robertfx10 Zgłoś #141 Napisano 12 Listopada 2015 Zresztą wyłączam gaz jak gaszenia auto... wiec odpalam na benzynie... Co z tego że odpalasz na benzynie jak gaz może przedostawać się przez całą noc z parownika poprzez wężyk podciśnienia lub wtryski i zalać tłoki , rano kręcisz i najpierw musi wywalić gaz poprzez zawory wydechowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #142 Napisano 13 Listopada 2015 Witajcie. Ponownie pisze z problemem.. auto było u mechanika i tak... Świeczki wymienione, akumulator spr . Przewody sprawdzone. Wszystkie filtry wymienione. Pompa sprawdzona,rozrusznik spr i zapłon spr i wszystko jest ok. Na VAG pokazało tylko błąd sondy no ale to raczej normalne gdy auto zagazowane. I dalej długo odpala trzeba długo kręcić kluczykiem jakieś 5 sekund.... co to może być??? dodam że stoi w garażu... i tak odpala... a co będzie jak zostawię go na noc na podwórku? Dodam tylko ze odpala tak po nocy... po kilku godzinach odpala normalnie... obroty są ok. Co to może być?? Trochę głupoty piszesz z tym błędem sondy przy zamontowanym gazie, przy odpowiednim doborze podzespołów i odpowiednim strojeniu instalacji nie ma prawa być błędów. Co do tego odpalania, to mechanik sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej? , czy tylko pompę czy pracuje? , bo może pompa pracować a przy uwalonym regulatorze ciśnienia paliwo będzie się cofać do zbiornika po zgaszeniu silnika, i przy odpalaniu pomimo tego że pompa na chwile się złącza to może nie być w stanie nabić ciśnienia i stąd trzeba długo kręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #143 Napisano 13 Listopada 2015 Trochę głupoty piszesz z tym błędem sondy przy zamontowanym gazie, przy odpowiednim doborze podzespołów i odpowiednim strojeniu instalacji nie ma prawa być błędów. Co do tego odpalania, to mechanik sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej? , czy tylko pompę czy pracuje? , bo może pompa pracować a przy uwalonym regulatorze ciśnienia paliwo będzie się cofać do zbiornika po zgaszeniu silnika, i przy odpalaniu pomimo tego że pompa na chwile się złącza to może nie być w stanie nabić ciśnienia i stąd trzeba długo kręcić. pompa paliwa w 1.8t nie pracuje chwile po zapłonie ma trzymac cały czas ciśnienie w układzie ( tak było jak miałem A4 1.8t) i też mi cieżko pałił na zimnym, mimo ze stara pompka pompowała paliwo to wymieniłem na nową i problem znikl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #144 Napisano 13 Listopada 2015 A to ciekawe co piszesz, jak dotąd we wszystkich samochodach z wielopunktowym wtryskiem jakie posiadałem (a miałem kilka)także teraz w 1,8T AWT, pompka normalnie załancza się na parę sekund przed odpaleniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #145 Napisano 13 Listopada 2015 u mnie ani razu po zapłonie w a4 nie chodziła i też cieżko palil( mianowicie trzeba było chwile kręcic a potem jeszcze kilka razy zgasł ) i winą była pompka - - - - - aktualizacja - - - - - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285873-objawy-padajacej-pompy-paliwa/page-2?hl=%2Bci%EA%BFko+%2Bpali#entry4633140 forum a4 padająca pompa paliwa, może komuś pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #146 Napisano 13 Listopada 2015 (edytowane) Marcin ma rację, po przekręceniu kluczyka pompa paliwa pracuję jakieś 2sek w każdym benzyniaku z wtryskiem paliwa. Być może po prostu nie słyszałeś? Edytowane 13 Listopada 2015 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #147 Napisano 14 Listopada 2015 (edytowane) skoro długo kręci na benzynie to zrób inaczej.... w instrukcji obsługi instalacji gazowej jest wzmianka jak odpalić autko bezpośrednio na gazie... po 1czy 2 próbach nic mu będzie ...... spróbuj odpalić na samym gazie zobacz co z tego wyniknie mam też awt i niestety nie zgodzę się z błędami na gazie bo po prostu ich nie mam.... a co do pompy to przekręcasz kluczyk i słychać jak się uruchamia.... mam pomysł nagraj filmik z odpalania i wrzuć link ... może po tym coś stanie się jaśniejsze... Edytowane 14 Listopada 2015 przez mamis638 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #148 Napisano 18 Listopada 2015 (edytowane) Dalej jest to samo... za tydzień jade znowu do mechanika bo boje sie zeby rozrusznik nie poszedl file:///C:/Users/%C5%81ukarz/Desktop/video-1447830552.mp4.mp4 To jest filmik z odpalania... nie wiem czy zadziała.:noniebardzo Edytowane 18 Listopada 2015 przez vwb5fl1.8t Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #149 Napisano 19 Listopada 2015 Dalej jest to samo... za tydzień jade znowu do mechanika bo boje sie zeby rozrusznik nie poszedl file:///C:/Users/%C5%81ukarz/Desktop/video-1447830552.mp4.mp4 To jest filmik z odpalania... nie wiem czy zadziała.:noniebardzo ten link nie ma prawa działać bo to jest ścieżka dostępu z dysku... próba była na samym gazie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #150 Napisano 19 Listopada 2015 Na gazie i na benzynie tak samo odpala... Nie wiem jak załączyć filmik.... może ktoś pomoże? Albo mogę komuś na emalia wysłać.... bo na prawdę potrzebuje pomocy bo nie wiem co dolega mojemu samochodowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #151 Napisano 19 Listopada 2015 Na gazie i na benzynie tak samo odpala...Nie wiem jak załączyć filmik.... może ktoś pomoże? Albo mogę komuś na emalia wysłać.... bo na prawdę potrzebuje pomocy bo nie wiem co dolega mojemu samochodowi Wstaw filmik na youtube na przykład, a na forum podaj tylko link do niego. Wiesz że zazwyczaj żeby odpalić od razu na gazie, to musisz przytrzymać przycisk przełączania benzyna/gaz i dopiero wtedy włączyć zapłon. Centralka powinna zapiszczec kilka razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #152 Napisano 19 Listopada 2015 Oto filmik z odpalania https://youtu.be/WC39sEh2noU Dodam iż te wszystkie kontrolki już zostały naprawione więc się prosze nimi nie sugerowac. Może ktoś coś wymysli z tym odpalaniem? Zauważyłam jeszcze coś takiego.... jadąc w trase ponad 200 km w jedna strone... po przejechaniu okolo polowy strzałka temperatury ze srodka (z pionu) rusza się i spada w dół podczas jazdy... delikatnie ale widocznie i czy to moze byc przyczyną odpalania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #153 Napisano 19 Listopada 2015 A sprawdzałeś vagiem wskazania temperatury cieczy? niesprawny czujnik cieczy chłodzącej może powodować przekłamania temperatury a co za tym idzie takie właśnie objawy. A opadający wskaźnik temp może wskazywać uszkodzony termostat, ja tak miałem po wymianie wskazówka stoi przyklejona na 90 stopni i ani drgnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #154 Napisano 19 Listopada 2015 A sprawdzałeś vagiem wskazania temperatury cieczy? niesprawny czujnik cieczy chłodzącej może powodować przekłamania temperatury a co za tym idzie takie właśnie objawy Tak, był pod VAG podlączany i wszystko jest ok tak samo jak u gazownika. a czy z filmiku coś wynika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #155 Napisano 19 Listopada 2015 Napisałem Ci że to może czujnik temperatury nawala....dlatego pytałem czy była sprawdzana temp na vagu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #156 Napisano 22 Listopada 2015 Witam Panowie Mam problem z odpalaniem mojego Superba. Dzisiaj rano nie chciał zapalić a jak juz załapał to po dodaniu gazu zgasł. Po chwili pracy na wolnych obrotach jak silnik sie troche rozgrzal to juz lepiej wchodzil na obroty. Poczekałem aż silnik sie wystudził i podłączylem vaga. Pod adresem 01 silnik, w bolku 004 (coolant tem) widniała wartość 104 stopnie C i wahała sie od 90-105 stopni. Pod adresem 17 o bloku 003 temperatura wynosiła 21 stopni. Powiedzcie mi czy to ma związek ze słabym odpalaniem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #157 Napisano 22 Listopada 2015 Tak jest, czujnik temp do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #158 Napisano 22 Listopada 2015 Dzieki kolego. Jutro kupie czujnik i dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwb5fl1.8t Zgłoś #159 Napisano 24 Listopada 2015 Witajcie. U mnie ciągle ten sam problem ale dziwne jest to że auto odpala za 2lub3 razem tylko po nocy a dziś stał od 8 rano do 17 na podwórku i normalnie odpalił.... dziwne to... co to może być? :padaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reedis Zgłoś #160 Napisano 25 Listopada 2015 U mnie było podobnie , w końcowej fazie nie odpalał całkowicie ale na gorącym silniku na zimnym odpalał i chodził chwilę nierówno . Winna była przepływka teraz odpala od strzała . Wcześniej wymieniłem czujnik temp. oraz pompę bo padła dosłownie 2 m-ce wcześniej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach