Skocz do zawartości
Gość andrzejtucki

[silnik] pali 17.5 na 100km - dlaczego? Co tym steruje?

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie ciśnienie paliwa i w jakim stanie regulator ciśnienia paliwa jest.

Nie pamiętam jakie było ciśnienie paliwa,ale mechanik mówił że i to sprawdzał i było bardzo dobre.

A regulator :hmm właśnie nie przypominam sobie aby coś o tym wspomniał,ale mogę nie pamiętać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1429930315.th.jpg

 

sprawdź to co jest zaznaczone bo możne już membrana przepuszcza i się zaczyna lać zdjęcie jest tylko podglądowe u kumpla tak było jak mu zalało cylindry to było trzeba wykręcać świece i wybierać wachę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zalało cylindry to było trzeba wykręcać świece i wybierać wachę

 

To i u mnie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no w trasie MFA pokazyję 11,5 a jak się zatrzymam i stoi na odpalonym silniku to spalanie rośnie :zeco

 

MFA pokazuje spalanie średnie (od ostatniego kasowania) więc jeśli przejechałeś np. 100km i spalił w tym czasie 10l a później stałeś 1h i spalił na postoju 2l to średnie wyjdzie 12l/100km - właśnie dlatego podczas postoju spalanie na MFA rośnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdź to co jest zaznaczone bo możne już membrana przepuszcza i się zaczyna lać
dzięki za fotkę :) trzeba będzie to sprawdzić,tylko czy jest to rozbieralne bo w ADY wygląda to troszkę inaczej,przynajmniej tak mi to wygląda na fotkach w necie ;) ale z drugiej strony jak by przepuszczała membrana to wkońcu zrobiło by się tak
zalało cylindry to było trzeba wykręcać świece i wybierać wachę
przynajmniej tak mi się wydaje a ja już tak jeżdżę dosyć długo i nie wiem czy z pękniętą membraną tyle czasu by jeździł i nic by mu się nie działo,ale może się mylę.
MFA pokazuje spalanie średnie (od ostatniego kasowania) więc jeśli przejechałeś np. 100km i spalił w tym czasie 10l a później stałeś 1h i spalił na postoju 2l to średnie wyjdzie 12l/100km - właśnie dlatego podczas postoju spalanie na MFA rośnie.

 

no właśnie z tym MFA z tego co zauważyłem jest tak jak go odpalę zimnego i spalanie spada z 99,9 l/100km to spadnie po długim czasie do 12,5 l/100km i tak mniej więcej się to utrzymuję w tych granicach chyba,że będe jechał ze stałą prędkością np 60km/h przez dłuższy czas to spadnie może do ok.11l ale jak np.stanę na światłach czy coś nawet na chwilkę czy zacznę jeździć częściej się zatrzymując np.po mieście to odrazu rośnie tak po jednej dziesiątej i nadal dojdzie do 12/13l/100km.

Ale jak w czasie jazdy skasuję MFA to wtedy bardzo ładnie wskazuje np.przy prędkości 90km/h pokazuje ok.7,5/8l i odpowiednio jak jadę z mniejszymi obrotami to spada jak z większymi to rośnie i bardzo często się odświeża spalanie ale też do czasu aż zacznie rosnąć np.jeżdżąc po mieście i się zatrzymuję np.na 11/12l i już wtedy mogę jechać nawet 60km/h przez nawet 20km.to nie spadnie za cholere na 7,5l tak jak po skasowaniu tylko spadnie może o jakieś tam dziesiąte :zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie z tym MFA

Tego się nie czepiaj, i na to nie patrz. Nasze autka są leciwe, to są nieszczelne podciśnienia i nie oczekuj zdolności obliczeniowych 4*2.4GHz ;)

Z tego co piszesz, to MFA działa Tobie :ok:

 

Jeżeli spalanie liczone na tankowaniach masz takie jak piszesz (a nie wg wskazań MFA) no to jest problem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli spalanie liczone na tankowaniach masz takie jak piszesz (a nie wg wskazań MFA) no to jest problem...

właśnie jest problem ;) bo spalanie na MFA jak i na tankowaniach jest identyczne,czyli ok.12l :( i to niezależnie czy miasto czy trasa.

 

Z tego co zauważyłem to dostaje za dużo paliwa bo jak postoi chwilę na wolnych obrotach to jak dodam gazu to strzela z tłumika tak jak przy źle ustawionym zapłonie a zapłon jest prawidłowo ustawiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj sprawdzałem ten regulator w ten sposób,że odłączyłem ten przewodzik od niego i nic się nie działo tzn.w pracy silnika nic się nie zmieniało i paliwo się tam nie pokazało co oznacza,że regulator jest raczej dobry,przynajmniej tak wyczytałem,że jak tak jest to jest dobrze,ale może się mylę :?:

Co jeszcze dzisiaj zauważyłem to jak chodzi na wolnych obrotach to po chwili zaczyna silnikiem zarzucać :( a jak mu przygazuje tak do 4tyś/obr.i puszczę gaz to przez chwilę chodzi normalnie i po chwili dalej zaczyna nie równo pracować :(

 

Macie jeszcze może jakieś pomysły :?: bo ja już :poddajesie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To że nie leci z niego paliwo nie znaczy że jest dobry. U mnie w ogóle nie puszczał paliwa na powrót i nie ciekło z niego. Próbowałem go podłączając sprężarkę 6 bar i nic nie dmuchał do powrotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To że nie leci z niego paliwo nie znaczy że jest dobry.
no to ja już sam nie wiem co mu dolega,wszyscy rozkładają ręce :dolamam ja też już :niekumam niby wszystko ok.a on nadal pali jak szalony,dzisiaj MFA pokazywało 17l co przy dzisiejszych cenach benzyny jest masakrą :( gdzież,żeby motor 2,0 spalał aż tyle paliwa :debil normalnie jeszcze trochę zbankrutuję :( a najgorsze jest to,że już tyle czasu tak jest i nikt nie może znaleźć co mu dolega :( jedynie jeszcze Wy mi tylko pozostaliście a jak nie to załamka :(

 

POMOCY !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dymi na czarno przy dodawaniu gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a dymi na czarno przy dodawaniu gazu?
nic nie dymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieszczelności nie ma w dolocie i podciśnieniu, przepływka dobra, czujnik temp cieczy, temp zassanego powietrza, jeśli jest to temp paliwa, wyprzedzenie zapłonu ok, przewody paliwowe też ok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie niby wszystko ok.nawet przepływka druga założona i nic tak jak było tak jest :( i pali tyle mniej więcej co pokazuję MFA więc żadnych wycieków paliwa nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie objętość regulator paliwa, potencjometr przepustnicy, wyłącznik b. jałowego, wtryski, lambda, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, i układ wydechowy z katem sprawdzone rozumiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak był już u kilku mechaników którzy go sprawdzali i nic nie znaleźli,ostatnio był też u takiego co czai niby dobrze passaty,nawet sam B3 jeździ i twierdził,że posprawdzał już wszystko co tylko można podciśnienie,czujniki,ciśnienie paliwa,ciśnienie w cylindrach,zapłon,rozrząd itp.i wszystko wyszło idealnie,ale.... no właśnie nie miał czym sprawdzić wtrysków i mówił że jedynie czego można by się było czepić jeszcze to może te wtryski.

Dzisiaj pojechałem do innego to on znowu twierdzi,że jeśli by wtryski lały to by było widać na kompie po pracy sondy że jest coś nie tak z wtryskami a na kompie wszystko jest oki :zeco

 

---------- Post added at 00:02 ---------- Previous post was at 23:55 ----------

 

a czy ten czujnik zasysanego powietrza to jest ten w obudowie filtra powietrza :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opór na wtryskach 15-20ohm a napięcie takie jak aku ma z tym ze napięcie to jeden koniec do masy( nie do wtrysku) a drugi + do 1 pinu wtrysku

jeśli to będzie ok to jedynie komp szaleje

[ATTACH]48690[/ATTACH]

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i pali tyle mniej więcej co pokazuję MFA

Czyli......za mało w trasy jeżdzisz....mi MFA pokazuje np. około 12 litrów jak tylko po mieście jeżdżę ............jak nabuzowany nastolatek....dobra inaczej ..nie sugeruj sie tym co Ci pokazuje MFA....wyleć gdzieś na dłgą prostą...bujnij auto tak lekko na maksa do 160 ...jak nie osiagne tej prędkości to ......pomyślimy....jak pójdzie więcej to ....sam już nie wiem..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie sugeruj sie tym co Ci pokazuje MFA
nie sugeruję się tym co MFA pokazuję,tylko po tankowaniu widzę,że wychodzi tyle ile pokazuje MFA więc chyba nawet w miarę działa ;)

Z bujnięciem go do 160km/h czy więcej myślę,że nie było by takiego problemu bo np. te 140km/h to bez żadnego problemu łapie ;) nawet powiem... że po przekroczeniu 100km/h jakoś lepiej zapierdziela ;)

 

---------- Post added at 00:28 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

 

a MFA w mieście pokazuje mi tak 14l-16l coś koło tego a w trasie spadnie może do 12l-13 :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

kiedyś miałem paska z 2E i spalanie na benzynie nigdy nie przekroczyło 10 litrów po założeniu gazu 2 generacji na zbiorniku 28 litrów robiłem od 270 km w zimę na krótkich odcinkach do 330 na trasie,tak ze twoje spalanie jest zdecydowanie za duże chyba że jeździsz non stop na pisku.o ile się nie mylę wskazanie sondy powinno sie wahać od 0,2 do 0,7 wolta generalnie do 1 ale powinno się wahać a nie stać w miejscu, może sonda jakaś ciulata.A co do mfa mi np zaniżał na trasie miałem spalanie ok 5.5 litra.w sumie jak w sierrce mi poszła sonda to po rozgrzaniu silnika na 5 biegu nie szło jechać na ustalonych obrotach bo szarpał,tylko ze spalanie miałem około 25 litrów na 100km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności