Damian44_44 Zgłoś #21 Napisano 5 Marca 2010 teraz zastanawiam się co to jest OCT i czy jest taka możliwość bo co dziwne nawe dymków nie puszcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #22 Napisano 5 Marca 2010 teraz zastanawiam się co to jest OCT i czy jest taka możliwość bo co dziwne nawe dymków nie puszcza uzyj wyszukiwarki a napewno znajdziesz co to jest OCT powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buger Zgłoś #23 Napisano 5 Marca 2010 Zainteresował mnie wasz temat ponieważ mam podobny problem. Cały układ dolotowy od miejsca gdzie jest wpięta odma aż do kolektora dolotowego jest zawalony olejem. Przeczyściłem to wszystko ale po przejechaniu jakichś 10 tyś. znowu jest zawalone. Olej oczywiście trochę znika. To samo z kopceniem, jak mu dam na starcie to zadymi a jak jadę normalnie to jest ok. Powiedzieli mi że właśnie po to został wymyślony filtr cząstek stałych żeby nie było dymka. Tez myślałem na początku że to turbo ale mam pod ręką firmę Turbo S.C. która się specjalizuje tylko w turbinach i powiedzieli mi że to nie to. Miałem zawalony cały zawór EGR od oleju więc go wymieniłem ale nadal jest wszystko zabrudzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #24 Napisano 5 Marca 2010 Zerknijcie tu. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14582 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AChfk Zgłoś #25 Napisano 5 Marca 2010 Przerabiam to samo - niewielkie wycieki oleju. Na początek - myśląc o pluciu i ciągnięciu z silnika - wymieniłem filtr powietrza i czekam jak się rozwinie sytuacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas Zgłoś #26 Napisano 23 Kwietnia 2010 Witam. Mam to samo tzn olej w IC i zawór EGR spocony. Podejrzewam że ratuje nas tylko regeneracja turbiny oraz wyczyszczenie lub kupno nowego EGR-a,czyszczenie wszystich węży i wymiana filtra powietrza. Tak na mój rozum. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azymut38 Zgłoś #27 Napisano 23 Kwietnia 2010 Wczoraj na warsztacie pokazali mi jak się wyrazili "zapocony" intercooler. Było widać na nim ślady od oleju. Magicy stwierdzili, że taki widok w pasku to dla nich chleb powszedni. Zapytani o przyczynę, stwierdzili że turbina jest już słabsza ale dopóki olej nie cieknie z intercoolera można śmiało jeździć. Ich zdaniem wyraźny wyciek czy przesączanie są wskazaniem do wymiany/naprawy turbiny. Także mój AVB ma zapocony intercooler ale ponoć ten typ (TDI) tak ma. P.S. Po roku wyjąłem filtr powietrza. Czysty. Zrobiłem 11.000 przez rok więc nie miał się kiedy zabrudzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #28 Napisano 23 Kwietnia 2010 sadze ze to raczej wina odmy niz turbo , mniałem tak samo po 30 tys km wylałem szklanke oleju z interculera , teraz mam załozony oct i wszystko suchutkie wiec to wina odmy a nie turbawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #29 Napisano 24 Kwietnia 2010 Magicy stwierdzili, że taki widok w pasku to dla nich chleb powszedni.Zapytani o przyczynę, stwierdzili że turbina jest już słabsza ale dopóki olej nie cieknie z intercoolera można śmiało jeździć. Ich zdaniem wyraźny wyciek czy przesączanie są wskazaniem do wymiany/naprawy turbiny. Także mój AVB ma zapocony intercooler ale ponoć ten typ (TDI) tak ma. to nie jeździj do Magików tylko do Mechaników! Bajki Ci Opowiadają i nic więcej, koszt wymiany turbo jest zdecydowanie większy niż wymiany odmy bądź zakupu OCT. Wg Nich najlepiej wymienić TURBO i przykasować Klienta, pozostawmy to bez większej riposty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #30 Napisano 24 Kwietnia 2010 to nie jeździj do Magików tylko do Mechaników!Bajki Ci Opowiadają i nic więcej, koszt wymiany turbo jest zdecydowanie większy niż wymiany odmy bądź zakupu OCT. Wg Nich najlepiej wymienić TURBO i przykasować Klienta, pozostawmy to bez większej riposty masz kolego 100% racje koszt regeneraci turbiny wraz z montarzem minimum 1300zł a oct to jakies 300 zł lub samemu zrobic koszt zerowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #31 Napisano 24 Kwietnia 2010 wyczysc erg i wymien odme i smigaj dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #32 Napisano 30 Listopada 2011 Witam. Mam to samo tzn olej w IC i zawór EGR spocony. Podejrzewam że ratuje nas tylko regeneracja turbiny oraz wyczyszczenie lub kupno nowego EGR-a,czyszczenie wszystich węży i wymiana filtra powietrza. Tak na mój rozum. Pozdrawiam. ooo własnie miałem watek tworzyć - dzisiaj sobie zdjąlem osłony dolne w pasku coby pooglądać padlinę od brzucha, a tu wisi mi kropla na intercoolerze. Zdjąlem rure, i 2 nasączone olejem szmary z puchy intercoolera wyjąlem. Wszystko umyłem benzyną ekstrakcyjną. Potem zdjąlem górną osłonę silnika i okazało się, że spod EGR też sączy się olej... Mam się martwić? Turbo było rok temu regenerowane.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #33 Napisano 30 Listopada 2011 nie masz sie martwic przeczytaj caly watek ---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 23:25 ---------- dzis w pracy mialem przypadek zalanego olejem silnika w h......... h...... santa fe 2.0d olej wszedzie wygladalo ze spod miarki oleju sie leje silnik chodzil jak traktor i dymil wygladalo na wtryski finalowa diagnoza i naprawa ok 30 min zle zalozona opaska rury inercolera . Czyszczenie wszystkieg poskladanie szybki road test poczatkowo zadyma i auto chodzi jak zegarek wiec nie martw sie na zapas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #34 Napisano 30 Listopada 2011 nie masz sie martwic przeczytaj caly watek eh... czytam to co widzę i w sumie najskuteczniejsze jest montowanie butelki coca coli Wyczyszcze to na cacy i poczekam az sie znowu ubrudzi szkoda, nie lubię "brudnego" silnika. BTW silnik AVF sprowadzony z reichu, a nie widziałem tam całej rurki od odmy w pokrywie zaworów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek strzelec Zgłoś #35 Napisano 15 Grudnia 2011 witam poszukuje porady wlasnie wymienilem turbo moim vw passacie 1,9 2006 rok tak jak juz pisalem wymienilem turbo na nowe wszystko pieknie szlo do czasu jak przyszed czas na odpalenie i szok przy dodawaniu gazu turbo gwizdze czy to jest normalne czy cos nie tak zrobilem prosze o rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #36 Napisano 15 Grudnia 2011 a zalales turbo olejem przed rozruchem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BZIKU Zgłoś #37 Napisano 5 Stycznia 2012 witam wszystkich jestem tu nowy i mam taki sam problem, mianowicie wyciek oleju z tych węży mechanik mówi że to turbo koszt ponad tysiąc itd. u mnie wszystko w normie oprócz tego wycieku i przy większych obrotach jest takie krótkie syknięcie powietrza lub coś podobnego. mechanik mówił żebym się tym na razie nie przejmował , ale mnie wkurza plamka oleju czasem pod autem i to dziwne syknięcie (sykanie jest czasami nie cały czas jak jeżdzę) co to może być i co grozi mi jak będę tak jeżdził i proszę pomóżcie jak to zlikwidować (piszę na forum pierwszy raz jak robię coś żle to przepraszam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #38 Napisano 5 Stycznia 2012 witam wszystkich jestem tu nowy i mam taki sam problem, mianowicie wyciek oleju z tych węży mechanik mówi że to turbo koszt ponad tysiąc itd. u mnie wszystko w normie oprócz tego wycieku i przy większych obrotach jest takie krótkie syknięcie powietrza lub coś podobnego. mechanik mówił żebym się tym na razie nie przejmował , ale mnie wkurza plamka oleju czasem pod autem i to dziwne syknięcie (sykanie jest czasami nie cały czas jak jeżdzę) co to może być i co grozi mi jak będę tak jeżdził i proszę pomóżcie jak to zlikwidować (piszę na forum pierwszy raz jak robię coś żle to przepraszam) Zerknij na węże podciśnienia,może uda się zlokalizować nieszczelność,podejdź do tematu empirycznie,mechanik to nie magik..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BZIKU Zgłoś #39 Napisano 5 Stycznia 2012 wyciek jest na z lewej strony na łączeniu węża z takim pudełeczkiem a póżniej jest chłodniczka przed lewym kołem dodam że ten wąż siedzi tam lekko mogę go z łatwością ruszać i właśnie na tym łączeniu kapie olej nie dużo ale plamka pod autem jest, a na tym pudełeczku jest smar (tak jakby olej z kurzem) ale z kąd się wziął w tych wężach olej i z kąd to takie dziwne syknięcie (takie króciutkie syczenie jakby upuszczanie powietrza tak się mi wydaje) jak to zlikwidować i co to może być, dodam jeszcze że jak jest mróz i wsiadam rano jak jest zimny silnik (dodam że jest to automat) daję gaz a on nie reaguje nic przez jakieś 2 sekundy dopiero póżniej jest kop, a gdy pochodzi z 5 minut i się trochu zagrzeje to jest ok. Moc ma kopa też, nie dymi i nic się nie dzieje więc z kąd ten wyciek i to syczenie? ,prosiłbym o pomoc i sorki za moją pisownie ale jestem zielony w takich naprawach(w golfie 92rok nie miałem takich problemów bo oprócz silnika nic tam nie było ha ha ...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Veyron Zgłoś #40 Napisano 6 Stycznia 2012 Witam! Mam pytanie - też mam takie "syknięcia" ale podczas zmiany biegów. Kumpel skanował go jakis czas temu Vagiem i wszystko było ok. Czy węże podciśnienia mogą za te syknięcia odpowiadać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach