Skocz do zawartości
Mr. X

problem z krancowka tylnej klapy

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie wrocilem z garazu

odkrecilem zamek i po odlaczeniu wtyczki od mikroprzelacznika stwierdzilem ze w gniezdzie jest mokro a jeden ze stylkow zaczal oblazic sniedzia

zamek lacznie ze wtyczka potraktowalem wd40 a po wyczyszeniu calosci gniazdo oraz wtyczke mikroprzelacznika psiknalem sprayem "super kontakt" a po zamontowaniu zamka wtyczke wsunieta w gniazdo obsmarowalem tawotem coby woda sie nie dostala

mam nadzieje ze wszystko bedzie ok bo zrobilem mala rundke (oczywiscie przed zamontowaniem oslony plastikowej) i nie sygnalizuje mi otwarcia klapy ani nie wlacza sie fabryczny alarm po zamknieciu auta :)

chcialem sprawdzic rowniez wiazke przewodow w przelotce miedzy klapa a buda auta ale kable sa zaizolowane fabrycznie wiec zaczalem od zamka

dziekuje wszystkim za sugestie i porady ;)

byc moze 120pln zostanie w kieszeni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kable sa zaizolowane fabrycznie

taka taśma kosztuje coś koło 5 pln a do konserwacji mogłeś użyć wazeliny technicznej ;) ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :D

pozdrawiam

ps.ja klamkę wysmarowałem właśnie wazeliną tech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do konserwacji mogłeś użyć wazeliny technicznej ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma

 

kurde mam wazeline techniczna ale o niej zapomnialem :)

oby dzialalo jak najdluzej bez ingerencji w tylna klape :)

pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7

mam takie pytanko czy zamek w pasku variant przed liftingiem(dochodzą 2 przewody) jest taki sam jak po lifcie? ,

bo też mialem z tym problemy i po wykręceniu zamka nie ma mozliwości dojścia do żadnych mikrowłaczników wszystko jest obudowane nierozbieralnym plastikiem jedynie tylko samo wejście przewodow do kostki na wierzchu. i nie ma mozliwości nic wiecej przeczyścić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam takie pytanko czy zamek w pasku variant przed liftingiem(dochodzą 2 przewody) jest taki sam jak po lifcie?

 

zamek jest byc moze taki sam ale po liftingu do mikrowylacznika dochodza 3 przewody

ja nie rozbieralem zamka tylko przeczyscilem go wd40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz kupić zamek klapy 79zł i go wymienić ,przerabiałem to niedawno,żadna klamka nie jest temu winna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety dzis problem powrocil

po przejechaniu okolo 70km zaczal notorycznie wyswietlacz w zegarach i brzeczyk sygnalizowac mi otwarcie klapy tylnej

zatrzymalem sie otworzylem klape, zamknalem spowrotem i przez dalsza czesc drogi byl spokoj

zadzwonilem jednak do ASO i zamowilek zamek (koszt niecale 73pln)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mr. X, ja kupiłem od razu bo pomyślałem że jak się zacznie znowu chrzanić to podwójnie taka sama robota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja kupiłem od razu bo pomyślałem że jak się zacznie znowu chrzanić to podwójnie taka sama robota

 

tez mialem kupic ale uleglem sugestia kolegow, ktorzy napisali ze po przeczyszczeniu dziala im bez zarzutu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem uledz,ale stwierdziałem że 70zł to nie dużo,ale powodzenia w trafnej decyzji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja miałem uledz,ale stwierdziałem że 70zł to nie dużo,ale powodzenia w trafnej decyzji

 

mam nadzieje ze nowy zamek rozwiaze problem :)

 

wielce prawdopodobne, ze znalazlem dzis problem krancowki klapy tylniej

mianowicie zauwazylem dzis ze spryskiwacz tylnej szyby bardzo slabo pryska a po otwarciu tylnej klapy z zamka i spod plastikowej oslony klapy cieknie woda (jak sie okazalo byl to plyn do spryskiwaczy)

po zdjeciu oslony okazalo sie ze jedna czesc lacznika wezyka idacego do spryskiwacza wysunala sie zjego drugiej czesci tuz przy wejsciu do obudowy silniczka wycieraczki

prawdopodobnie trwalo to juz jakis czas i stad ta woda poprzednim jak i tym razem we wtyczce krancowki zamka nie mowiac juz ze cale wygluszenie filcowe w oslonie bylo mokre

zamowilem wczoraj w ASO zamek (tak jak pisalem wczesniej koszt niecale 73pln) wiec jak juz go odbiore to wymienie na nowy aczkolwiek prawdopodobnie problem powinien poki co juz nie wystepowac

oczywiscie po prawidlowym podlaczeniu wezyka spryskiwacza juz nic nigdzie nie cieklo a i takze wrocilo normalne cisnienie spryskiwacza szyby telniej :)

Edytowane przez kazio
scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie,przypadłość to urwana metalowa rurka w silniczku wycieraczki,zestaw naprawczy 140zł lub zsuną się wężyk co mało prawdopodobne,zalewa zamek i się psuje,u mnie to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozwole sie podpiac pod temat bo umnie bardzo podobnie; zsuniety wezyk i wszystko zalane... paska mam niedlugo wiec nie wiem kiedy to sie stalo i czy wszystko jest spowodowane zaleniem plynem od spryskiwacza. problemy;

- klapa w ogole nie reaguje na probe otwarcia z pilota

- przyciskiem w drzwiach coprawda mozna otworzyc ale mam na to jakas sekunde a pozniej silownik (zaznaczylem na czerwono) poszcza i jest otwarte tylko do polowy

- nie dziala podswietlenie bagarznika (nie sprawdzilem jeszcze zarowki) ani kontrolka na desce

na kompie wyskoczyly taki bledy;

-01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165)

27-00 - Implausible Signal

-00947 - Trunk Lid remote Control Switch (E188)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

i teraz nie mam pojecia kotory to jest E165 a ktory E188 i co z tym dalej zrobic!

dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, pozwole sobie odświeżyć wątek - czy ktoś z kolegów wie, czy komp powinien sygnalizować otwarta klape bagażnika jeśli zamek zaryglował tylko "pierwszy" raz (bez wyłączenia oświetlenia bagażnika). W przypadku drzwi tak sie dzieje, ale jak powinno byc z klapą. U mnie nie sygnalizuje otwarcia "półzamkniętej" klapy. Miałem demontowaną klape do podmalowania i zaobserwowałem to po odebraniu samochodu - nie jestem pewien jak było przedtem.

Alarm działa analogicznie jak komp - w przypadku "niedomkniętych" drzwi włącza się, w przypadku klapy - nie.Może coś z krańcówką ? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukaszek12

witam mam taki problrm z zamkiem tylnej klapy w kombn B4 niby sie zamyka z centralnym ale jak nacisne za zamek na klapie to sie otwiera......ale zauwazyłem ze jak zamek jest na wprost to nie nie da otworzyc wogole ani cantralnym ani zamkiem a jak jest przekrecony w prawo to sie da otworzyc nawet jak reszta drzwi jest zamknieta co z tym zrobic pomoze ktos??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po deszczu pojawil sie u mnie podobny problem, jak u watkotworcy - przy zamknietej klapie bagaznika co chwila wlaczal sie brzeczyk, a na fisie pojawiala sie informacja o otwarciu klapy bagaznika. Chcialem rozebrac zamek i go przeczyscic, ale po zdjeciu wysciolki klapy (variant po lifcie)- niespodzianka. Zamek jest przykrecony jakimis magicznymi "gwiazdkowymi" srubami i nie jest to torx, gwiazdka jest znacznie "gestsza" i torx nie pasuje. Nigdzie przy okazji dyskusji na temat rozbierania zamka nie pojawila sie kwestia nietypowych srub, jak sobie z nimi poradziliscie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Viator podjedź do jakiegoś sklepu z narzędziami i poproś niech ci coś dopasują.ja tak zrobiłem, kupiłem końcówkę za jakieś 3,50 zl i zamek odkręcony bez problemu:)pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, z odkreceniem zamka juz sobie poradzilem (okazuje sie, ze ta 12, czy tez 13-ramienna gwiazdka, to jakas w miare standardowa koncowka), ale jak rozebrac sam zamek, zeby przeczyscic bebechy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta "gwiazdka" to Spline :P jeżeli się nie mylę rozmiar to dokładnie Spline M8

Edytowane przez zipek135

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez problem z brakiem oswietlenia i sygnalizacja otwartej klapy... wymiana zamka pomogla plus przeczyszczenie stykow w kostce od zamka. problem jak mozna sie domyslec lezy w spryskiwaczu tylniej szyby... poza tym ze cieknie spod plastiku obudowy silniczka wycieraczki to jeszcze urwal sie bolec koncowki wiec spryskuje tak jak kreci sie ramie a nie psika w jeden punkt ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności