Gość pszemek Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2006 Witam.Mam pytanko: jakie powinny być kolory czujników ciśnienia oleju w silniku RP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #2 Napisano 20 Kwietnia 2006 OK.Już wiem.Brąz w głowicy i biały przy filtrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #3 Napisano 20 Października 2007 Witam.Mam pytanko: jakie powinny być kolory czujników ciśnienia oleju w silniku RP? Ponawiam pytanie jak wyzej,chodzi mi gdzie jest ulokowany ten czujnik brazowy?. U mnie jest czujnik bialy i czarny /na tej pokrywie co jest wkrecony filtr oleju/,nie moge zlokalizowac czujnika brazowego.SilnikABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #4 Napisano 20 Października 2007 I więcej czujników ciśnienia oleju nie będzie. Czarny ma takie same parametry, jak brązowy. Stosowany był w Scirocco i gdzieś jeszcze. Niedawno czytałem o czarnym. Dlaczego dwa kolory dla tego samego parametru -nie wiem? Być może gwint jest innej długości.... Ale to tylko mój domysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2007 Dzieki,wlasnie o to mi chodzilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2007 gwint ten sam, ale nikt nie odpowie ci na pytanie czym sie roznia, bo nawet aso nie wie czemu daje sie taki, a nie inny czujnik. zawsze kupuje sie po kolorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #7 Napisano 20 Października 2007 no wlasnie,zgodnie z ksiazka powinne byc:czujnik brazowy 0,3 BAR i czarny 1.8 BAR,w moim byly bialy i czarny z bialego wyciekal olej,zasugerowalem sie ksiazka i kupilem brazowy i wtedy zaczela migac kontrolka i sygnal dzwiekowy,musialem podjechac do sklepu i kupic bialy,po wymianie wszystko wrocilo do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamilf Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2008 witam Kolegów. mam problem z czujnikami (tzn. tak mi się wydaje że to czujniki ), problem jest typu- powyzej 2tys obr kontrolka oleju mruga i pisk w rytm mrugania kontrolki, spadek obrotow ponizej 1tys obr koniec pisku i kontrolka gasnie, czujnik obok filtra mam czarny, drugiego niemogę zlokalizować- pomimo porad z forum mógłby mi ktoś wyjaśnić gdzie dokładnie jest ten drugi czujnik i jakie kolorki powinny mieć moje czujniki??? bardzo Was proszę o pomoc. mój silnik to 1,8 oznaczenie PG z kompresorem g60- passat rocznik 92 wersja gt. olej i filtr nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #9 Napisano 3 Lutego 2008 Bedzie z prawej strony głowicy (patrząć od przodu na silnik), koło krućca wodnego, ale jaki kolor to nie wiem. Wykręć go i podjedź do sklepu najlepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamilf Zgłoś #10 Napisano 3 Lutego 2008 dzięki za info gdzie szukać Kolego sebam. jutro popatrzę i przy odrobinie szczęścia może znajdę btw. byłem w trzech sklepach i w każdym powiedziano mi że muszę wybrać 2 z czterech kolorów bo tyle właśnie rodzajów jest podanych do mojego silniczka . hmm ciekawe jak to zrobić skoro nie mogę mieć pewności że poprzedni właściciel nie pchał tu łapek i nie wymienił na takie jakie udało mu się dostać w sklepie bo akurat innych może nie było? potrzebuje żeby mi ktoś dokładnie powiedział jakie tam mają być zamontowane. pozdrawiam- kamilf:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość borysiątko Zgłoś #11 Napisano 3 Lutego 2008 Witam.Mam taki sam silnik-PG,byłem sprawdzić i mam czarny w głowicy z prawej strony drugi brązowy przy filtrze oleju. Nie wiem czy dobrze ale wszystko narazie działa ale nie wiem czy wcześniej nie było kombinowane bo kupiłem go od prawdziwego "magika"-coś strasznego! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamilf Zgłoś #12 Napisano 3 Lutego 2008 Kolego borysiątko ja mam przy filtrze czarny a tego drugiego który mi Kolega sebam wyjaśnił gdzie ma być nie zdołałem znaleźć- szukałem z 15 minut- zaglądałem wszedzie. normalnie nie ma go. weź jeślimożesz kolego borysiątko zrób foto gdzie jest ten przy głowicy i mi podeślij bo mi już ręce opadają normalnie:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość borysiątko Zgłoś #13 Napisano 3 Lutego 2008 Zrobiłem ale sory jak wytarłem wszystko to okazało się że mam założone dwa brązowe takie same (tak chyba nie powinno być ale w moim aucie można się wszystkiego spodziewać-katastrofa po poprzedniku).Ten drugi jest z prawej strony w głowicy tak jak wszyscy ci mówili- pisalihttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8ca1fa2fccc2cbd.html tylko który u mnie jest zły:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #14 Napisano 4 Lutego 2008 Więc teraz wyczytałem, że ma być tak: -0,3 bara brązowy w głowicy -1,8 bara czarny nad filtrem oleju Najlepiej wykręć czujnik np. z głowicy i pokaż w sklepie mówiąc że chcesz 0,3 bara. Jak Ci powiedzą że są ale inne (białe, żółte), to weź inny kolor, ale mają Ci dać taki, żeby był ten sam gwint, no i ma mieć 0,3 bara. PS. Na czujniku nie pisze ile ma BAR? Weź zobacz, bo powinno być. Jak sie bedzie zgadzać to nie wymieniaj, bo po co... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamilf Zgłoś #15 Napisano 5 Lutego 2008 dzięki chłopaki- jak tylko wrócę do domu to popatrzę i pokminię co dalej bo na stancji nawet śrubokręta nie mam pozdrawiam-kamilf btw. mam jeszcze lamerskie pyatnie:) jak sprawdzić czy czujnik jest walnięty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KbKristof Zgłoś #16 Napisano 5 Lutego 2008 A w silniku 2E w tych samych miejscówkach są te czujniki i takie same sa ich kolory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach