raver32 Zgłoś #1 Napisano 6 Grudnia 2007 Taki bład wywaliło mi dzisiaj na VAG-u.Wszystko było ok.Nic sie nie działo,dopiero od ok 2 tygodni zauwazylem dziwne zjawisko.Warunki pogodowe idealne a mi od czasu do czasu przy wchodzeniu w zakrety z dosc niska predkoscia zaczela "pomigiwac" kontrolka ESP i czuc bylo wyrazna chwilowa "tarke" na kołach.Przypadek byl sporadyczny,ale wystepowal.Wczoraj po podobnej sytuacji,nagle z niczego zapalily sie na stale 2 kontrolki ESP i ABS.Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu kontrolki normalnie gasly a kontrolka ESP migała od czasu do czasu jak wczesniej,po czasie znowu zapalily sie 2 kontrolki ESP i ABS.Dzisiaj podlaczylem samochod pod VAG i wlasnie to mi wyskoczylo.Mial ktos podobny przypadek?Samochod mam 3 lata,nic sie z nim nie dzialo,moge tylko powiedziec ze zaczelo sie tak dziac wlasciwie odrazu po tym jak zmienilem kola na zimowe.Kola mam te same z ubieglego roku wiec nie bardzo widze zwiazek.Wszystko wymiarowe,fabryczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2007 Taśma pod kierownicą do wymiany. Koszt ok 1200 zł z wymianą i kodowaniem nowej. MMiałem to samo, z tym, że mi także wywaliło błąd air bag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojcio Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2007 tez mi sie tak zdarzylo ale tylko raz jak chcialem sobie systemy na recznym posprawdzac ;/ i zniknelo dopiero po ponownym odpaleniu auta...mam nadzieje ze to niegrozne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2007 No i po problemie.Okazało sie,że zaczeła padać prawa końcówka drążka kierowniczego.Wymieniłem końcówkę,ustawiłem na nowo zbieżność i wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matias58 Zgłoś #5 Napisano 7 Maja 2009 Miałem podobne objawy, tj. nagle pojawiała się "tarka", na prostym odcinku drogi a następnie zapalała się kontrolka ABS i ESP. Po wyłączeniu silnilka gasła. Zdarzało się to po przejechaniu kilku kilometrów. Potem ten problem zanikał. W stacji diagnostycznej sprawdzałem i okazało się, że mam uszkodzone z jednej strony dwa górne wahacze, wyrwane gumy, swożnie OK i w związku z tym nie było żadnych stuków. Wymieniane były pół roku wcześniej (Loemforder ze znaczkiem VW Audi). Dzisiaj po wymianie wahaczy jeździłem i problemu na razie nie stwierdziłem. Zapomniałem napisać, że na VAG-u były te same błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #6 Napisano 2 Listopada 2012 Koledzy mam ten sam problem , i moje pytanie co maja wspólnego wahacze,drążki kierownicze z czujnikiem od ABS.Auto kupione dziś w zawieszeniu nic nie stuka,gdzie szukać problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_8208 Zgłoś #7 Napisano 11 Czerwca 2015 Witam. Koledzy mam problem z zapalającymi się kontrolkami ABS i ESP gasnącymi dopiero po wyłączeniu zapłonu. Pacjent to Passat B5FL z 2002 1.9 TDI 131KM. Po podpięciu pod VAG-a wywala błąd 778 czujnik kąta skrętu G-85. Żadnych innych błędów nie ma. Nic przy Pasku nie było robione, zaczęło sie to dziać samoistnie. Była robiona kalibracja G85 już kilka razy, za każdym razem zakończona pomyślnie i dalej to samo. Co ciekawe kontrolki zapalają się po przejechaniu kilkuset metrów czasami kilku km ale TYLKO W GORĄCE DNI, GDY TEMP. NA DWORZE JEST POWYŻEJ 21-22 st.C(sprawdzone wielokrotnie). Jeżeli jest niższa to błędu nie wywala i kontrolki ABS i ESP się nie zaświecą. Aha G-85 pokazuje prawidłowe wartości kąta skrętu, na wprost 0 czyli tak jak ma być. Panowie pomóżcie w czym może tkwić problem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexter90 Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2016 Może mi ktoś pomóc. Wczoraj wymieniłem czujnik g85 i straciłem wspomaganie. w VCDS wartość steering angle sensor pokazuje cały czas 0.00* bez względu czy skręcam czy nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cas Zgłoś #9 Napisano 29 Grudnia 2016 a wszystko dobrze podłączyłeś? posiłkowałeś się jakimś schematem czy nie było takiej potrzeby? ja tez mam czujnik do wymiany, sam jestem ciekawy jak mi z tym pójdzie. Próbowałeś podmienić na stary z powrotem? Jeśli tak to odzyskałeś wspomaganie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach