pro rider Zgłoś #1 Napisano 24 Grudnia 2007 Witam mam pytanie bo zlałem olej ze skrzyni biegow ale nie wiem któredy uzupełnic go,POMOCY!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #2 Napisano 24 Grudnia 2007 hej jeśli zlałeś olej to połowa sukcesu, przeważnie wlewa sie górnym otworem nad przegubem śruba na imbus bodajże 16lub 17 do skrzynie wchodzi 2.3 ,ale warto kupić deczko więcej pozdrawia Maciej WIĘCEJ infor. -- http://www.forum.vw-passat.pl/topics16/olej-w-skrzyni-vt2438.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 24 Grudnia 2007 tylko co to za skrzynia? manual? tiptronic? a może DSG zacznijmy od tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #4 Napisano 24 Grudnia 2007 skrzynia manual 5 biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wincent Zgłoś #5 Napisano 24 Grudnia 2007 Popełniłeś poważny błąd, nigdy się nie spuszcza oleju przed odkręceniem wlewu. Powiedz mi co będzie jak zjędziesz korek wlewowy tak że nie da się go odkręcić? Samochód unieruchomiony na jakiś czas. Imbus 17mm - wlew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #6 Napisano 24 Grudnia 2007 Rozumiem że wlewa sie tym samym miejscem gdzie sie sprawdza stan oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 24 Grudnia 2007 Rozumiem że wlewa sie tym samym miejscem gdzie sie sprawdza stan oleju? dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #8 Napisano 25 Grudnia 2007 Dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #9 Napisano 8 Sierpnia 2010 a co jak wlałem olej odpowietrznikiem ktory widać z góry ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #10 Napisano 11 Sierpnia 2010 a co jak wlałem olej odpowietrznikiem ktory widać z góry ?? to pewnie wlałeś ZA DUŻO !! korek wlewowy z boku, jest od razu miarka poziomu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #11 Napisano 17 Sierpnia 2010 Witam wszystkich czy ktoś się może orientuje co to może być w (audi a6 c5 ) może również występować w passacie a mianowicie czasami gdy wrzucam jedynkę wchodzi z takim puknięciem ale tylko czasami. Dzieje się tak raz na jakiś czas,np : dojeżdżam do świateł wrzucam luz , następnie wrzucam jedynkę i znowu to pukniecie ,co to może być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkUu Zgłoś #12 Napisano 19 Sierpnia 2010 witam zabralem sie tez za temat dolewki oleju do skrzyni zanurkowalem pod auto i nie moge znalesc tego korka wlewu na imbusa 16 przerylem od dolu i gory i go nie widze ma ktos moze jakies foto albo schemat?moze przeoczylem? znalazlem tylko korek spustowy pod spodem na imbus16 ale to nie to przeciez czy zawsze jest ten wlew na m16? passek jak widac w profilu z manualem pozdrawiam Juras Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #13 Napisano 3 Września 2010 witam mam podobne pukniecie jak wkladam jedynke i tez zastanawiam sie co to moze byc do tego moze ktos wie czemu po ok 50km jazdy biegi ciężko chodzą niezgrzytaja ale ciezko sie je zmienia pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeks69 Zgłoś #14 Napisano 6 Października 2010 (edytowane) a co jak wlałem olej odpowietrznikiem ktory widać z góry ?? czy to ten odpowietrznik ???(chodzi o tą malutką dzirukę na samym środku zdjęcia za silnikiem a przed płynem hamulcowym- na dole- obok zdjęta zaślepka) bo nie mogę odkręcić tzn nie mam skąd wykombiniwać tego imbusa a dolał bym ze 100 ml. a tak wogóle to mam ten sam problem co koledzy DANIEL111 i pacalycha Uploaded with ImageShack.us Edytowane 6 Października 2010 przez tomeks69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #15 Napisano 6 Października 2010 Ja powiem tak z doświadczenia własnego olej w skrzyni wymieniam i cały czas jadę nie wymieniałem kiedyś i sie skończyło na środku krzyżówki dla mnie olej po 3 latach stania w orginalnym opakowaniu na półce jest nie do użytku ajak ona pracuje to co może z niego zostać od kilku lat wymienia w manualu co 80 tys lub 2 max 3 lata automat co 50 tys i nigdy wymiana nie zaszkodziła dobry olej spełniający parametry orginalnego każdy robi jak uważa ja mam takie doświadczenia i tak poradziłem sobie z tym problemem A klucz do skrzyni od passata kupilem z kingtona i chyba nie kosztował wiecej niz 30 zł Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeks69 Zgłoś #16 Napisano 6 Października 2010 (edytowane) stary piłeś coś dzisiaj chodzi o to czy mogę wlać ze 100 ml przez ten otworek ze zdjęcia ???? drugie pytanie: mam olej mineralny doo skrzyni biegow Comma SAE75W+80 GL5 ,lałem go do peugota 406 i zostało w sam raz na dolewkę200 ml, moge wlac???? Edytowane 7 Października 2010 przez tomeks69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk332 Zgłoś #17 Napisano 7 Października 2010 tomek ja na twoim miejscu wymienił bym cały olej no chyba ze masz taki sam w skrzyni bo słyszałem ze olej się morze zważyć nie wiem czy to prawda czy nie no ale bardzo prawdopodobne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #18 Napisano 7 Października 2010 Problem jest w tym z e3eba lac taki jak byc powinien np uniwersalny powoduje cieszka zmiane biegow apozniej wyplukanie go to okolo 8 litrow- 2 zalewasz jedziesz i zlewasz 2 zalewasz.... i dopiero na ostatniej zmienie biegi wchodza normalnie bez tarcia. Swoja droga olej w skrzyni sie nie przepala jak w silniku wiec nie ma kniecznosci zmiany(podobno). Ale ja zmieniam w kazdym aucie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #19 Napisano 7 Października 2010 bo słyszałem ze olej się morze zważyć nie wiem czy to prawda czy nie no ale bardzo prawdopodobne To juz nie ta generacja olei ze sie ważą. Ja powiem tak z doświadczenia własnego olej w skrzyni wymieniam i cały czas jadę nie wymieniałem kiedyś i sie skończyło na środku krzyżówki dla mnie olej po 3 latach stania w orginalnym opakowaniu na półce jest nie do użytku ajak ona pracuje to co może z niego zostać od kilku lat wymienia w manualu co 80 tys lub 2 max 3 lata automat co 50 tys i nigdy wymiana nie zaszkodziła dobry olej spełniający parametry orginalnego każdy robi jak uważa ja mam takie doświadczenia i tak poradziłem sobie z tym problemem A klucz do skrzyni od passata kupilem z kingtona i chyba nie kosztował wiecej niz 30 zł Pozdrawiam Kolega ostatnio jak sprawdzał olej to przy przebiegu 200tys. olej byl jak z fabryki. czerwoniutki czyściutki idea. Więc nie pisz ze olej sie nie nadaje po 80 tyś. km. W automacie to i owszem ale manual juz nie ma potrzeby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #20 Napisano 7 Października 2010 To juz nie ta generacja olei ze sie ważą. Kolega ostatnio jak sprawdzał olej to przy przebiegu 200tys. olej byl jak z fabryki. czerwoniutki czyściutki idea. Więc nie pisz ze olej sie nie nadaje po 80 tyś. km. W automacie to i owszem ale manual juz nie ma potrzeby. czerwoniutki to we wspomaganiu kolego a oleje do przekladni to oleje typu 75w 80 a nie plyny hydrauliczne (e maja kolory a olej jest zawse taki sam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach