 2012 kserkses ja jezdze cały czas z tym błedem i nie widze różnicy błąd 16804 nie powoduje żadnych skutków ubocznych ani utraty mocy ( to błąd ekologii) poza wkurw..... wzroku bo check świeci tyle że z czasem dojdzie do zapchania katalizatora a to już będzie odczuwalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zych Zgłoś #57 Napisano 23 Grudnia 2012 Dzisiaj wsiadłem do samochodu, odpalam a tu nierówno pracuje. Wyjechałem z garażu, po krótkiej jeździe zapaliła się lampka ostrzegawcza spalin. Zrezygnowałem z jazdy, bo bałem się, że z powrotem nie wrócę bez holowania. Chciałem nadmienić, że od jakiegoś czasu pojawiał się spadek mocy, głośna praca silnika, mimo, że układ wydechowy jest szczelny i zapach benzyny po odpaleniu i wyjeżdżaniu z garażu. Czy podpięcie pod Vaga jednoznacznie wykaże przyczynę tej awarii. Niepokojąca była ta głośna praca mimo szczelności układu wydechowego. Gość od tłumików twierdził, że nawet słabo dmucha z rury po przyłożeniu ręki. Proszę o poradę co to może być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koval Zgłoś #58 Napisano 27 Stycznia 2015 Witam. Ja mam podobny problem w passacie FL 2003 1,9 TDI 130 KM. Kod błędu związany ze złą jakością spalin. Problemu z mocą nie było, poza tym, że raz jak to powiedział mechanik turbina się "zacinała" i dlatego nie miał mocy. Po tej naprawie moc wróciła i później już z nią kłopotu nie było, ale kontrolka engine (ABGAS WERKSTAT) cały czas się świeciła. Mechanik doszedł do wioski, że to wina EGR'a - został wymieniony ( faktycznie był cały zasyfiony, a z czyszczeniem nie chciałem ryzykować ). Po wymianie EGR'u błąd wyskakiwał nadal i stwierdziłem, że pojadę do innego mechanika. Tam z kolei powiedzieli mi, że przez ten cały EGR, z którego był wyciek oleju zasyfił cały środek silnika i, że turbina mi się powoli rozsypuję - została przeprowadzona regeneracja, gdyż prędzej czy później i tak to chciałem zrobić. Oczywiście po całej operacji regeneracji turbiny i wyczyszczenia tego co było zasyfione olejem auto nabrało jeszcze więcej mocy i ma równe obroty. Problem z kontrolką engine występuje nadal. Z tego co wyczytałem na forum to pozostają jeszcze takie rzeczy do zrobienia bądź sprawdzenia, czy to faktycznie to: - sonda lambda - Zbyt uboga mieszanka w 1 - szym cylindrze - cewki zapłonowe - czujnik temperatury - uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej - jeden z przewodów podciśnienia się rozłączyl Co według z Was będzie najbardziej prawdopodobne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #59 Napisano 27 Stycznia 2015 koval, od ręki daruj sobie sprawdzanie cewek zapłonowych w silniku AVF . Nic to nie da a szkoda czasu. A masz jakieś błędy, podpinałeś kompa, czy to cały czas ten sam błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #60 Napisano 27 Stycznia 2015 sondę lamda też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach