Gość pazder Zgłoś #21 Napisano 30 Kwietnia 2006 Dzięki Chucky, znalazłem kosztuje komplet ok.350 zl, ale musze ci powiedziec gdzie gozamontowac lub jak go zamontowac?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pazder Zgłoś #22 Napisano 30 Kwietnia 2006 A może ktoś z kolegów już kiedyś montował w passku filtr stozkowy ??????? Jeśli tak to prosze o wskazówki montażu ???? :628: :637: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chemik Zgłoś #23 Napisano 30 Kwietnia 2006 Pazder... Po zalozeniu filtra stozkowego nie spodziewaj sie cudow... W naszym spoleczenstwie panuje przekonanie, ze tuning zaczyna sie od montazu stozka... Tymczasem w normalnym cywilizowanym tuningu stozek to jeden z ostatnich krokow... Najpierw zmienia sie fazy rozrzadu (elektronicznie+walki) tak aby dawkowanie paliwa bylo krotsze ale intensywniejsze niz w serii... To powodouje, ze przeplywy zasysanego powietrza przez uklad dolotowy tej sa intensywniejsze, a tym samym rosna opory... Stozek dzieki swej budowie ma mniejsze opory od filtra seryjnego... Jednak opory powietrza nie rosna liniowo w funkcji predkosci przeplywu... Rosna wykladniczo... To oznacza, ze przy normalnym zasysaniu, przy nietuningowanym silniku zysk po zalozeniu stozka bedzie ledwie zauwazalny... Nie wierzysz? W taki dzien jak dzis (zaraz po intensywnych opadach tak aby w powietrzu kurzu nie bylo) pojedz na ustronna prosta asfaltowa droge... Tam podnies maske w gore i zdemontuj oryginalny filtr... Zamknij maske i pedal w podloge...Tak zupelnie bez filtra... Wedlug "filozofii filtra stozkowego" nie ma filtra = nie ma oporow... Czyli powinienes poczuc sie jak w rakiecie... Sprobuj zanim kupisz stozek... A tak na chlopski rozum... Chcesz zyskac stozkiem 6KM (czyli okolo 4,4kW)... Czyli idac dalej - oryginalny filtr musialby stawiac opor rowny energi ponad 4 tys. watow... Podstawy fizyki... Przy zalozeniu, ze oba zasysalyby powietrze o tej samej temperaturze... I tu dochodzimy do sedna sprawy... Zwykle stozek montuje sie tak aby nie zasysal powietrza z komory silnika... Wiec albo tuz za grilem (czyli z dluga rura dolotowa = zwiekszanie oporow), albo tuz pod klapa maski ale wtedy w masce wycina sie otwory... Reasumujac - moim zdaniem szkoda 350PLN+montaz na kilka mizernych leniwych koni... Lepiej od ust sobie odjac przez miesiac i pojechac na porzadny chip-tuning ECU... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #24 Napisano 30 Kwietnia 2006 bardzo rzeczowa i fachowa wypowiedź a przy tym i chłop by zrozumiał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pazder Zgłoś #25 Napisano 30 Kwietnia 2006 co wam powiem to wam powiem, ale chemik to swój chłop i przekonywac potrafi.Wielkie dzieki za szczegółowa i rzetelną opinie. co jak co ale zaczynam oszczedza na chip-tuning ECU....Jeszcze raz wielkie dzięki.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość David123 Zgłoś #26 Napisano 11 Września 2008 Witam Odswiezajac temat mam pytanko. Czy wiecie gdzie mozna kupic dolot+filtr stozkowy do 1,9 tdi 110KM ? Jedna stronka byla juz podana,moze macie wiecej namiarow. Z gory dzieki. Pozdro dla VW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #27 Napisano 11 Września 2008 a po co ci ten stozek? szkoda przeplywki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #28 Napisano 11 Września 2008 WitamOdswiezajac temat mam pytanko. Czy wiecie gdzie mozna kupic dolot+filtr stozkowy do 1,9 tdi 110KM ? Jedna stronka byla juz podana,moze macie wiecej namiarow. Z gory dzieki. Pozdro dla VW szukasz mocy? stożek ci jej nie da dolot zrobisz sam trochę pomodzisz i masz, a filtr kupisz np na allegro, ale jak już to coś dobrego typu K&N jeśli ci nie szkoda kasy na przepływki to się w to baw... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość David123 Zgłoś #29 Napisano 17 Września 2008 Dzieki za odpowiedz i pewnie macie racje co do tego stozka. Wiec odpuszczam go sobie. Dozbieram kasy i jade na wirusa:D:D:D:D:D Moze macie jakies propozycje gdzie sie udac w woj.podkarpackim lub swietokrzyskim????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #30 Napisano 17 Września 2008 jak cos zapraszam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #31 Napisano 17 Września 2008 jak cos zapraszam macie tam u siebie już hamownię? jaki koszt pomiaru na rolkach? (przednionapędówka) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #32 Napisano 18 Września 2008 najblizsza hamownia,wawa al.jerozolimskie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość David123 Zgłoś #33 Napisano 18 Września 2008 ctv jak mozesz to podaj cena za wirusa do 1,9 tdi 110 KM Jak cos to na priv. Dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #34 Napisano 25 Lipca 2010 Witam Odswiezajac temat mam pytanko. Czy wrzucenie Przepustnicy z passata 2.5tdi do 1.9tdi zwiekszy mi moc w samochodzie ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #35 Napisano 25 Lipca 2010 hmmmm... a w 1.9tdi jest jakaś przepustnica? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceglarz Zgłoś #36 Napisano 25 Lipca 2010 Chyba ktoś myli klapę gaszącą... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #37 Napisano 28 Lipca 2010 hmmmm... a w 1.9tdi jest jakaś przepustnica? Chyba ktoś myli klapę gaszącą... bo wy się nie znacie :D:D:D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach