Skocz do zawartości
grz3chu

Błąd 19466

Rekomendowane odpowiedzi

1 Fault Found:
19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground
P3010 - 35-10 - - - Intermittent

 

Co to jest za błąd ? Autko chodzi bardzo dobrze przeskanowałem go profilaktycznie bo była okazja i wypluło właśnie 19466. Co za licho ? :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd oznacza przerwę (bądź zwarcie) w obwodzie pompy. Błąd sporadyczny. Czyli po wykasowaniu nie powinien sie pojawić. Mógł być spowodowany chwilowym spadkiem napięcia (za duzy pobór prądu... itp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik lub obwód do pompy paliwa - zwarcie do masy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd niestety cały czas się pojawia, odrazu po kasowaniu :[ na jakiejś stronce znalazłem jakieś rozwiązanie ale u mnie z niemieckim (niderlandzkim chyba?) nie najlepiej.

 

Kabels en stekerverbindingen controleren aan de hand van stroomloopschema

 

Jak do tego się zabrać?

 

EDIT:

 

Najpierw odkręcę w bagażniku ten dekielek od pompy i tam pokombinuje przy wtyczce. Później będę kombinował dalej. Dzięki ! :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety dalej wyskakuje błąd :kwasny: Odkręciłem ten dekielek syfu tam było tyle że odkurzaczem ściągałem....wtyczka czyściutka co dalej sprawdzać ? Przekaźnik ? Jak sprawdzić gdzie jest te zwarcie ?

 

EDIT:

 

OK, poradziłem sobie. Wyleciał przekaźnik oznaczany w schematach jako J445, siedzi on w takiej puszcze kolo zbiorniczka z płynem hamulcowym, trzeba zdjąć tę gumę i cały ten dekiel tak jakbyśmy chcieli wyjąc akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, przepraszam za odświeżanie tematu... u mnie dokładnie to samo.. cały czas wywala błąd 19466.. jakie sa dane katalogowe tego ptzekaznika? oznaczenia itp

Edytowane przez damian011
niedoczytanie wczesniejszego postu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio przy okazji diagnostyki komputerowej wywalilo mi blad 19466, tego co udało mi sie ustalic winny moze byc przekaźnik oznaczony J445, otworzylem skrzynke z komputere w aucie i moim oczom ukazał sie tylko jeden przekaźnik oznaczony 219 i jakies 2 mniejsze bezpieczniki. I moje pytanie czy ten przekaźnik 219 to J445? Czy to ten ewentualnie nalezy wymienic? Załączam fotki aby łatwiej to zoobrazowac. Z gory dzieki za wszelkie sugestie.

DSC_0005.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0004.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności