Skocz do zawartości

damian011

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damian011

  • Urodziny 01.11.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ZGC

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam... odczuwam ostatnio jakąś niemoc mojego pasiura... Jest po wirusie, teoretycznie coś koło 160- 170 KM... Przez 40 tys km było wszystko ok... Od pewnego czasu na biegu jałowym czasami silnik szarpie.... jakby nie palił dobrze na jednym cylindrze... Vag nie pokazuję żadnych błędów... zrobiłem logi dynamiczne... Proszę o zerknięcie , ewentulnie powiedzcie co mam zlogować żeby diagnoza była lepsza... Grupy: 008, 011, 013 Dynamiczne http://vaglog.pl/log_219833.html dodam, że na wolnych obrotach dawka paliwa na 3 cyl wybija się nawet ponad 1 Pozdrawiam
  2. naprawdę nikt nie wie co to może być?
  3. Witam, od pewnego czasu mam problem z moim 1,9 tdi avf. Mianowicie zaczął brać olej, przy dodawaniu gazu kopci na czarno, jednak jak się rozbuja , to mimo tego, że turbina pracuje już nie kopci. Odczuwam też jakby jakby delikatnie spadła moc. Pod maską widać w okolicach czarnego grubego węża mokre plamy oleju. Auto jest po virusie na około 170 KM. logi linku w pliku csv http://www16.zippyshare.com/v/57535024/file.html z góry dzięki Pozdrawiam
  4. damian011

    Błąd 19466

    witam, przepraszam za odświeżanie tematu... u mnie dokładnie to samo.. cały czas wywala błąd 19466.. jakie sa dane katalogowe tego ptzekaznika? oznaczenia itp
  5. Pomijając już wartości logów, auto ma zmienione uszczelni na pompkach, podczas wymiany płynu hamulcowego okazało się że w płynie jest olej, przy wymianie czujnika temperatury paliwa tez znalezniono na nim ślady oleju. okazało sie, że pompa vacum do wymiany, Z powodu uszkodzenia pompy vacum do komory popmki tłoczyły paliwo z olejem, co podczas spalania mogło mi pozatykać dysze pompowtrysków, przez co nie ma rozprysku, tylko sie leje?? Na vagu pokazuje prawidłowe dawkowanie.. Ale wracając co do mojego pytania , czy do tego sterownika AR-ki sa prawidłowe czy powinny byc AL ?
  6. przepraszam za odkopywanie, ale mam pytanie. W moim pasku cały czas brak mocy, Auto było w Bosch Car Service i nie znaleźli mi usterki żadnej, Ciągle mam brak mocy, duże spalanie, v max 200 jak sie rozbuja z górki. Mechanik zasugerował że są nieszczelość na pompkach. Podczas wymiany okazało się, że wszystkie 4 pompki były żle zamontowane i sa mechanicznie uszkodzone. Kupiłem 4 używane AR-ki. Jeszcze nie są wsadzone w silnik, ale mam pytanie, czy może to nie jest wina tego że to są złe pompki do tego silnika? nr sterownika 038 906 019 GQ, pompki AR... czy nie powinny być przypadkiem AL??
  7. dzięki śliczne . jak tylko srawdze dolot to dam znać czy sie coś zmieniło.
  8. witam, proszę o analizę logów w moim AVF-ie.... mam problem z strasznym spadkiem mocy... po podączeniu do komputera VAG wskazał błąd 17964... oto logi Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mycku_126868.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mycku_126869.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mycku_126870.html Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności