paula Zgłoś #181 Napisano 8 Sierpnia 2008 a jak to chodzi ...jak to mi powiedzieli mechanicy..wie Pani to jest 2.5 a nie jakieś tam 1.9 (pojechali po bandzie hehe) P.S. nie to żebym coś miała do 1.9 ale mechanicy robią wielkie oczy na silniki 2.5 chociaż to jest dla mnie dziwne bo np. połowa omeg jeździ z takim silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #182 Napisano 8 Sierpnia 2008 mechanicy robią wielkie oczy na silniki 2.5 chociaż to jest dla mnie dziwne bo np. połowa omeg jeździ z takim silnikiem. Ale to jest zupelnie inny silnik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paula Zgłoś #183 Napisano 8 Sierpnia 2008 Tomasz no nie musisz mówić nic o tych kosztach...poczułam to na własnej skórze...ale już-teraz już będzie wszystko dobrze:) Musi być! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amor Zgłoś #184 Napisano 8 Sierpnia 2008 Wiecie, ten silnik jest bardzo fajny do jazdy-bardzo elastyczny, cichy... Ale jak cos nawali, to odkladajcie pieniadze na naprawe, bo serwisowanie go idzie juz w tysiacach zlotych...amor, a Tobie zycze, zebys trafil na lepsze ASO (badz serwis), niz to w Poznaniu. raczej z wawki do poznania jeździł nie będę,ale dobrze wiedzieć co omijać szerokim łukiem(dzięki),wrażenia z jazdy są faktycznie rewelacyjne,jednak czytając i zapoznając się z cenami części i serwisu coraz bardziej nasuwa mi się myśl o sprzedaniu tego auta:(,choć posiadam go niedługo,rozważam czy te wszystkie przyjemności z korzystania 2.5 tdi V6 są warte TAKICH pieniędzy,w końcu pracować tylko na auto to trochę lipa,nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #185 Napisano 8 Sierpnia 2008 jednak czytając i zapoznając się z cenami części i serwisu coraz bardziej nasuwa mi się myśl o sprzedaniu tego autaTez o tym myslalem-ale wpakowalem w naprawe autka tyle, ze gdybym dolozyl te pieniadze do niego i sprzedal go przed naprawa, to moze bym znalazl B6 z motorem 2.0 TDI-140PS. Teraz juz mi sie nie oplaca...Ale watpie, zebym w kolejne auto z podobnym silinikiem sie pakowal-wroce do 4-cylindrowej jednostki. Mimo, ze przez pewien czas myslalem nawet o 8-cylindrowym klekocie-jednak koszty ostudzily moj zapal do wiekszego silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amor Zgłoś #186 Napisano 10 Sierpnia 2008 Z tym to nawet w ASO nie umieja sobie poradzic... Sprawdz tylko, czy nie masz uszczelki walnietej-jesli bedzie dobra to raczej nie baw se w naprawe tych wachniec, bo zaraz od wrozek z ASO uslyszysz, ze to wtryki, potem pompa wtryskowa i poplyniesz w tysiace...Ile masz kilometrow przejechanych Ale chodzi mi o prawdziwy przebieg... o którą uszczelkę chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #187 Napisano 10 Sierpnia 2008 o którą uszczelkę chodzi? O uszczelke pod glowica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #188 Napisano 3 Listopada 2008 A ja tam nie na razie nie narzekam maszyna GWIZDA obawy moje były zbędne:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amor Zgłoś #189 Napisano 4 Listopada 2008 (edytowane) a mnie zdarzyła się rzecz następująca: od jakiegos czasu autko zaczęło kopcić,przy wkładaniu biegu wysokiego na niskiej prędkości lub przy niskich obrotach ,tak czarno za mną było,że świata nie widziałem,próbowałem dodawać różnych preparatów do paliwa zmniejszających dymienie, ale nic nie pomagało,wreszcie po jakimś czasie spadła nieznacznie moc,autko zanim dobrze zaczęło zapier...chwilkę sie zastanawiało,pojechałem do mechanika i co się okazało...?odkręciła się jakaś mała śrubeczka przy intercoolerze i łapał lewego powietrza,mechanik śrubkę wkręcił ,dymu nie ma, a auto bzyka aż miło... Edytowane 4 Listopada 2008 przez amor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art Zgłoś #190 Napisano 4 Listopada 2008 no i jak z tymi drganiami silnika na wolnych obrotach jak pisałeś wcześniej ja w swoim pasku mam to samo(231tys km udokumentowanego czyli 100% oryginał) na kompie nic nie wychodzi jeżdzi sie tez dobrze tylko podryguje na wolnych u mnie czuć w podłodze jak żuca karoserią nie wiem czy nie jest to też związane z komunikatem ABGAS WERSTADT są to spaliny silnika gdy zapala sie lampka podczas jazdy to jest takie szarpniecie silnika jakby przerwa w zapłonie na 1sekundę co o tym sądzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #191 Napisano 5 Listopada 2008 art - a moze to po prostu poduszki pod silnikiem do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amor Zgłoś #192 Napisano 5 Listopada 2008 (edytowane) no i jak z tymi drganiami silnika na wolnych obrotach jak pisałeś wcześniej ja w swoim pasku mam to samo(231tys km udokumentowanego czyli 100% oryginał) na kompie nic nie wychodzi jeżdzi sie tez dobrze tylko podryguje na wolnych u mnie czuć w podłodze jak żuca karoserią nie wiem czy nie jest to też związane z komunikatem ABGAS WERSTADT są to spaliny silnika gdy zapala sie lampka podczas jazdy to jest takie szarpniecie silnika jakby przerwa w zapłonie na 1sekundę co o tym sądzicie niestety drgania są ,co prawda niewielkie ale jednak:(...a co do wspomnianego przez Ciebie komunikatu,mi tez się kiedys taki pojawił,auto weszło w tryb serwisowy i nie chciało jeżdzić,okazało się ,że padła pompa wtryskowa(pisałem juz o tym wcześniej),nie życzę tego nikomu bo koszty są duże,z tego co się dowiadywałem to komunikat ten może odnosic się do spalin ( o czym Ty pisałeś),może wskazywać na cos takiego jak:zawór recyrkulacji spalin,może warto byłyby go przeczyścić? a wtryski sprawdzałeś? Edytowane 5 Listopada 2008 przez amor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art Zgłoś #193 Napisano 6 Listopada 2008 (edytowane) co do poduszyk pod silnikiem to są ok. samochód sprawdziłem gruntownie u mechanika , co do wtryskiwaczy to gość podłączył najpierw vaga sprawdził podstawowe żeczy,a następnie podpioł laptopa znalazł odpowiedni model auta silnik itp.miałem jakieś sprawdzanie parametrów wtrysku komputerowe pokazało że wtryski pracuja na górnej granicy (nie wiem co to znaczy) ale że są w normie,co do pompy to błagam niestrasz chyba by cos pokazało na kompie,zresztą sprawdzał mi to znajomy mech.więc powiedziałby mi że coś nie tak,co do komunik.AGBAS to mówił własnie że przydałoby sie wyczyścić EGR i, że to ma wpływ tylko na ekologię nic grożnego to nie jest,wspominał również,że mogę wkręcić śrubę do wężyka od EGR że pomaga ,wolę osobiście chyba najpierw wyczyścić,tylko nie wiem za bardzo jak się za to zabrać,jak wyczyszczę to dam znać,co do tych drgań na wolnych obr.to mój mechan.też rozkłada ręce doradzał dolanie do paliwa castrola TDA ale nie pomogło ,podobno wtryskiwacz któryś jest przytkany albo cos w tym stylu auto weszło w tryb serwisowy i nie chciało jeżdzić co do tego to jakie miałeś objawy dokładniej chodzi mi o ten tryb serwisowy,są jakieś komunikaty ? nie chciałbym tego doświadczyc ale pytam na wszelki wypadek Edytowane 6 Listopada 2008 przez artmin scalone i ortografia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amor Zgłoś #194 Napisano 7 Listopada 2008 co do poduszyk pod silnikiem to są ok. samochód sprawdziłem gruntownie u mechanika ,co do wtryskiwaczy to gość podłączył najpierw vaga sprawdził podstawowe żeczy,a następnie podpioł laptopa znalazł odpowiedni model auta silnik itp.miałem jakieś sprawdzanie parametrów wtrysku komputerowe pokazało że wtryski pracuja na górnej granicy (nie wiem co to znaczy) ale że są w normie,co do pompy to błagam niestrasz chyba by cos pokazało na kompie,zresztą sprawdzał mi to znajomy mech.więc powiedziałby mi że coś nie tak,co do komunik.AGBAS to mówił własnie że przydałoby sie wyczyścić EGR i, że to ma wpływ tylko na ekologię nic grożnego to nie jest,wspominał również,że mogę wkręcić śrubę do wężyka od EGR że pomaga ,wolę osobiście chyba najpierw wyczyścić,tylko nie wiem za bardzo jak się za to zabrać,jak wyczyszczę to dam znać,co do tych drgań na wolnych obr.to mój mechan.też rozkłada ręce doradzał dolanie do paliwa castrola TDA ale nie pomogło ,podobno wtryskiwacz któryś jest przytkany albo cos w tym stylu co do tego to jakie miałeś objawy dokładniej chodzi mi o ten tryb serwisowy,są jakieś komunikaty ? nie chciałbym tego doświadczyc ale pytam na wszelki wypadek :)dolanie castrola nic nie pomoże,możesz jeszcze spróbować wyczyścić wtryski płynem LIQUI MOLY(należy odpiąc przewody za pompą i uruchomić auto na tym płynie,wprowadzać motor na różne obroty aż do opróżnienia pojemnika, operację tę można powtórzyć np. po 500-1000km),jeżeli wtryski pracują na górnej granicy tzn.że cos tam się zaczyna dziać, u mnie było podobnie ,ale po wykonaniu trzykrotnie powyższej operacji wartości spadły jeśli chodzi o zawór recyrkulacji to nie wiem czy cos da wkręcanie śruby,ja jednak doradzałbym czyszczenie(na podstawie uwag mojego mechanika,który ma trochę pojęcia o VW,pracował parę lat w ASO VW) pompa-najpierw pojawił mi się w/w komunikat,a następnie spadła moc auta ,podpieliśmy vag i od razu pokazało że jest błąd ,próbowalismy przestawić pompę ,ale nic nie pomogło,skończyło sie remontem pompy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #195 Napisano 18 Grudnia 2008 Słuchajcie mi się zaświeciło informacja o serwisie a robiłem ostatnio przegląd. czy to coś szkodzi że się pali autko jeździ doskonale i nic się nie dzieje. Czy można to skasować w warsztacie na komputerze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #196 Napisano 18 Grudnia 2008 Czy można to skasować w warsztacie na komputerze Można. Można też samemu. Instrukcję znajdziesz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #197 Napisano 28 Grudnia 2008 Można.Można też samemu. Instrukcję znajdziesz na forum. W wątku kasowanie błędów:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #198 Napisano 28 Grudnia 2008 TUTAJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gumbi 31 Zgłoś #199 Napisano 16 Marca 2009 Witajcie koledzy ja posiadam passata 2.5 tdi 163km jezdze juz nim poltora roku i jestem z niego bardzo zadowolony jak narazie zadnej awarii spalanie waha sie w granicach tak przy ostrzejszej jezdzie cykl mieszany to okolo 9 litrow miasto to okolo 10 litrow a na trasie moze zejsc nawet do 7.5 litra. Tylko wierzcie mi na te moc to nie jest wcale duzo no i co najwazniejsze ten dzwiek tego silnika. Mam zamiar sprzedac moje autko zainteresowanych prosze o kontakt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #200 Napisano 18 Marca 2009 Mój Paszczor jest po strzale i też myślę dać go do żyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach