Skocz do zawartości
Gość bajo

[silnik] miarka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bajo

Witam passat 91r B3 jakieś pół roku temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą i teraz zauważyłem pewną zmianę w miarce oleju pojawiła sie taka biała maż jakby olej wymieszał sie z wodom czy po jakimś czasie powinienem ją dokręcić?i czy to coś pomoże? pozdro :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to biała maź czy przezroczysta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy w zimie na krótkich dystansach (niedogrzany silnik) w silnikach benzynowych jest to ponoć normalne... płynu ubywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podczas jazdy w zimie na krótkich dystansach (niedogrzany silnik) w silnikach benzynowych jest to ponoć normalne

Jest to norma.

wskazanie przegon paska porzadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiego używasz oleju bo to też może być przyczyna, wiem że na lotosie tak się robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bajo

Witam panowie ja dziennie tym paskiem robie około 150 klm nie myśle o tym że byłby nie dogrzany ale tak jak piszecie jeżdże na lotosie czy to jest tego przyczyna dzięki za szybkie odpowiedzi zależy mi na nim żeby porządnie pracował :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeżdże na lotosie

Zmień olej na Mobil i problem zniknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bajo

tak myślałem ze to od tego oleju kiedyś jeżdziłem na jakimś innym i nie było problemu teraz mam trochę więcej pracy bo ten lotos wypłukał mi też uszczelkę pod miską olejową i pokrywom oleju dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zmień olej na Mobil i problem zniknie.

Potwierdzam - ja robię przebiegi raczej krótsze niż dłuższe, jeżdżę na Mobilu Super S i na bagnecie nie ma żadnych mazistych białych osadów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 1) primo- lac Lotos do paska????? :dobani: Zgrozo.....dalej jak swieta mina ....napisze ci co i jak :ok::cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bajo

A może polećićie jakieś uszczelki pod miskę olejową i pod pokrywę zaworów bo przez ten lotos to teraz je wypłukało ponoć są dwa rodzaje korek i guma i teraz mam dylemat :mur: którą wybrać może maćie już przetestowane :niepewny: które leprze.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gumowe, erling lub gates

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korek i guma i teraz mam dylemat :mur: którą wybrać może maćie już przetestowane :niepewny: które leprze.pozdro

 

Co do dekla zaworów to to poczytaj: inny wątek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bajo

a jest jakieś oznaczenie tego oleju mobil który najlepiej podpasuje bo każdy ma jakieś swoje oznaczenie np;15W40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co? Mineralny potrzebujesz? To jest to właśnie Mobil Super M - Multigrade Motor Oil 15W-40. Na przykład taki

Uważaj żebyś nie wziął Diesel Motor Oil, bo bańka tak samo wygląda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

15W szybko wykończy ci silnik, polecam półsyntetyk 10W40. W zimę bardzo duża różnica przy porannym rozruchu. O oleju było z resztą b. wiele tematów na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15W szybko wykończy ci silnik

Kto ci takich głupot nagadał ,gdyby to był nowy silnik to bym się zgodził ale nie jest, a różnica jest bo ma mniejszą gęstość 10W40 z tond lżej kręci zimą, dlatego sądzę że nie powinno się wymieniać oleju zimą

Zresztą proszę tabelkę

[center:85b92d0dcd]olej.jpg[/center:85b92d0dcd]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja źle widzę czy pisze jak byk w tabelce silnik benzynowy i pod tym 10W40?

dlatego sądzę że nie powinno się wymieniać oleju zimą

?

 

nie od dziś wiadomo ile przejeżdża silnik na mineralnym (a taki właśnie jest 15W40) a półsyntetyku lub fullsytnetyku ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bajo

no to teraz zwątpiłem sam teraz nie wiem jakiego oleju użyć ja podałem tylko przykład takiego oleju który znam na przykład (15W 40) i nie wiem jaki teraz ma być taki żeby był dobry do mojej B 3 1,8 benz+gaz pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalej Mobil 10W40 półsyntetyk będzie to olej najbardziej optymalny.

Uszczelka pod miską to raczej tylko orygnał VW, pod pokrywą zaworów może być ta z korka za 12zł-wytrzyma około roku ale wymienia się ją tyko około 10min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności