Skocz do zawartości
Radar

Ciężko odpala na zimnym - AWT 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Zresztą wyłączam gaz jak gaszenia auto... wiec odpalam na benzynie...
Co z tego że odpalasz na benzynie jak gaz może przedostawać się przez całą noc z parownika poprzez wężyk podciśnienia lub wtryski i zalać tłoki , rano kręcisz i najpierw musi wywalić gaz poprzez zawory wydechowe .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie. Ponownie pisze z problemem.. auto było u mechanika i tak... Świeczki wymienione, akumulator spr . Przewody sprawdzone. Wszystkie filtry wymienione. Pompa sprawdzona,rozrusznik spr i zapłon spr i wszystko jest ok. Na VAG pokazało tylko błąd sondy no ale to raczej normalne gdy auto zagazowane. I dalej długo odpala :-( trzeba długo kręcić kluczykiem jakieś 5 sekund.... co to może być??? :-( dodam że stoi w garażu... i tak odpala... a co będzie jak zostawię go na noc na podwórku? Dodam tylko ze odpala tak po nocy... po kilku godzinach odpala normalnie... obroty są ok. Co to może być??

 

Trochę głupoty piszesz z tym błędem sondy przy zamontowanym gazie, przy odpowiednim doborze podzespołów i odpowiednim strojeniu instalacji nie ma prawa być błędów.

Co do tego odpalania, to mechanik sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej? , czy tylko pompę czy pracuje? , bo może pompa pracować a przy uwalonym regulatorze ciśnienia paliwo będzie się cofać do zbiornika po zgaszeniu silnika, i przy odpalaniu pomimo tego że pompa na chwile się złącza to może nie być w stanie nabić ciśnienia i stąd trzeba długo kręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę głupoty piszesz z tym błędem sondy przy zamontowanym gazie, przy odpowiednim doborze podzespołów i odpowiednim strojeniu instalacji nie ma prawa być błędów.

Co do tego odpalania, to mechanik sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej? , czy tylko pompę czy pracuje? , bo może pompa pracować a przy uwalonym regulatorze ciśnienia paliwo będzie się cofać do zbiornika po zgaszeniu silnika, i przy odpalaniu pomimo tego że pompa na chwile się złącza to może nie być w stanie nabić ciśnienia i stąd trzeba długo kręcić.

 

pompa paliwa w 1.8t nie pracuje chwile po zapłonie ma trzymac cały czas ciśnienie w układzie ( tak było jak miałem A4 1.8t) i też mi cieżko pałił na zimnym, mimo ze stara pompka pompowała paliwo to wymieniłem na nową i problem znikl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe co piszesz, jak dotąd we wszystkich samochodach z wielopunktowym wtryskiem jakie posiadałem (a miałem kilka)także teraz w 1,8T AWT, pompka normalnie załancza się na parę sekund przed odpaleniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie ani razu po zapłonie w a4 nie chodziła i też cieżko palil( mianowicie trzeba było chwile kręcic a potem jeszcze kilka razy zgasł ) i winą była pompka

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285873-objawy-padajacej-pompy-paliwa/page-2?hl=%2Bci%EA%BFko+%2Bpali#entry4633140

forum a4 padająca pompa paliwa, może komuś pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin ma rację, po przekręceniu kluczyka pompa paliwa pracuję jakieś 2sek w każdym benzyniaku z wtryskiem paliwa. Być może po prostu nie słyszałeś?

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro długo kręci na benzynie to zrób inaczej.... w instrukcji obsługi instalacji gazowej jest wzmianka jak odpalić autko bezpośrednio na gazie... po 1czy 2 próbach nic mu będzie ...... spróbuj odpalić na samym gazie zobacz co z tego wyniknie

 

mam też awt i niestety nie zgodzę się z błędami na gazie bo po prostu ich nie mam.... a co do pompy to przekręcasz kluczyk i słychać jak się uruchamia.... mam pomysł nagraj filmik z odpalania i wrzuć link ... może po tym coś stanie się jaśniejsze...

Edytowane przez mamis638

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej jest to samo... za tydzień jade znowu do mechanika bo boje sie zeby rozrusznik nie poszedl :(

 

file:///C:/Users/%C5%81ukarz/Desktop/video-1447830552.mp4.mp4

 

To jest filmik z odpalania... nie wiem czy zadziała.:noniebardzo

Edytowane przez vwb5fl1.8t

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dalej jest to samo... za tydzień jade znowu do mechanika bo boje sie zeby rozrusznik nie poszedl :(

 

file:///C:/Users/%C5%81ukarz/Desktop/video-1447830552.mp4.mp4

 

To jest filmik z odpalania... nie wiem czy zadziała.:noniebardzo

 

ten link nie ma prawa działać bo to jest ścieżka dostępu z dysku... próba była na samym gazie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gazie i na benzynie tak samo odpala...

Nie wiem jak załączyć filmik.... może ktoś pomoże?

Albo mogę komuś na emalia wysłać.... bo na prawdę potrzebuje pomocy bo nie wiem co dolega mojemu samochodowi :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na gazie i na benzynie tak samo odpala...

Nie wiem jak załączyć filmik.... może ktoś pomoże?

Albo mogę komuś na emalia wysłać.... bo na prawdę potrzebuje pomocy bo nie wiem co dolega mojemu samochodowi :-(

Wstaw filmik na youtube na przykład, a na forum podaj tylko link do niego. Wiesz że zazwyczaj żeby odpalić od razu na gazie, to musisz przytrzymać przycisk przełączania benzyna/gaz i dopiero wtedy włączyć zapłon. Centralka powinna zapiszczec kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto filmik z odpalania

 

 

https://youtu.be/WC39sEh2noU

 

 

Dodam iż te wszystkie kontrolki już zostały naprawione więc się prosze nimi nie sugerowac.

 

Może ktoś coś wymysli z tym odpalaniem? :(

 

Zauważyłam jeszcze coś takiego.... jadąc w trase ponad 200 km w jedna strone... po przejechaniu okolo polowy strzałka temperatury ze srodka (z pionu) rusza się i spada w dół podczas jazdy... delikatnie ale widocznie i czy to moze byc przyczyną odpalania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś vagiem wskazania temperatury cieczy? niesprawny czujnik cieczy chłodzącej może powodować przekłamania temperatury a co za tym idzie takie właśnie objawy. A opadający wskaźnik temp może wskazywać uszkodzony termostat, ja tak miałem po wymianie wskazówka stoi przyklejona na 90 stopni i ani drgnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A sprawdzałeś vagiem wskazania temperatury cieczy? niesprawny czujnik cieczy chłodzącej może powodować przekłamania temperatury a co za tym idzie takie właśnie objawy

 

 

Tak, był pod VAG podlączany i wszystko jest ok tak samo jak u gazownika.

 

a czy z filmiku coś wynika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem Ci że to może czujnik temperatury nawala....dlatego pytałem czy była sprawdzana temp na vagu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

Mam problem z odpalaniem mojego Superba. Dzisiaj rano nie chciał zapalić a jak juz załapał to po dodaniu gazu zgasł. Po chwili pracy na wolnych obrotach jak silnik sie troche rozgrzal to juz lepiej wchodzil na obroty. Poczekałem aż silnik sie wystudził i podłączylem vaga. Pod adresem 01 silnik, w bolku 004 (coolant tem) widniała wartość 104 stopnie C i wahała sie od 90-105 stopni. Pod adresem 17 o bloku 003 temperatura wynosiła 21 stopni.

Powiedzcie mi czy to ma związek ze słabym odpalaniem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego. Jutro kupie czujnik i dam znac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

U mnie ciągle ten sam problem ale dziwne jest to że auto odpala za 2lub3 razem tylko po nocy a dziś stał od 8 rano do 17 na podwórku i normalnie odpalił.... dziwne to... co to może być? :padaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie , w końcowej fazie nie odpalał całkowicie ale na gorącym silniku na zimnym odpalał i chodził chwilę nierówno . Winna była przepływka teraz odpala od strzała . Wcześniej wymieniłem czujnik temp. oraz pompę bo padła dosłownie 2 m-ce wcześniej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności