Gość bukaldj Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2005 Siemka all Mam taki problem, mianowicie gdy wciskam klakson zamiast sygnału dzwiękowego jest tylko pstrykanie w przekażniku bodajże nr 15 w skrzynce bezpieczników, wymieniłem przekaznik i dalej to samo. Miał ktos podobny problem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 31 Października 2005 Siemka!!! Zobacz sobie czy prond wychodzi Ci poza przekaznik.Najlepiej czy jest na przewodach do tego czegos(ta : jak to nazwac?)co fizycznie buczy, ryczy,trombi.Zobacz tez na bezpieczniki.Pstrykanie slychac czyli przekaznik jest OK!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bukaldj Zgłoś #3 Napisano 2 Listopada 2005 Problem rozwiązany :grin: Wykręciłem dzisiaj klakson, oczyściłem wsuwki i w końcu zaczął trąbić hehe. sl@wek dzieki za naprowadzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #4 Napisano 2 Listopada 2005 Siem!!! ta jak to nazwac?)co fizycznie buczy, ryczy,trombi hahaha KLAKSON Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik Zgłoś #5 Napisano 4 Września 2006 Z ciekawosci .. Wam trąbi klakson bez włożenia kluczyka w stacyjke ?? U mnie dopiero jak włącze zapłon..........to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 4 Września 2006 Normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik Zgłoś #7 Napisano 4 Września 2006 Normalne Ale radio lekko mnie wkurza. Jak ktos chce w aucie posluchac a ja wychodze to musze kluczyki pozostawic jakby w pozycji 1 (nie na zapłonie). Inaczej nie gra...moze ktos cos zle podlaczyl?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Cieslo Zgłoś #8 Napisano 4 Września 2006 Standard w instalacji radiowej. Można temu zaradzić. Normalnie do instalacji idą dwa przewody plusowe, jeden z nich idzie tak jakby od zegarów i podaje napięcie w momencie przekręcenia kluczyka w pozycje ACC (akcesoria). Ja u siebie zrobiłem tak, że wywaliłem ten przewód od kostki ISO i podpiąłem ten drugi przewód plusowy (czyli jeden przewód wpięty w dwa wejścia na kostce) - teraz radyjko sobie chodzi bez konieczności obecności kluczyka w stacyjce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2009 witajcie Panowie mam problem z klaksonem Po prostu przestał działać . Gdy poprawiłem kable przy kierownicy zaczął wariować, włączał sie sam kiedy chciał robilem wszystko z tymi kablami ale nic to nie dawało . W końcu musiałem go odłączyć (przy kierownicy) . Panowie macie dla mnie jakieś porady ? pozdrawiam !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 10 Grudnia 2009 tasma przy kierownicy albo styki kable od klaksonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2009 To tam jest jakaś taśma? Kolego zależy gdzie grzebałeś, jeśli nie ciąłeś kabli itd. to prawdopodobnie taka gąbeczka pod przyciskiem klaksonu ma dość. Pociągnij przycisk do siebie żeby go wyjąć, spróbuj tam podkleić coś miękkiego tak żeby odległość między blaszkami była większa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #12 Napisano 11 Grudnia 2009 popieram! klakson nie jest na żadnej taśmie ta tasiemka to jest do poduszki powietrznej jeśli jest. a klakson jest "przeniesiony" na kierownice za pomocą drążka kierowniczego(masa) oraz tego okręgu metalowego i dwóch blaszek takich odgiętych, jak się nie mylę to okrąg jest na kierownicy a blaszki po stronie drązka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #13 Napisano 11 Grudnia 2009 Dziwne te wasze passaty, klakson powiązany z drążkiem kierowniczym to dopiero zagadka chciałbym to zobaczyć, zwłaszcza że drążek rusza się z kołami przy skręcaniu a klakson nie:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #14 Napisano 12 Grudnia 2009 dzis zrobie zdjecie jak to wyglada . (nie mam poduszki powietrznej) a gąbka faktycznie jest ... mowicie ze wymiana tej gąbki cos da ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #15 Napisano 12 Grudnia 2009 (edytowane) Dziwne te wasze passaty widzisz dziwne:p a jednak tak jest jak sciagnie poduszke to czarny kabelek jest przykrecony originalna srubka w oryginalne miejsce na niego, i jest polaczony ze sruba ktora się przykreca kierownice do kolumny kierowniczej(przepraszam za nazwe drążka kierowniczego<LoL> ) a plus jest za pomocą własnie tego okręgu i tych dwóch odgiętych blaszek przeniesiony z kierownicy na instalacje samochodową że tak to nazwe a wymiana tej gąbki da, bo jeśli nie jest juz taka "twarda" to te blaszki w przełączniku poprostu samocznnie mogą się stykać dlatego klakson od samości może wydawać z siebie dźwięki Edytowane 12 Grudnia 2009 przez szotek87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #16 Napisano 13 Grudnia 2009 tak tylko on wogole nie dzialal a teraz zacza wariowac ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fala93 Zgłoś #17 Napisano 29 Października 2013 widzę że temat nie do rozwiązania ;p dołączę się do dyskusji i proponuję rozwiązanie problemu od sedna, mój klakson nie działa wgl i nie mam pojęcia co może z nim być nie tak ;/ odczepiałem 'plastik' aby sprawdzić co jest pod spodem i są 2 kabelki (chyba czerwony i czarny) oba są popodłączane i nie mają żadnych luzów a on nie trąbi wcale, o co może chodzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #18 Napisano 29 Października 2013 sprawdź czy dochodzi plus po kluczyku do klaksonu i masa po wciśnięciu włącznika w kierownicy. sprawdź też klakson na krótko podając mu bezpośrednio plus i minus z aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fala93 Zgłoś #19 Napisano 30 Października 2013 a jak powiem że jestem 'zielony' i nie ogarniam co napisałeś to mi wytłumaczysz szczegółowiej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #20 Napisano 30 Października 2013 A sprawdź bezpiecznik nr 13 na początek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach