lukaszooo1990 Zgłoś #21 Napisano 11 Kwietnia 2012 mam problem bo od 120 jest tryb awaryjny i samochod wogole nie idzie.. sztanga na sucho chodzi normalnie ja ruszam ale przy dodawaniu gazu nie widac tego.. eh.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #22 Napisano 12 Kwietnia 2012 moze masz dziurę w którejś gumowej rurze dolotu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #23 Napisano 12 Kwietnia 2012 no wlasnie patrzylem i nie ma.. nieiwem w czym problem .. sztanga bez odpalania chodzi dobrze.. a moze n75>?? tylko jak go sprawdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAromaster Zgłoś #24 Napisano 12 Kwietnia 2012 Witam mam podobny problem moim Paskiem 1,9 tdi 115 kM AJM. Autko niby jedzie spoko ale jedna rzecz mnie martwi, wydaje mi się że słabo wkręca się na obroty tzn 1, 2 spoko ale już na 3 jego max to 4 tys obrotów 4 - 3 Dziwna sprawa bo jak osiągnie tak 3- 3,5 tys obrotów to ma tak przez chwile zastój tak jak by coś go szarpnęło do tyłu. Niby wyciąga 180 km/h ale jednak przyspieszenie od 120 słabe. Dodam że na kompie nie wywala żadnych błędów i nie przełącza się w tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #25 Napisano 12 Kwietnia 2012 no wlasnie patrzylem i nie ma.. nieiwem w czym problem .. sztanga bez odpalania chodzi dobrze.. a moze n75>?? tylko jak go sprawdzic. no przecie ci napisalem na poprzedniej stronie post #20 bodajże tego tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #26 Napisano 13 Kwietnia 2012 mam pytanko jeszcze do ciebie .. sztanga moge normalnie ruszac/// samochopd przy 120 lapie hamulec.. ale po czysczeniu egr to sie stalo.. dzien byl dobrze a pozniej te notlaufy. i silnik nawet przed zlapaniem notlaufa. nie ma takiej sily jka wczesniej.. i wydaje sie jakby turbina pozniej sie zalaczyla tak okolo 3000 moze pozniej.wtedy czuc troche mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #27 Napisano 13 Kwietnia 2012 sztanga powinna chodzić opornie, bo chyba sprężyna jest w gruszce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #28 Napisano 14 Kwietnia 2012 wczoraj czyscilem turbo.. zabieram sie do skladania.. wiesz moze ile kosztuje ta rurka doprowadzajaca olej.niestety za chiny nie mozna bylo jej odkrecic i sie ukrecila... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #29 Napisano 14 Kwietnia 2012 Ja mam troche inny problem, jak spowodowac wolniejsza reakcje kierownic na zmiany podcisnienia. chodzi o to że przy nie wielkiej korekty zaworka N-75 na poziomie 45-50% ( przy doładowaniu nie przekraczającym 1980mbar) mocno spada cisnienia doładowania po czym wysterowanie spada do 35% i zaczyna odnowa pompować. Po właczeniu do układu gruszki ( między N-75 a turbo) sa wahania ale juz mniejsze. Wyglada jakby sprężyna była za mocna i zbyt agresywanie cofała sztange. Czy skrócenie jej cos poprawi żeby sprężyna była mniej naprężona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #30 Napisano 14 Kwietnia 2012 a ja jestem po czyszczeniu kierownic i dalej to samo. dzis to mi zlapal nmawet przy 80.. mzoe ten zaworwek n75?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #31 Napisano 14 Kwietnia 2012 sluchajcie na dodatek co zauwazylem to ta sztanga wogole sie nie rusza jak zdjeme wezyk. i go zaloze?? wiec czego to wina?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #32 Napisano 14 Kwietnia 2012 Sprawdz czy dochodzi podcisnienie do zaworu, jeżeli tak to do sprawdzenia droznośc samego zaworu, jeżeli niedochodzi to sprawdz przewody od tandema do zaworu sterującego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #33 Napisano 14 Kwietnia 2012 sluchajcie na dodatek co zauwazylem to ta sztanga wogole sie nie rusza jak zdjeme wezyk. i go zaloze?? wiec czego to wina?? a dobrze złożyłeś turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #34 Napisano 16 Kwietnia 2012 wszystko jasne zaworek n75 przeczyszcilem turbo wlozylem. i przewody przy zaworze elektro-magnetycznym zamienilem.. teraz wszystko hula az milo.. passek dostal nowe zycie:)... nalezy pamietaz ze trzeba to wszystko dokladnie zrobic.. najlepiej drobnym papierkiem sciernym.. ale teraz jazda to przyjemnosc":):P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluk84 Zgłoś #35 Napisano 16 Kwietnia 2012 Zanim zaczniecie czyścić turbiny i wymieniać zawory najpierw sprawdźcie podciśnienie. Sposób banalny a wiele ułatwia. Zdejmijcie przewód z gruszki przy turbinie i podłączcie tam zwykłą strzykawkę (chyba 100ml pasuje idealnie na wężyk) odpalcie auto powinno zassać momentalnie jeśli nic się nie dzieje albo zasysa baaaaardzo wolno to podciśnienie gdzieś łapie lewe powietrze. W ten sam sposób sprawdźcie pompę Vacum, jeśli na pompie jest ok to szukamy nieszczelności na przewodach, zarówno tych gumowych w oplocie jaki i plastikowych sztywnych (ja miałem przetarty jeden z tych plastikowych co idzie przy filtrze powietrza, w drugim Passacie przetarł się gumowy za EGR). Warto też sprawdzić czy nie jest dziurawy/nieszczelny wąż od intercoolera. taka rada "wujka dobra rada" pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARA. Zgłoś #36 Napisano 16 Kwietnia 2012 sluchajcie na dodatek co zauwazylem to ta sztanga wogole sie nie rusza jak zdjeme wezyk. i go zaloze?? wiec czego to wina?? u mnie ta sama sytulacja,ale podcisnienie jest w wezyku,wiec pozostaje czyszczenie turbawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluk84 Zgłoś #37 Napisano 17 Kwietnia 2012 Zanim zaczniesz wyciągać turbo do czyszczenia spróbuj rozruszać sztangę. Zrobiłem kiedyś taki zabieg u kumpla w Passku i dziwo do dziś sztanga chodzi płynie i kierowniczki się nie zawieszają. Da się to zrobić bez wyciągania ja wsuwałem pod tą nakrętkę na sztandze zwykły klucz chyba 13 spierałem o krawędź i ruszałem-dociskałem w dół tak by sztanga unosiła się do góry. Na początku szło ciężko i skok był mały ale po paru minutach sztanga zaczęła chodzić płynnie na całej długości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #38 Napisano 17 Kwietnia 2012 U mnie tez wpadał w tryb awaryjny i na sam poczatek zajołem sie n75,rozebrałem wyczysciłem i smiga auto jak szalone krece paska az na czerwone pole i zero trybu awaryjnego,najpierw kazdemu komu autko wpada w tryb awaryjny radziłbym zeby nie pakowali sie odrazu w koszty czysczenia turbiny tylko zaczac od np wymiany weżyków popcisnienia potem wyczyszczenia n75 no i na samym koncu turbina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARA. Zgłoś #39 Napisano 17 Kwietnia 2012 Zanim zaczniesz wyciągać turbo do czyszczenia spróbuj rozruszać sztangę. Zrobiłem kiedyś taki zabieg u kumpla w Passku i dziwo do dziś sztanga chodzi płynie i kierowniczki się nie zawieszają. Da się to zrobić bez wyciągania ja wsuwałem pod tą nakrętkę na sztandze zwykły klucz chyba 13 spierałem o krawędź i ruszałem-dociskałem w dół tak by sztanga unosiła się do góry. Na początku szło ciężko i skok był mały ale po paru minutach sztanga zaczęła chodzić płynnie na całej długości. robilem juz tak kilka razy ale efekt byl krotko trwaly,turbina chyba musi byc bardzo zasyfiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #40 Napisano 17 Kwietnia 2012 (edytowane) sposób na sprawdzenie zaworku N75 oraz sztangi turbiny przeze mnie. Kiedy silnik jest zgaszony sztanga ma być opadnięta, po odpaleniu sztanga powinna sie podnieść maksymalnie do góry, zassać ją maksymalnie, jeżeli zasysa to jest OK. Następnie wyciągając wężyk powinna błyskawicznie opaść, po założeniu znowu powinno maksymalnie zassać. Jeśli opada szybko to kierownice widać nie są tak zasyfione, jeśli się blokuje, lub ciężko opada wtedy trzeba spróbować rozruszać, ostatecznie czyścić turbo. Ja u siebie wyczyścilem turbo, bo zawór sprawny, sztanga chodzi leciutko (bez zaczepionej gruchy), ale turbo dalej nie pompuje. wirnik ma straszne luzy poziome i pionowe. Szukam i rozglądam się za używką do AFNa NIESTETY ... pozdraVWiam Edytowane 17 Kwietnia 2012 przez szotek87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach