indianin Zgłoś #41 Napisano 26 Lutego 2011 Witam A w jaki sposob mocowany jest odboj/balwanek do gornego mocowania amora ? Jest wcisniety ? Jak go z powrotem wlozyc w swoje miejsce ? W moim przypadku z obu stron wypadly z mocowania i cos caly czas stuka wali na wiekszych nierownosciach/dziurach. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #42 Napisano 26 Lutego 2011 WitamA w jaki sposob mocowany jest odboj/balwanek do gornego mocowania amora ? Jest wcisniety ? Jak go z powrotem wlozyc w swoje miejsce ? W moim przypadku z obu stron wypadly z mocowania i cos caly czas stuka wali na wiekszych nierownosciach/dziurach. pozdr nie pisz w kilku wątkach to po 1 a po 2 to gniazda pewnie masz wybite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indianin Zgłoś #43 Napisano 26 Lutego 2011 nie pisz w kilku wątkach to po 1 a po 2 to gniazda pewnie masz wybite ok A moze mi ktos wyjasnic w jaki sposob mocowany jest odboj w gornym mocowaniu amora ? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 26 Lutego 2011 ok A moze mi ktos wyjasnic w jaki sposob mocowany jest odboj w gornym mocowaniu amora ? pozdr na wcisk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość emek Zgłoś #45 Napisano 21 Stycznia 2013 Witam mam podobny problem, stuka na dołkach czy np. progach zwalniajacych, juz nie mam sil co to moze byc, wymienilem amory i troszke lepiej bo sztywniej, pozniej okazalo sie ze tuleje tylnej belki, wymienilem jest tez lepiej bo sztywniej ale mimo wszystko dalej stuka, nie mam pojecia co to moze byc gumy sprawdzane pod amorami, odboje nowe a dalej wali a to tak denerwuje ze szok... jakies pomysly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #46 Napisano 7 Grudnia 2014 Witam!Podepnę się do tematu, otóż w swoim pasku zauważyłem dziwne puknięcia z lewej strony z tyłu. Jak koła wpadnie w dziurę to je słychać. dodam iż amortyzator z tej strony jest wylany. Czy to może właśnie pukać amorek?? Co bylo przyczyna? U mnie w kombiaku B5fl nawet na lekkich nierownosciach slychac gluchy stukot z bagaznika, tak jakby klapa od kola zapasowego podskakiwala. Usztywnilem ja, ale bez zmian. Odglos dochodzi jakby z lewej strony (stojac przodem do auta), amorek jest zapocony, ale auto mi nie tanczy na drodze i nierownosciach. Skrzypiacej kanapy tez nie slysze. Mechanik wizualnie nic nie stwierdzil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #47 Napisano 9 Grudnia 2014 a ja mam taki objaw, jak wyjezdzam z ronda na łuku i przyspieszam to z tylu słuchac takie "tyk tyk tyk " .. amorki nowe ... na przegladzie nic nie stwierdzono, tuleje niby ok ... dodam, ze autko troche buja na boki na drodze .. czy to mogą byc sprezyny? prosze o porade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cowboy91 Zgłoś #48 Napisano 1 Stycznia 2015 U mnie z prawej i lewej bije, podłożyliśmy gumy pod sprężyny na jakiś czas pomogło przy większym obciążeniu. Teraz znowu prawa strona się odzywa, dźwięk jakby coś klepnęło raz jak się wpadnie w dziurę bądź jest droga raz w górę raz w dół. Dźwięk nasila się przy niższej temperaturze otoczenia. Latem bardzo rzadko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #49 Napisano 5 Stycznia 2015 U mnie coś zaczęło stukać z tył, chyba z prawej strony przy skręcie w prawo nawet na płaskiej nawierzchni, orientacyjnie wydaje mi się że jest jeden stuk na każdy obrót koła. Ostatnia operacja z tyłu to zmiana kół (15tys km temu) i wymiana klocków (20 tys km temu) więc raczej to nie ma związku. Gdzie i jak szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #50 Napisano 5 Stycznia 2015 U mnie coś zaczęło stukać z tył, chyba z prawej strony przy skręcie w prawo nawet na płaskiej nawierzchni, orientacyjnie wydaje mi się że jest jeden stuk na każdy obrót koła. Ostatnia operacja z tyłu to zmiana kół (15tys km temu) i wymiana klocków (20 tys km temu) więc raczej to nie ma związku. Gdzie i jak szukać? Ja miałem tak że mi stukało ale z przodu i tylko przy skręcie przy większej prędkościach i to było łożysko piasty. Nowe SKF kosztuje 90zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #51 Napisano 5 Stycznia 2015 Ja miałem tak że mi stukało ale z przodu i tylko przy skręcie przy większej prędkościach i to było łożysko piasty. Nowe SKF kosztuje 90zł. hm, spodziewałem sie bardziej że łożysko to by szumiało... wymacam dzisiaj koło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #52 Napisano 5 Stycznia 2015 Również tak myślałem ale po wymianie stuki ucichły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #53 Napisano 5 Stycznia 2015 A czy powinienem wyczuć luz na piaście? bo wydaje mi się że go nie czuje... Chodzi o to że przez następne 5 kkm nie mam dostępu do kanału a wątpie czy mogę aż tyle z tym jeździć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cowboy91 Zgłoś #54 Napisano 29 Stycznia 2015 U mnie z prawej i lewej bije, podłożyliśmy gumy pod sprężyny na jakiś czas pomogło przy większym obciążeniu. Teraz znowu prawa strona się odzywa, dźwięk jakby coś klepnęło raz jak się wpadnie w dziurę bądź jest droga raz w górę raz w dół. Dźwięk nasila się przy niższej temperaturze otoczenia. Latem bardzo rzadko. Odboje były luźne i powodowały stuki z tyłu, także jak ktoś ma podobne objawy może tutaj szukać przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #55 Napisano 29 Stycznia 2015 Co bylo przyczyna? U mnie w kombiaku B5fl nawet na lekkich nierownosciach slychac gluchy stukot z bagaznika, tak jakby klapa od kola zapasowego podskakiwala. Usztywnilem ja, ale bez zmian. Odglos dochodzi jakby z lewej strony (stojac przodem do auta), amorek jest zapocony, ale auto mi nie tanczy na drodze i nierownosciach. Skrzypiacej kanapy tez nie slysze. Mechanik wizualnie nic nie stwierdzil. Wymiana amorkow (KYB) z tylu z odbojami zalatwila problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach