Slay Zgłoś #21 Napisano 9 Stycznia 2009 Pompowtryskiwacze to niestety częsta awaria w PD... ale na pewno nie ma obowiązku żeby wymieniać cały komplet. Wszystkie awarie pompek o jakich słyszałem kończyły się wymianą tylko tego padniętego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tombishop Zgłoś #22 Napisano 9 Stycznia 2009 Witam, ja swojego passata mam od paru miesiecy 1.9TDI 130km, mam podobny problem z szarpanie i wlaczaniem sie kontrolki ESP ale tylko gdy skrecam w lewo, wiem ze to brzmi smiesznie ale tak jest, ktos moze spotkal sie z czyms takim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SKITER Zgłoś #23 Napisano 11 Stycznia 2009 Pompowtryskiwacze to niestety częsta awaria w PD... ale na pewno nie ma obowiązku żeby wymieniać cały komplet. Wszystkie awarie pompek o jakich słyszałem kończyły się wymianą tylko tego padniętego. SLAY i tu masz racje nie ma obowiazku wymieniać wszystkich chyba że się wymienia na inne to wtedy wszystkie ale tak się nie robi przecież.wszystkie to świece sie wymienia:) też mam problem z pompowtryskiwaczem jednym.najprawdopodobnie zawioze do regeneracji oni daja gwarancje itp.narazie nie mam kasy na nowy.pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #24 Napisano 11 Stycznia 2009 mi udało sie zakupić komplet (4szt) pompek z koncówką AL za 699zł ... zobaczymy w jakim są staniej jak zamontuje je w przyszłym tygodniu, albo może zna ktos warsztat z testerem w woj pomorskim gdzie mogą je najpierw sprawdzić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevy Zgłoś #25 Napisano 11 Stycznia 2009 w moim przypadku objawialo sie to poszarpywaniem tak jakby paliwa nie dostawał na zimnym silniku, na cieplym było ok aż w koncu zacząl pracować tylko na 3 garach + kontrolka ESP. Zajechałem do domu sciagnąłem pokrywe zaworów posciągałem wszystkie wtyczki do PD i zakładałem na nowo. Pprzewody dodatkowo rozruszalem poskrecalem do kupy i do dzisiaj mam spokój. Niektórzy wymieniają PD i są przekonani że to to a ja bym proponował wlasnie pogrzebać przy tych wtyczkach, niektórzy wymieniali całe wiązki i tez ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #26 Napisano 11 Stycznia 2009 Niektórzy wymieniają PD i są przekonani że to to a ja bym proponował wlasnie pogrzebać przy tych wtyczkach, niektórzy wymieniali całe wiązki i tez ok. Dzięki forum każdy wie ze zanim cokolwiek się wymieni to trzeba wtyczki przejrzeć... Dużo można poczytać u nas o instalacji pompowtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość PRZEMEK19730 Zgłoś #27 Napisano 13 Stycznia 2009 witamna forum.mam paska od pol roku ale problem zaczal sie nie dawno. na zimnym jest wszystko ok ale jak sie dobrze zagrzeje to zaczyna szarpac na obrotach 2000-2400. i wlacza sie kontrolka eps.bylem na kompie i nic.powyzej tych obrotow idzie jak pszczolka. prosze o porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #28 Napisano 13 Stycznia 2009 Witam, ja swojego passata mam od paru miesiecy 1.9TDI 130km, mam podobny problem z szarpanie i wlaczaniem sie kontrolki ESP ale tylko gdy skrecam w lewo, wiem ze to brzmi smiesznie ale tak jest, ktos moze spotkal sie z czyms takim? w moim eks-passacie było to samo (tylko przy skręcaniu przy małych lub dużych predkościach - bez znaczenia.... u mnie z kolei w prawo ), niestety nie doszedłem do tego co to może być......auto sprzedałem, ale podejrzewam pompki Widze Tombishop że Twój post został pominięty... ale może ktoś się wypowie i Ci pomorze... nie ukrywam że też będe sledził temat, bo jestem ciekaw. Ciekawe było to że nic na Vag-u nie pokazuje..... pewnie u ciebie jest tak samo ? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #29 Napisano 13 Stycznia 2009 (edytowane) na zimnym jest wszystko ok ale jak sie dobrze zagrzeje to zaczyna szarpac na obrotach 2000-2400. i wlacza sie kontrolka eps.bylem na kompie i nic.powyzej tych obrotow idzie jak pszczolka Na początek przeczytaj posty w tym --kliknij tutaj temacie. Następnie zrób to co napisałem w tym poście --klik. I na koniec napisz czy pomogło. Myślę że powinno. Edytowane 23 Września 2012 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SKITER Zgłoś #30 Napisano 26 Stycznia 2009 (edytowane) Moje przypuszczenia się sprawdziły, padł pompowtrysk na 1 cylindrze,nie kupowałem nowego bo chwilowo jestem bez kasy takiej więc zawiozłem do Tucholi do regeneracji.koszt 425 gwarancja 6 miesięcy koszt wymiany 100 zł. w tym 2 razy podłączenie kompa.narazie smigam i jest dobrze.polecam zakład http://www.dieselreg.pl/index.html Edytowane 26 Stycznia 2009 przez SKITER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #31 Napisano 26 Stycznia 2009 witam no i mojego passka dopadł ten problem od paru dni po odpaleniu zapala się kontrolka ESP silnik pracuje jak stary złom klekocze, głośno chodzi, przy przyspieszaniu szarpie gdy się troszkę zagrzeje (po 3 4 odpaleniach) kontrolka po odpaleniu się już nie zapala i auto chodzi normalnie. autem szarpie w każdym zakresie obrotów co to możne być? jutro sprawdzę okablowanie i napisze czy coś pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Balu Zgłoś #32 Napisano 29 Listopada 2009 ja miałem taki sam albo bardzo podobny przypadek jak w pierwszym poscie i elektomechanik stwierdził, że nie pracuje jeden pompowtryskiwacz bo pokazało brak obwodu napięcia... i powiedział, że trzeba zdjąć pokrywę zaworów i tam są przewody które łączą pompowtryskiwacze i, że trzeba wyjąc wsuwkę trochę podgiąć żeby na ścisło wchodziło i powinno działać. na początku, myślałem, że to jaja, ale twierdził, że miał już takie przypadki. z kolegą zrobiliśmy co kazał i wszystko działa jak należy, kontrolka od ESP też się nie pali tylko mam teraz inny problem czy możliwe jest jeśli nie działał jeden pompowtryskiwacz, że do silnika dostało się ropy?? bo po tym zdarzeniu ok 6 dni sprawdziłem stan oleju i było ponad normę i strasznie rzadki nawet po nocy przed tą sytuacją stan oleju był w normie oczywiście i nie wiem czy wymianiać od razu olej czy szukać innej przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
z1mone Zgłoś #33 Napisano 15 Stycznia 2010 Potwierdzam to co napisał kolega wyżej Mi zaczął poszarpywać od 01.01.2010 i się troszkę wkur.... bo pomyślałem jaki świetny początek nowego roku ale dzięki postom takim jak kolegi "balu" nie wpakowałem się w koszty. W około 30 minut jako niedoświadczony laik przywróciłem mojego Paska do normalności, a jedyną rzeczą, w którą można zainwestować to mydło żeby doczyścić ręce z oleju. Polecam zanim zaczniecie pakować pieniądze w pompowtryskiwacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kazman1 Zgłoś #34 Napisano 15 Stycznia 2010 Witam wszystkich, mam podobny problem z pasatem B5 AVB 2002 rok, problem pojawia się rano gdy silnik jest całkowicie zimny. Sprawa wygląda następująco przy -6 stopniach odpala bez najmniejszego problemu, chodzi równiuteńko nic dziwnego się nie dzieje, po przejechaniu około 6-7 km przekracza 80 stopni i dochodzi do 90 (według wskazania licznika) i zaczyna szarpać silnikiem tak jakby paliwa nie dostawał, szarpie go przez około 500 metrów i problem zanika. Szarpanie to jest bardzo mocne - auto nie mam mocy. Problem z tym szarpaniem jest gorszy jak te 6-7 kilometrów wyjdzie gdzieś na skrzyżowaniu i trzeba wdusić sprzęgło bo gdy to zrobię spada z obrotów i gaśnie. A jak już zgaśnie to mordęga z odpaleniem postój około 10-15 min i kręcenie rozrusznikiem. A gdy już odpali a zrobi to jak stary traktor to już chodzi normalnie można go od razu zgasić i normalnie odpali i do końca dnia już spokój nic się nie dzieje a robię około 100 km dziennie. Nadmienię iż VAG nie pokazuje żadnych błędów, czujnik temperatury silnika wymieniany, czujnik temp. paliwa wymieniony, pompa vacum wymieniona, filtr paliwa nowy, pompa paliwowa w zbiorniku sprawdzona działa a problem jest co rano ten sam… Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #35 Napisano 18 Lipca 2010 (edytowane) Czytałem sporo i w końcu chyba znalazłem temat podobny do mego problemu z pompowtryskiwaczami Na początku wywalało błąd 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent ( Komunikat o błędzie ładowania sygnału z ECU ) to wiadomo ale potem zaniepokoiło mnie to że kontrolka od ESP zapala się coraz częściej i powstają takie jakby drgania silnika w chwili wyrównywania prędkości i równej jeździe i potem pojawiły się błędy 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded to też wiadomo że N240 to Zawór pompy / dyszy, cylinder numer 1 czyli został przekroczona dawka przez nie odcięcie zaworu lub dyszę teraz moje pytanie czy można samemu to przeczyścić ( mam dostęp do wanny ultradźwiękowej Edytowane 18 Lipca 2010 przez Grzesiek24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #36 Napisano 2 Września 2010 Nikt jeszcze nie wpadł co może być przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #37 Napisano 2 Września 2010 Nikt jeszcze nie wpadł co może być przyczyną Sprawdź pompo wtryski czy mają taką samą rezystancję, to samo z kablami zasilającymi pompo wtryski. a podejrzewam że wystarczy dogiąć konektorki we wtyczce do pompo wtrysku na 1-wszym cylindrze. Jak to zrobisz daj znać co Ci wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #38 Napisano 2 Września 2010 przy przewodach byłby inny błąd mówiący o gubieniu zasilania oporności ok błąd 18265 - Load Signal: Error Message from ECU oraz 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 2 3 i czasem 4 są powiązane ze sobą tylko nie wiem jak to ugryźć O ile wiem to jest opóźnienie w jakim elektrzawór dostaje sygnał z ECU i to wariuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #39 Napisano 2 Września 2010 błąd 18265 Opisany jako sporadyczny, więc mógł pojawić się tylko raz i już więcej nie wyskoczy 17669 - Pump-Jet Valve: A ten błąd jest przypisany tylko i wyłącznie do pompki nr 1. Rozumiem że błędy wykasowałeś i powróciły obydwa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #40 Napisano 2 Września 2010 sporadyczny ale po skasowaniu pojawiają sie ponownie Napisałem tylko o jednej pompce ale to samo jest na wszystkich lub czasem nie na wszystkich tylko trzech dwóch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach