robert-o Zgłoś #181 Napisano 3 Stycznia 2016 pod prawym nadkolem , przy drzwiach , odłączasz kilka wężyków i wymieniasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #182 Napisano 3 Stycznia 2016 A drogie to to? i gdzie mogę zakupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #183 Napisano 3 Stycznia 2016 używka 30zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #184 Napisano 3 Stycznia 2016 A jak vag pokazuje że evap ok, to wymienić ten zbiornik czy nie? bo mi czasami jak zimny potrafi gorzej palić, tzn łapie od razu tylko że przez 2-3sek pracuje nierówno, ale tylko wtedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #185 Napisano 4 Stycznia 2016 skoro nie wywala błędy to chyba nie musisz wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #186 Napisano 4 Stycznia 2016 ok, a u Ciebie wywalało skoro zmieniałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #187 Napisano 4 Stycznia 2016 był bład sporadyczny o nieprawidłowym przepływie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #188 Napisano 6 Stycznia 2016 kolego.... co najmniej 3 razy przewijał sie temat cofania paliwa w tym temacie i jedna z nich była nawet moja. Wystarczy poczytać tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/15382-Ci%C4%99%C5%BCko-odpala-na-zimnym-AWT-1-8T?p=2283627&viewfull=1#post2283627 Ja przeczytałem cały wątek i wszystko już prawie wykluczyłem tzn. błędów nie ma temp jest ok na klimatroniku i w vagu pompa paliwa była wymieniona i działa tylko nie odpala. Na razie czekam na regulator ciśnienia paliwa bo podobno działa też jak zawór a jak pęknie w nim membrana to paliwo może się cofać. Więc jak odbiorę i go zamontuje dam znać czy to pomogło jak nie to będę uderzał w filtr węgla aktywnego o którym pisał kolega Robert. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #189 Napisano 6 Stycznia 2016 U mnie dalej to samo... wcześniej mechanik kazał odpalac jak disla czyli przekrecam kluczyk i jak usłyszę pompę to odpalam i tam było a twraz słyszę pompę i dalej ciągnęła 5 sekund.... wymienimy jeszcze moduł i czujnik węgla aktywnego... i koniec! Jak to nie pomoże to żegnamy auto. A dziś wyszło co innego.... na biegu jałowym miał obroty 1000 czego nigdy nie miał... i co dziwne spalanie pokazuje nawet i 7 w mieście na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #190 Napisano 6 Stycznia 2016 Można by podglądnąć w vagu bloki może przepływka szwankuje może być wiele rzeczy. Dziwne bo mi nigdy poniżej 10l nie zszedł. Tylko pytanie czy tyle spala czy tyle pokazuje? Bo jak komputer pokazuje to na pewno przekłamuje a jeżeli faktycznie tak wyszło po przeliczeniu zatankowanego paliwa i przejechanych kilometrów to naprawdę dziwne to jeździ na mega ubogiej mieszance. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #191 Napisano 7 Stycznia 2016 i co dziwne spalanie pokazuje nawet i 7 w mieście na gazie Jak leje pewnie gazem jak głupi, ECU skraca czasy wtrysku na podstawie, których jest wyliczane spalanie na kompie to nie ma się co dziwić. Jeździsz do partaczy, brak jakiejkolwiek diagnostyki. Żal pl co w tym kraju się dzieje. Jęśli liczysz na pomoc na forum bez logów i przedstawienia parametrów pracy silnika to źle liczysz. A jak sama widzisz wróżenie z czarodziejskich kul słabo idzie. Gdyż tylko tak można nazwać to co tu się dzieje w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #192 Napisano 8 Stycznia 2016 Jak leje pewnie gazem jak głupi, ECU skraca czasy wtrysku na podstawie, których jest wyliczane spalanie na kompie to nie ma się co dziwić. Jeździsz do partaczy, brak jakiejkolwiek diagnostyki. Żal pl co w tym kraju się dzieje. Jęśli liczysz na pomoc na forum bez logów i przedstawienia parametrów pracy silnika to źle liczysz. A jak sama widzisz wróżenie z czarodziejskich kul słabo idzie. Gdyż tylko tak można nazwać to co tu się dzieje w temacie. Co do gazu to sęk w tym że na gazie od nowego roku nie jezdzimy na gazie zeby spr czy to wina gazu. Wczoraj auto zostalo podłączone do VAGa i oto co uzyskaliśmy... 8 Faults Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent I dalej nie wiadomo czemu nie odpala :-/:-/:-/:-/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #193 Napisano 8 Stycznia 2016 Co do gazu to sęk w tym że na gazie od nowego roku nie jezdzimy na gazie zeby spr czy to wina gazu. Żeby wykluczyć 100% LPG to trzeba by zaślepić wyjście fazy lotnej z reduktora do wtrysków, albo przy samych wtryskach poszczególne przewody, a ponadto zaślepić przewód podciśnienia z kolektora do reduktora. Kompa podłączyć przed i po i porównać parametry pracy silnika. Błędy po kolei i w skrócie to: Ubogo, ubity kat, problem z obrotami/przepustnicą no i wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Skasowanie błędów, zrobienie logów i sprawdzenie za jakiś czas, które błędy powrócą: jesteś w stanie to zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #194 Napisano 8 Stycznia 2016 Żeby wykluczyć 100% LPG to trzeba by zaślepić wyjście fazy lotnej z reduktora do wtrysków, albo przy samych wtryskach poszczególne przewody, a ponadto zaślepić przewód podciśnienia z kolektora do reduktora.Kompa podłączyć przed i po i porównać parametry pracy silnika. Błędy po kolei i w skrócie to: Ubogo, ubity kat, problem z obrotami/przepustnicą no i wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Skasowanie błędów, zrobienie logów i sprawdzenie za jakiś czas, które błędy powrócą: jesteś w stanie to zrobić?? przecież gaz można zakręcić przy butli? wypadanie zapłonów na wszystkich uważałbym za to co miałem gdzieś może podciśnienie spadło... lub ma dziurę... stąd wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach...ale mogę się mylić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #195 Napisano 8 Stycznia 2016 przecież gaz można zakręcić przy butli? I co uważasz, że to już 100% wykluczy LPG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #196 Napisano 8 Stycznia 2016 przecież gaz można zakręcić przy butli? wypadanie zapłonów na wszystkich uważałbym za to co miałem gdzieś może podciśnienie spadło... lub ma dziurę... stąd wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach...ale mogę się mylić Gaz w butli byl zakręcany i jezdzony bez gazu okolo tygodnia i dalej to samo... I co uważasz, że to już 100% wykluczy LPG?? Niestety nie wykluczyło gazu... Żeby wykluczyć 100% LPG to trzeba by zaślepić wyjście fazy lotnej z reduktora do wtrysków, albo przy samych wtryskach poszczególne przewody, a ponadto zaślepić przewód podciśnienia z kolektora do reduktora.Kompa podłączyć przed i po i porównać parametry pracy silnika. Błędy po kolei i w skrócie to: Ubogo, ubity kat, problem z obrotami/przepustnicą no i wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Skasowanie błędów, zrobienie logów i sprawdzenie za jakiś czas, które błędy powrócą: jesteś w stanie to zrobić?? Błędy: Ubogo to prawda... zapala sie dość często kontrolka checkandgine i jak go sie kasuje to jezdzi duzo lepier tzn normalnie ale nie odpala za pierwszym razem... Katalizatora nie mamy w goloe... Z oborotami nic nie wiem bo nic nam nie powiedzieli bo tylko raz dwa dni temu zrobilo sie ze na biegu jalowym bylo 1000 obrotow i tylko przez chwile Wypadanie zaplaonów- swieczki byly nowe wymieniane miesiac temu i koles nam powiedział ze to moze byc przy takiej pogodzie.. skasował błędy i zrobił logi i dalej nie odpala za pierwszym razem.... za tydzien jestesmy umowieni na ponowne podlaczenie do kompa i jazde testową na większych obrotach Jest przypuszczenie ze moze jest grdzies przwod dolotowy uszkodzony więc to spr i jeszcze modul pompy wymienimy i się zobaczy... a na koniec znowu do gazownika sie udamy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #197 Napisano 8 Stycznia 2016 Gaz w butli byl zakręcany i jezdzony bez gazu okolo tygodnia i dalej to samo... Niestety nie wykluczyło gazu... Jak ktoś wie co i jak to sprawdzi i na podłączonej instalacji, ale że jeździsz do nieudolnych ludzi, a chcesz wykluczyć na 100% LPG sama to jako, że nie znasz się na tym i chcesz sama się przekonać to 100% da odłączenie/zaślepienie całkowicie przewodów łączących kolektor z reduktorem. Ubogo to prawda... zapala sie dość często kontrolka checkandgine i jak go sie kasuje to jezdzi duzo lepier tzn normalnie ale nie odpala za pierwszym razem... Normalne, że po kasowaniu jest lepiej, ale co z tego jak usterka jest na tyle duża, że ma wpływ także na rozruch silnika. Katalizatora nie mamy w goloe... W takim razie wypadałoby wyłączyć obsługę katalizatora i drugiej sondy lambda w przeciwnym wypadku błąd będzie się pojawiał, a i czasami check. Z oborotami nic nie wiem bo nic nam nie powiedzieli bo tylko raz dwa dni temu zrobilo sie ze na biegu jalowym bylo 1000 obrotow i tylko przez chwile Błąd może być spowodowany tym, że jest niewłaściwy skład mieszanki i obroty nie są stabilne stąd przepustnica głupieje. Wypadanie zaplaonów- swieczki byly nowe wymieniane miesiac temu i koles nam powiedział ze to moze byc przy takiej pogodzie.. Świeczki to jedno, a cewki to drugie. Czy świece były zamontowane takie jak zaleca producent? Platynowe? Czy jakieś inne? Zapewne błędy wypadania zapłonów pojawiają się od ubogiej mieszanki, ale o tym można się przekonać doprowadzając ją do ładu. Hehe pogoda?? Raczej jego brak pojęcia. Zmień kobieto fachowca bo jeszcze długo nie dojdziecie ładu. skasował błędy i zrobił logi i dalej nie odpala za pierwszym razem.... Logi to ja chciałbym zobaczyć tutaj zarówno dynamiczne jak i statyczne. Nic mi to nie da, że ktoś Ci podłączył kompa i coś tam powiedział. Mam wrażenie, że i tak oprócz odczytu błędów ta osoba nie wie co gdzie spojrzeć i jak ma być. Jest przypuszczenie ze moze jest grdzies przwod dolotowy uszkodzony więc to spr i jeszcze modul pompy wymienimy i się zobaczy... a na koniec znowu do gazownika sie udamy.. Jak dobrze pamiętam to w tym aucie przy tym silniku nie ma żadnego modułu pompy, a jedynie przekaźnik. Podejrzewam, że całym problemem jest nieszczelność dolotu/podciśnień, ale to tylko podejrzenie. Bez podglądu odpowiednich parametrów pracy silnika nie da się jednoznacznie określić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #198 Napisano 9 Stycznia 2016 Ja przeczytałem cały wątek i wszystko już prawie wykluczyłem tzn. błędów nie ma temp jest ok na klimatroniku i w vagu pompa paliwa była wymieniona i działa tylko nie odpala. Na razie czekam na regulator ciśnienia paliwa bo podobno działa też jak zawór a jak pęknie w nim membrana to paliwo może się cofać. Więc jak odbiorę i go zamontuje dam znać czy to pomogło jak nie to będę uderzał w filtr węgla aktywnego o którym pisał kolega Robert. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa i już jest o niebo lepiej bo odpalił za drugim razem. Zauważyłem jeszcze że w vag pokazał 30'C na płynie a climatronik 1'C więc jeszcze czujnik płynu mam prawdopodobnie do wymiany i może będzie już znakomicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #199 Napisano 9 Stycznia 2016 a spróbuj dobić paliwo , wyłącz zapłon ,po 30-60sek , dobij znowu i od razy odpal , powinieneś wtedy za pierwszym razem odpalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #200 Napisano 9 Stycznia 2016 a spróbuj dobić paliwo , wyłącz zapłon ,po 30-60sek , dobij znowu i od razy odpal , powinieneś wtedy za pierwszym razem odpalić No niby racja choć według wcześniejszych teorii ciśnienie nic nie da skoro komputer będzie oszukany i będzie myślał że silnik jest ciepły i poda na starcie zbyt małą dawkę paliwa i prawie że odpali a jednak nie. U mnie tak to właśnie wygląda jakby prawie chciał odpalić ale coś mu brakuje. A już później jak jest rozgrzany odpala normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach