Skocz do zawartości
Gość jabol79

Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak ktoś potrzebuje oryginalny termostat BTT z uszczelką to mam STAN jak nowy.

Z mojego poprzedniego AFN-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, zna ktoś może numery świec w podgrzewaczu płynu bo brakuje mi pomysłów ( termostat ok) a temperatury przy -1 na desce w okolicy 80 stopni , sprawdziłem świece i okazało się że jedna jest spalona - pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, zna ktoś może numery świec w podgrzewaczu płynu bo brakuje mi pomysłów ( termostat ok) a temperatury przy -1 na desce w okolicy 80 stopni , sprawdziłem świece i okazało się że jedna jest spalona - pozdrawiam

Kolego,sprawdź czujnik temperatury cieczy na dzień dobry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik sprawdzony, świece chcę wymienić ze względu na dostęp, a chcę je wykluczyć przed ingerencją w pompę wody niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czujnik sprawdzony, świece chcę wymienić ze względu na dostęp, a chcę je wykluczyć przed ingerencją w pompę wody niestety

Świece żarowe układu chłodzenia nie mają wpływu na temp.roboczą silnika.Większość zamienników czujników cieczy wskazuje głupoty,jaki posiadasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy nie dogrzewają układu w zimne dni???? czujnik vw a na dodatek był podmieniany więc jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Większość zamienników czujników cieczy wskazuje głupoty,jaki posiadasz?

 

Kumpel w pasku miał czujnik Topran i po prostu cuda się działy z temperaturą silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik oryginalny vw a na dodatek podmieniłem z kumplem a jego czujnik był na 100 % ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy nie dogrzewają układu w zimne dni????

świece podgrzewacza są włączane dopiero po 10 sekundach od uruchomienia silnika i grzeją (w zależności o map sterownika) aż temperatura płynu chłodzącego osiągnie 70*C,

proponuję wejść Vagiem w blok pomiarowy w 01 Engine, grupa 016 i tam podejrzeć sobie kolejno od lewej w polach :

pole 1 - obciążenie alternatora w %

pole 2 - ogrzewanie dodatkowe

pole 3 - sterowanie elementu grzejnego, dwie pozycje : pierwsza to włączenie przekaźnika dużej mocy grzewczej (grzeją wtedy 2 świece), druga pozycja to włączenie przekaźnika małej mocy grzewczej (grzeje tylko jedna świeca), jeśli w obydwu pozycjach wskazane są cyferki "1" to znaczy, że grzeją wszystkie 3 świece żarowe podgrzewacza,

pole 4 - napięcie zasilające ECU - oczywiście w Voltach.

 

Jeśli twierdzisz, że podgrzewacz działa nawet jak silnik uzyska pełną temperaturę roboczą to sprawdź sobie następnie Vagiem w 01 Engine w grupie 007 wskazania temperatur z czujnika G72 i G62, więcej Ci do szczęścia nie potrzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy nie dogrzewają układu w zimne dni???? czujnik vw a na dodatek był podmieniany więc jest ok

Owszem,dogrzewają,lecz odczuwalne jest to głownie w kabinie,czas nagrzewania silnika do temperatury roboczej mniej więcej tenże sam....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdzę wszystko , podepnę do kompa i wtedy napiszę czy problem został rozwiązany - pozdrawiam i dzięki za wskazówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, zna ktoś może numery świec w podgrzewaczu płynu bo brakuje mi pomysłów ( termostat ok) a temperatury przy -1 na desce w okolicy 80 stopni , sprawdziłem świece i okazało się że jedna jest spalona - pozdrawiam

 

popatrz post 672

sprawdź jaką temperaturę widzi VAG

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jasne, że możesz dolać samego g12 tylko wykalkuluj ile trzeba dolać tak co by było dobrze.

 

Ok dzięki.

Z kalkulacją chyba nie będzie problemu bo wleje 2 butle, a sprawdzę temp zamarzania u kumpla miernikiem.

 

 

 

 

 

czujnik sprawdzony, świece chcę wymienić ze względu na dostęp, a chcę je wykluczyć przed ingerencją w pompę wody niestety

 

One tylko do 70 stopni podgrzewają. Więc już je możesz wykluczyć.

 

Czujnik sprawdź poprzez VAGa sprawdzając co trochę temperaturę w zakładce Engine-01 oraz Instrumentals? -17.

Różnice powinny być ok 2,3,4 stopnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,ja w moim TDI przy obecnych temp czyli rano max 5 stopni osiagam 87 stopni po jakichs 10 km,czas jazdy to ok 15 min spokojnie jadac z predkoscia 70- 80 km.Z tego co wiem to to sa termostaty ktore otwieraja obieg wody na duzy przy 87 stopniach tak jak u mnie, sa tez takie ktore otwieraja przy 90 stopniach.Problem z nagrzaniem naszych silnikow TDI jest tez dlatego ze mamy dwa WISKA przy chlodnicy z czego jedno caly czas pracuje wiec nam chlodzi slinik.Ja na zime robie jedna rzecz,mianowcie zaslaniam chlodnice z tej strony z ktorej pracuje wisko i po problemie z nagrzaniem.Z tego co wiem to duzo ludzi ma problemy z nagrzaniem zima np passatow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.Ja na zime robie jedna rzecz,mianowcie zaslaniam chlodnice z tej strony z ktorej pracuje wisko i po problemie z nagrzaniem.Z tego co wiem to duzo ludzi ma problemy z nagrzaniem zima np passatow.

 

W poprzednim autku też zasłaniałem, w końcu kupiłem oryginalny termostat i po problemie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mamy dwa WISKA przy chlodnicy
Gdzie Ty widziales 2 wiskozy?
jedno caly czas pracuje wiec nam chlodzi slinik
Poki chlodnica nie jest goraca, to wisko obraca sie powoli, a wiec chlodzi silnik w minimalnym stopniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega chyba klimy nie wyłącza to mu non top 2 wiatraki kręcą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz czwarrty rok czytam te wasze posty i nie moge uwierzyc w to co piszecie,jeden po 7km drugi po 10km ma 90 jak to mozliwe ze moj dopiero w trasie p0 25 km mocnej jazdy złapie 90,prosze sie nie fatygowac i pisac bym zmienil termostat bo zmieniłem juz 3,verneta,wahlera i ostatni orginal z serwisu i iak było przed 4 laty tak jest teraz pozdr dla wszstkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ja nie pisalem ze 2 wiatraki sie kreca... lecz sa 2 przy chlodnicy, jeden obok drugiego.Prawda jeden chlodzi silnik a drugi jest od klimy i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie ja nie pisalem ze 2 wiatraki sie kreca... (...) jeden chlodzi silnik a drugi...

 

Nasze Passaty chłodzone są cieczą (a nie powietrzem) wobec tego wiatrak nie chłodzi silnika tylko za zadanie ma odbierać ciepło z chłodnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności