Skocz do zawartości
Gość pslinek

[silnik] Pomózcie koledzy bo mnie cos trafi ;-(

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniane i naprawiane nie było nic. Po prostu pewnego dnia zgasł i nie pali. Jak ze strzykawki wtrysnę bezpośredno dawkę paliwa to do czasu aż wypali to paliwo pracuje. Pompka podaje paliwo, ciśnienie też jest. Problem tkwi w tym że jak mierzę napięcie na wtryskiwaczu to pojawia się 2,..V do 3,5V podczask kręcenia rozrusznikiem. Nic się nie zmienia kiedy wsrzyknę dawkę paliwa i silnik odpali na chwilkę. Mój wniosek jest taki że jest za niskie napięcie na wtryskiwaczu i z tego powodu się nie otwiera. Silnik 1.6, numeru niestety nie zczytam, rok 89, monowtrysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój wniosek jest taki że jest za niskie napięcie na wtryskiwaczu i z tego powodu się nie otwiera

Dobrze wnioskujesz...

Musiałbyś "przedzwonić" przewód od sterownika do wtrysku czy czasem cos z nim nie tak...oporność powinna wynosić zero omów lub delikatnie po przecinku....

Pin 13 we wtyczce na sterownik.

Albo padł Ci przekaźnik od zasilania sterownika-trzeci od lewej górny rząd -sprawdź czy pstryka po przekręceniu na zapłon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik jest OK a przewód muszę sprawdzić. Dzięki. Jak sprawdzę to damznac co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziesz miał wtyczkę odpietą to sprawdż jakie napiecie dostaje sam sterownik, chyba pin 4 i 9....

Napisz ilu pinowa masz wtyczke bo tak na serio to nie mam pewnosci czy podaje Ci dobrą numerację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że w schematach siedzisz dobrze, a czy wiesz czy silniki 2E były bez sondy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy wiesz czy silniki 2E były bez sondy??

Mało prawdopodobne, każdy silnik z katalizatorem powinien mieć sondę.

Są silniki bez regulowanego kata ale raczej nie w VW.

Może protoplasta 2E z B2 nie miał sondy.

Chyba tylko PB 112 KM miał tez Digifanta i był bez sondy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie nie mam kata i sondy, wydech ma 4tłumiki z tym pierwszy jest razem z dwururką, i teoretycznie patrząc to mam 2E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teoretycznie patrząc to mam 2E

I nie wisi za silnikiem żadna wtyczka...?

PB wizualnie nie wiele różni sie od 2E ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały wydech miałem na wierzchu razem z kolektorem wydechowym i ssącym i wtyczki nie widziałem?? mam nr sterownika 037906022 cl 5wp 4 021 i nie mogę dojść czy aby na pewno jest do 2e

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luknij TUTAJ....było kilka numeracji w 2E...

Akurat w tej rozpisce jest mój sterownik czyli z końcówką -ED .

 

EDIT.

Już jest...

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Luknij TUTAJ....było kilka numeracji w 2E...

Akurat w tej rozpisce jest mój sterownik czyli z końcówką -ED .

brak linku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J resetuje kompa w ten sposób

odkrecam mase od akumulatora i dotykam kleme plusa\lub odwrotnie jak kto woli\ na 1-2 seki ,w tedy wraca wszystko do normy.To działa na 100% .

posiadam istrukcie Sam Naprawiam VW Passat B3-B4 PL,jesli by cie interesowala.

jest tam napisane w jaki sposób sprawdzic monowtrysk zaplon i tak dalej.Instrukcje moge wyslac na imeil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
posiadam istrukcie Sam Naprawiam VW Passat B3-B4 PL,jesli by cie interesowala.

gratuluję ;) ja też mam taką książkę :P

jest tam napisane w jaki sposób sprawdzic monowtrysk zaplon i tak dalej.

to kolega ten monowtrysk musi sobie założyć żeby go sprawdzić bo w silniku 2E go nie ma :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co napisałem wczesniej to napisałem do pierwszej strony ,nie zwróciłem uwagi że są trzy,nie zacytowałem pytania.Tam pisali o silniku 1,8 RP.Dobrze że nie napisałeś że posiadasz rownież passata B3 1.8

Ksiazka chciałem się podzielić nie pochwalic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To co napisałem wczesniej to napisałem do pierwszej strony ,nie zwróciłem uwagi że są trzy

to po co takie kotlety odgrzewać?? kolega z pierwszej strony miał problem 4 lata temu, pewnie już go dawno rozwiązał :P:P

Ksiazka chciałem się podzielić nie pochwalic.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16218

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej wymień cały wtrysk bo masz jednopunktowy nie jest to duży koszt bo to co piszesz to podejrzewam czujnik położenia przepustnicy także czasem się wyciera na bieżniach to taki potencjometr i jak ci tyle pali to pewnie sonde masz do wymiany a jeśli chodzi o czójnik temp także ma znaczenie do podaje sygnał do konputera i on ustala skład mieszanki tak jak widzisz powodów jest wiele więc zacząłbym w tej kolejności jak ci napisałem i czekał na efekty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najlepiej wymień cały wtrysk bo masz jednopunktowy

od kiedy w 2E wtrysk jednopunktowy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najlepiej wymień cały wtrysk bo masz jednopunktowy nie jest to duży koszt bo to co piszesz to podejrzewam czujnik położenia przepustnicy także czasem się wyciera na bieżniach to taki potencjometr i jak ci tyle pali to pewnie sonde masz do wymiany a jeśli chodzi o czójnik temp także ma znaczenie do podaje sygnał do konputera i on ustala skład mieszanki tak jak widzisz powodów jest wiele więc zacząłbym w tej kolejności jak ci napisałem i czekał na efekty

Pomylił sie tak jak ja, nie zauważył że post ma 4 lata i 3 strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabelek wreszcie wymieniony, wszystko OK. Ktoś wczesniej łączył kabel do wtryskiwacza i nie było na nim dobrego styku, dlatego auto nie chciało dobrze palić. Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności