mateooo Zgłoś #21 Napisano 5 Kwietnia 2010 on nie gubi dużej ilości oleju,ale kilka kropel pójdzie.. nie muszę jakoś dolewać.. olej w skrzyni był wymieniany i nie leci nic. a odnośnie tych węży,to o które dokładnie chodzi i sprawdzać je na rozgrzanym silniku,czy zimnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #22 Napisano 5 Kwietnia 2010 ale kilka kropel pójdzie.. Umyj chłopie silnik i popatrz skąd leci bo zgadywać można w nieskończoność. A chodzi o węże do chłodnicy. Ale na ciepłym silniku zawsze będą twarde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateooo Zgłoś #23 Napisano 6 Kwietnia 2010 co do chłodnicy wężyków to są miękkie ale widać tak jakby się pociło coś przy boku silnika,jakiś zimering,czy piorun go tam wie co dzięki za porady i jakby były jakieś propozycje co dalej można sprawdzać,to z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateooo Zgłoś #24 Napisano 6 Kwietnia 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f75fd0bd5dac7873.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/294f5b01c72ec777.html może mi ktoś powiedzieć co to może być ? czy to jest jakiś czujnik temperatury? bo z tego "czujnika" ucieka mi troszkę oleju.. chyba nie jest to normalne.. może ktoś powiedzieć co to konkretnie jest i co zrobić żeby nie wyciekał olej przez to? czy można to jakoś zreanimować,czy należy to wymienić ? w razie opcji kupna,ile tak około może uczynić mnie taka operacja? z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #25 Napisano 6 Kwietnia 2010 może mi ktoś powiedzieć co to może być ? Czujnik ciśnienia oleju 0,3 Bar. bo z tego "czujnika" ucieka mi troszkę oleju..chyba nie jest to normalne.. Potwierdzam, nie jest to normalne może ktoś powiedzieć co to konkretnie jest i co zrobić żeby nie wyciekał olej przez to? Kupić nowy i wymienić. w razie opcji kupna,ile tak około może uczynić mnie taka operacja? Myślę, że koło 20 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateooo Zgłoś #26 Napisano 6 Kwietnia 2010 wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyruś Zgłoś #27 Napisano 1 Października 2010 Sorki, że odgrzewam kotleta, ale i mnie tyczy temat z tych objawów co wymienił przedmówca to występuje u mnie tylko ubytek płynu chłodniczego i syk po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego. Żadnego oleju w płynie, żadnego majonezu na korku oleju, żadnego kopcenia. Czy to na 100% będzie uszczelka pod głowicą? Jaki na dzień dzisiejszy może być koszt takiej naprawy w B5 1,9tdi 110km AVG? ---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:09 ---------- [/color] Wkońcu zabrałem się za tą usterkę. Okazała się jednak uszczelka pod głowicą. Teraz nie ubywa płynu i węże są miękkie. Jeszcze go nie butowałem, jak coś się zmieni to dam znać. Wymieniono: uszczelka pod głowicą, śruby głowicy, uszczelka pod pokrywę zaworów, uszczelka pod kolektorem ssącym, rolka prowadząca pasek rozrządu bo była walnięta, simering na wałku rozrządu, olej Castrol 10W40, filtr oleju, płyn chłodniczy zapłaciłem 1,4 tys zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach