Mr. X Zgłoś #21 Napisano 26 Grudnia 2007 wlasnie wrocilem z garazu odkrecilem zamek i po odlaczeniu wtyczki od mikroprzelacznika stwierdzilem ze w gniezdzie jest mokro a jeden ze stylkow zaczal oblazic sniedzia zamek lacznie ze wtyczka potraktowalem wd40 a po wyczyszeniu calosci gniazdo oraz wtyczke mikroprzelacznika psiknalem sprayem "super kontakt" a po zamontowaniu zamka wtyczke wsunieta w gniazdo obsmarowalem tawotem coby woda sie nie dostala mam nadzieje ze wszystko bedzie ok bo zrobilem mala rundke (oczywiscie przed zamontowaniem oslony plastikowej) i nie sygnalizuje mi otwarcia klapy ani nie wlacza sie fabryczny alarm po zamknieciu auta chcialem sprawdzic rowniez wiazke przewodow w przelotce miedzy klapa a buda auta ale kable sa zaizolowane fabrycznie wiec zaczalem od zamka dziekuje wszystkim za sugestie i porady byc moze 120pln zostanie w kieszeni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #22 Napisano 26 Grudnia 2007 kable sa zaizolowane fabrycznie taka taśma kosztuje coś koło 5 pln a do konserwacji mogłeś użyć wazeliny technicznej ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma pozdrawiam ps.ja klamkę wysmarowałem właśnie wazeliną tech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #23 Napisano 26 Grudnia 2007 do konserwacji mogłeś użyć wazeliny technicznej ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma kurde mam wazeline techniczna ale o niej zapomnialem oby dzialalo jak najdluzej bez ingerencji w tylna klape pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7 Zgłoś #24 Napisano 26 Grudnia 2007 mam takie pytanko czy zamek w pasku variant przed liftingiem(dochodzą 2 przewody) jest taki sam jak po lifcie? , bo też mialem z tym problemy i po wykręceniu zamka nie ma mozliwości dojścia do żadnych mikrowłaczników wszystko jest obudowane nierozbieralnym plastikiem jedynie tylko samo wejście przewodow do kostki na wierzchu. i nie ma mozliwości nic wiecej przeczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #25 Napisano 26 Grudnia 2007 mam takie pytanko czy zamek w pasku variant przed liftingiem(dochodzą 2 przewody) jest taki sam jak po lifcie? zamek jest byc moze taki sam ale po liftingu do mikrowylacznika dochodza 3 przewody ja nie rozbieralem zamka tylko przeczyscilem go wd40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #26 Napisano 26 Grudnia 2007 musisz kupić zamek klapy 79zł i go wymienić ,przerabiałem to niedawno,żadna klamka nie jest temu winna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #27 Napisano 29 Grudnia 2007 niestety dzis problem powrocil po przejechaniu okolo 70km zaczal notorycznie wyswietlacz w zegarach i brzeczyk sygnalizowac mi otwarcie klapy tylnej zatrzymalem sie otworzylem klape, zamknalem spowrotem i przez dalsza czesc drogi byl spokoj zadzwonilem jednak do ASO i zamowilek zamek (koszt niecale 73pln) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #28 Napisano 29 Grudnia 2007 Mr. X, ja kupiłem od razu bo pomyślałem że jak się zacznie znowu chrzanić to podwójnie taka sama robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #29 Napisano 29 Grudnia 2007 ja kupiłem od razu bo pomyślałem że jak się zacznie znowu chrzanić to podwójnie taka sama robota tez mialem kupic ale uleglem sugestia kolegow, ktorzy napisali ze po przeczyszczeniu dziala im bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #30 Napisano 29 Grudnia 2007 ja miałem uledz,ale stwierdziałem że 70zł to nie dużo,ale powodzenia w trafnej decyzji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #31 Napisano 29 Grudnia 2007 (edytowane) ja miałem uledz,ale stwierdziałem że 70zł to nie dużo,ale powodzenia w trafnej decyzji mam nadzieje ze nowy zamek rozwiaze problem wielce prawdopodobne, ze znalazlem dzis problem krancowki klapy tylniej mianowicie zauwazylem dzis ze spryskiwacz tylnej szyby bardzo slabo pryska a po otwarciu tylnej klapy z zamka i spod plastikowej oslony klapy cieknie woda (jak sie okazalo byl to plyn do spryskiwaczy) po zdjeciu oslony okazalo sie ze jedna czesc lacznika wezyka idacego do spryskiwacza wysunala sie zjego drugiej czesci tuz przy wejsciu do obudowy silniczka wycieraczki prawdopodobnie trwalo to juz jakis czas i stad ta woda poprzednim jak i tym razem we wtyczce krancowki zamka nie mowiac juz ze cale wygluszenie filcowe w oslonie bylo mokre zamowilem wczoraj w ASO zamek (tak jak pisalem wczesniej koszt niecale 73pln) wiec jak juz go odbiore to wymienie na nowy aczkolwiek prawdopodobnie problem powinien poki co juz nie wystepowac oczywiscie po prawidlowym podlaczeniu wezyka spryskiwacza juz nic nigdzie nie cieklo a i takze wrocilo normalne cisnienie spryskiwacza szyby telniej Edytowane 13 Października 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #32 Napisano 30 Grudnia 2007 dokładnie,przypadłość to urwana metalowa rurka w silniczku wycieraczki,zestaw naprawczy 140zł lub zsuną się wężyk co mało prawdopodobne,zalewa zamek i się psuje,u mnie to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlipek Zgłoś #33 Napisano 21 Lutego 2008 pozwole sie podpiac pod temat bo umnie bardzo podobnie; zsuniety wezyk i wszystko zalane... paska mam niedlugo wiec nie wiem kiedy to sie stalo i czy wszystko jest spowodowane zaleniem plynem od spryskiwacza. problemy; - klapa w ogole nie reaguje na probe otwarcia z pilota - przyciskiem w drzwiach coprawda mozna otworzyc ale mam na to jakas sekunde a pozniej silownik (zaznaczylem na czerwono) poszcza i jest otwarte tylko do polowy - nie dziala podswietlenie bagarznika (nie sprawdzilem jeszcze zarowki) ani kontrolka na desce na kompie wyskoczyly taki bledy; -01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165) 27-00 - Implausible Signal -00947 - Trunk Lid remote Control Switch (E188) 29-10 - Short to Ground - Intermittent i teraz nie mam pojecia kotory to jest E165 a ktory E188 i co z tym dalej zrobic! dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wesley Zgłoś #34 Napisano 13 Października 2008 witam, pozwole sobie odświeżyć wątek - czy ktoś z kolegów wie, czy komp powinien sygnalizować otwarta klape bagażnika jeśli zamek zaryglował tylko "pierwszy" raz (bez wyłączenia oświetlenia bagażnika). W przypadku drzwi tak sie dzieje, ale jak powinno byc z klapą. U mnie nie sygnalizuje otwarcia "półzamkniętej" klapy. Miałem demontowaną klape do podmalowania i zaobserwowałem to po odebraniu samochodu - nie jestem pewien jak było przedtem. Alarm działa analogicznie jak komp - w przypadku "niedomkniętych" drzwi włącza się, w przypadku klapy - nie.Może coś z krańcówką ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukaszek12 Zgłoś #35 Napisano 20 Lipca 2010 witam mam taki problrm z zamkiem tylnej klapy w kombn B4 niby sie zamyka z centralnym ale jak nacisne za zamek na klapie to sie otwiera......ale zauwazyłem ze jak zamek jest na wprost to nie nie da otworzyc wogole ani cantralnym ani zamkiem a jak jest przekrecony w prawo to sie da otworzyc nawet jak reszta drzwi jest zamknieta co z tym zrobic pomoze ktos?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #36 Napisano 1 Września 2010 Ostatnio po deszczu pojawil sie u mnie podobny problem, jak u watkotworcy - przy zamknietej klapie bagaznika co chwila wlaczal sie brzeczyk, a na fisie pojawiala sie informacja o otwarciu klapy bagaznika. Chcialem rozebrac zamek i go przeczyscic, ale po zdjeciu wysciolki klapy (variant po lifcie)- niespodzianka. Zamek jest przykrecony jakimis magicznymi "gwiazdkowymi" srubami i nie jest to torx, gwiazdka jest znacznie "gestsza" i torx nie pasuje. Nigdzie przy okazji dyskusji na temat rozbierania zamka nie pojawila sie kwestia nietypowych srub, jak sobie z nimi poradziliscie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #37 Napisano 1 Września 2010 Kolego Viator podjedź do jakiegoś sklepu z narzędziami i poproś niech ci coś dopasują.ja tak zrobiłem, kupiłem końcówkę za jakieś 3,50 zl i zamek odkręcony bez problemu:)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #38 Napisano 10 Września 2010 Ok, z odkreceniem zamka juz sobie poradzilem (okazuje sie, ze ta 12, czy tez 13-ramienna gwiazdka, to jakas w miare standardowa koncowka), ale jak rozebrac sam zamek, zeby przeczyscic bebechy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #39 Napisano 10 Września 2010 (edytowane) ta "gwiazdka" to Spline jeżeli się nie mylę rozmiar to dokładnie Spline M8 Edytowane 10 Września 2010 przez zipek135 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #40 Napisano 12 Grudnia 2010 u mnie tez problem z brakiem oswietlenia i sygnalizacja otwartej klapy... wymiana zamka pomogla plus przeczyszczenie stykow w kostce od zamka. problem jak mozna sie domyslec lezy w spryskiwaczu tylniej szyby... poza tym ze cieknie spod plastiku obudowy silniczka wycieraczki to jeszcze urwal sie bolec koncowki wiec spryskuje tak jak kreci sie ramie a nie psika w jeden punkt ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach