bartek1080 Zgłoś #41 Napisano 17 Stycznia 2017 cześć chłopaki jak demontujecie wiatrak wiskozy od sprzęgiełka ? wyjąłem całą wiskozę odkręciłem od strony wiatraka 4 śrubki imbusowe a wiatrak nie chce odejść trzyma się a nie chce żeby popękał - - - - - aktualizacja - - - - - już po temacie użyłem ściągacza i młotka i poszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #42 Napisano 17 Stycznia 2017 zarty robisz ,odkrecasz 4 srubki bodajze na imbus i 10 i zdejmujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nethome Zgłoś #43 Napisano 4 Grudnia 2019 Witam Taka mała prośba odnośnie sprzęgła wiskotycznego (wentylator na chłodnicy) czy mógłby ktoś z Szanownych Użytkowników Passata w dieslu 1.9 potwierdziłby czy po uruchomieniu silnika i odczekaniu 1-2 min da się znacznie zwolnić obroty wentylatora na chłodnicy ten z sprzęgłem wiskotycznym ( lepiej nie robić tego palcami !!) bo u mnie nie ma takiej możliwości wentylator cały czas się kręci a zwolnienie obrotów jest niemożliwe ( sprawdzane kawałkiem gumowego węża) i teraz nie wiem czy to normalny objaw czy sprzęgło do wymiany. Na wyłączony silniku nie ma możliwości wykonania pełnego obrotu wentylatora stawia zbyt duży opór a jak jest u Was ? Dodam że silnik podczas jazdy osiąga temperaturę przynajmniej na wskaźnikach 90st i tak trzyma pytanie tylko czy obracający się wentylator nie powoduje że silnik znacznie dłużej się ogrzewa ? Pozdrawiam Cytuj By marcin_pesel, 4 Grudnia 2019 Tematy połączone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nethome Zgłoś #44 Napisano 10 Grudnia 2019 Ktoś może wie jak powinno zachowywać się sprzęgło wiskotyczne na wentylatorze kiedy kwalifikuje się do wymiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach