szczupak28 Zgłoś #661 Napisano 4 Listopada 2012 Panowie jak ktoś potrzebuje oryginalny termostat BTT z uszczelką to mam STAN jak nowy. Z mojego poprzedniego AFN-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #662 Napisano 4 Listopada 2012 witam, zna ktoś może numery świec w podgrzewaczu płynu bo brakuje mi pomysłów ( termostat ok) a temperatury przy -1 na desce w okolicy 80 stopni , sprawdziłem świece i okazało się że jedna jest spalona - pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #663 Napisano 4 Listopada 2012 witam, zna ktoś może numery świec w podgrzewaczu płynu bo brakuje mi pomysłów ( termostat ok) a temperatury przy -1 na desce w okolicy 80 stopni , sprawdziłem świece i okazało się że jedna jest spalona - pozdrawiam Kolego,sprawdź czujnik temperatury cieczy na dzień dobry... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #664 Napisano 4 Listopada 2012 czujnik sprawdzony, świece chcę wymienić ze względu na dostęp, a chcę je wykluczyć przed ingerencją w pompę wody niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #665 Napisano 4 Listopada 2012 czujnik sprawdzony, świece chcę wymienić ze względu na dostęp, a chcę je wykluczyć przed ingerencją w pompę wody niestety Świece żarowe układu chłodzenia nie mają wpływu na temp.roboczą silnika.Większość zamienników czujników cieczy wskazuje głupoty,jaki posiadasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #666 Napisano 4 Listopada 2012 a czy nie dogrzewają układu w zimne dni???? czujnik vw a na dodatek był podmieniany więc jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #667 Napisano 4 Listopada 2012 Większość zamienników czujników cieczy wskazuje głupoty,jaki posiadasz? Kumpel w pasku miał czujnik Topran i po prostu cuda się działy z temperaturą silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #668 Napisano 4 Listopada 2012 czujnik oryginalny vw a na dodatek podmieniłem z kumplem a jego czujnik był na 100 % ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #669 Napisano 4 Listopada 2012 a czy nie dogrzewają układu w zimne dni???? świece podgrzewacza są włączane dopiero po 10 sekundach od uruchomienia silnika i grzeją (w zależności o map sterownika) aż temperatura płynu chłodzącego osiągnie 70*C, proponuję wejść Vagiem w blok pomiarowy w 01 Engine, grupa 016 i tam podejrzeć sobie kolejno od lewej w polach : pole 1 - obciążenie alternatora w % pole 2 - ogrzewanie dodatkowe pole 3 - sterowanie elementu grzejnego, dwie pozycje : pierwsza to włączenie przekaźnika dużej mocy grzewczej (grzeją wtedy 2 świece), druga pozycja to włączenie przekaźnika małej mocy grzewczej (grzeje tylko jedna świeca), jeśli w obydwu pozycjach wskazane są cyferki "1" to znaczy, że grzeją wszystkie 3 świece żarowe podgrzewacza, pole 4 - napięcie zasilające ECU - oczywiście w Voltach. Jeśli twierdzisz, że podgrzewacz działa nawet jak silnik uzyska pełną temperaturę roboczą to sprawdź sobie następnie Vagiem w 01 Engine w grupie 007 wskazania temperatur z czujnika G72 i G62, więcej Ci do szczęścia nie potrzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #670 Napisano 4 Listopada 2012 a czy nie dogrzewają układu w zimne dni???? czujnik vw a na dodatek był podmieniany więc jest ok Owszem,dogrzewają,lecz odczuwalne jest to głownie w kabinie,czas nagrzewania silnika do temperatury roboczej mniej więcej tenże sam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #671 Napisano 4 Listopada 2012 ok sprawdzę wszystko , podepnę do kompa i wtedy napiszę czy problem został rozwiązany - pozdrawiam i dzięki za wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #672 Napisano 4 Listopada 2012 (edytowane) witam, zna ktoś może numery świec w podgrzewaczu płynu bo brakuje mi pomysłów ( termostat ok) a temperatury przy -1 na desce w okolicy 80 stopni , sprawdziłem świece i okazało się że jedna jest spalona - pozdrawiam popatrz post 672 sprawdź jaką temperaturę widzi VAG Edytowane 4 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #673 Napisano 4 Listopada 2012 Jasne, że możesz dolać samego g12 tylko wykalkuluj ile trzeba dolać tak co by było dobrze. Ok dzięki. Z kalkulacją chyba nie będzie problemu bo wleje 2 butle, a sprawdzę temp zamarzania u kumpla miernikiem. czujnik sprawdzony, świece chcę wymienić ze względu na dostęp, a chcę je wykluczyć przed ingerencją w pompę wody niestety One tylko do 70 stopni podgrzewają. Więc już je możesz wykluczyć. Czujnik sprawdź poprzez VAGa sprawdzając co trochę temperaturę w zakładce Engine-01 oraz Instrumentals? -17. Różnice powinny być ok 2,3,4 stopnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spain82 Zgłoś #674 Napisano 4 Listopada 2012 Witam wszystkich,ja w moim TDI przy obecnych temp czyli rano max 5 stopni osiagam 87 stopni po jakichs 10 km,czas jazdy to ok 15 min spokojnie jadac z predkoscia 70- 80 km.Z tego co wiem to to sa termostaty ktore otwieraja obieg wody na duzy przy 87 stopniach tak jak u mnie, sa tez takie ktore otwieraja przy 90 stopniach.Problem z nagrzaniem naszych silnikow TDI jest tez dlatego ze mamy dwa WISKA przy chlodnicy z czego jedno caly czas pracuje wiec nam chlodzi slinik.Ja na zime robie jedna rzecz,mianowcie zaslaniam chlodnice z tej strony z ktorej pracuje wisko i po problemie z nagrzaniem.Z tego co wiem to duzo ludzi ma problemy z nagrzaniem zima np passatow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #675 Napisano 4 Listopada 2012 .Ja na zime robie jedna rzecz,mianowcie zaslaniam chlodnice z tej strony z ktorej pracuje wisko i po problemie z nagrzaniem.Z tego co wiem to duzo ludzi ma problemy z nagrzaniem zima np passatow. W poprzednim autku też zasłaniałem, w końcu kupiłem oryginalny termostat i po problemie, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #676 Napisano 5 Listopada 2012 mamy dwa WISKA przy chlodnicyGdzie Ty widziales 2 wiskozy?jedno caly czas pracuje wiec nam chlodzi slinik Poki chlodnica nie jest goraca, to wisko obraca sie powoli, a wiec chlodzi silnik w minimalnym stopniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #677 Napisano 5 Listopada 2012 Kolega chyba klimy nie wyłącza to mu non top 2 wiatraki kręcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #678 Napisano 5 Listopada 2012 juz czwarrty rok czytam te wasze posty i nie moge uwierzyc w to co piszecie,jeden po 7km drugi po 10km ma 90 jak to mozliwe ze moj dopiero w trasie p0 25 km mocnej jazdy złapie 90,prosze sie nie fatygowac i pisac bym zmienil termostat bo zmieniłem juz 3,verneta,wahlera i ostatni orginal z serwisu i iak było przed 4 laty tak jest teraz pozdr dla wszstkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spain82 Zgłoś #679 Napisano 5 Listopada 2012 panowie ja nie pisalem ze 2 wiatraki sie kreca... lecz sa 2 przy chlodnicy, jeden obok drugiego.Prawda jeden chlodzi silnik a drugi jest od klimy i tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #680 Napisano 5 Listopada 2012 panowie ja nie pisalem ze 2 wiatraki sie kreca... (...) jeden chlodzi silnik a drugi... Nasze Passaty chłodzone są cieczą (a nie powietrzem) wobec tego wiatrak nie chłodzi silnika tylko za zadanie ma odbierać ciepło z chłodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach