Gość gt82 Zgłoś #1 Napisano 30 Września 2007 Witam.dzis zauwazyłem ze jest mokra wykładzina pod gumowym "dywanikiem":-)Przód pasazera mokry a kierowcy wilgotny..W ostatnim czasie padało i to sporo..Gdzie szukać przyczyny??Nieszczelne podwozie czy jest gdzieś jakieś odprowadzenie np z szyby które moze gdzieś przepuszczać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 30 Września 2007 To tylko jeden z kilkunastu tematów dostępnych w wyszukiwarce http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/woda-w-pasku-vt4104.htm?highlight=woda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet Zgłoś #3 Napisano 1 Października 2007 Witaj w klubie 1. Uszczelka linki otwierania maski 2. Nagrzewnica 3. Uszczelki drzwi 4. Folia w drzwiach 5. Szyberdach 6. Dziura w podłodze i jeszcze kilka innych nietypowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gt82 Zgłoś #4 Napisano 1 Października 2007 To musi byc cos przy prawej stronie i u góry gdyż w tej miseczce pod silnikiem od nawiewu stało troche wody(tu przy prawym błotniku pod schowkiem)...Także chyba cos nad nią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #5 Napisano 1 Października 2007 No to do listy zamiet-a dopisz uszczelkę obudowy filtra przeciwpyłkowego lub kratki zasłaniającej wlot powietrza do dmuchawy (w zależności od wersji) Poza tym wszystko masz w Jego wypowiedzi i to trzeba sprawdzić, no poza uszczelkami - winna jest raczej regulacja drzwi na zawiasach/ryglach zamka a nie same uszczelki, jeśli oczywiście są całe. Ja się u siebie przed sezonem jesiennym za to wziąłem - kiedyś po takim deszczu, jaki lał w piątek w Wa-wie miałbym mokro, a teraz - suchutko, ani śladu wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gt82 Zgłoś #6 Napisano 2 Października 2007 Mam samą badziewiana kratkę..Czy tam nie powinno właśnie być jakiegoś filtra...Nawiew potrafi mi liściem walnąć..Czy tak ma być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet Zgłoś #7 Napisano 2 Października 2007 Poza tym wszystko masz w Jego wypowiedzi i to trzeba sprawdzić, no poza uszczelkami - winna jest raczej regulacja drzwi na zawiasach/ryglach zamka a nie same uszczelki, jeśli oczywiście są całe. Ja się u siebie przed sezonem jesiennym za to wziąłem - kiedyś po takim deszczu, jaki lał w piątek w Wa-wie miałbym mokro, a teraz - suchutko, ani śladu wody napisz mi prosze w miare przystepnie i dokladnie jesli mozesz, jak przeprowadziles ta regulacje, bo tez sie bede musial tym zajac, moze byc na priv (chociaz przydalo by sie tez innym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maarcin Zgłoś #8 Napisano 2 Października 2007 Witaj w klubie 1. Uszczelka linki otwierania maski 2. Nagrzewnica 3. Uszczelki drzwi 4. Folia w drzwiach 5. Szyberdach 6. Dziura w podłodze No a SZYBA PRZEDNIA - odklejanie? To też się zdarza dość często. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #9 Napisano 2 Października 2007 Maarcin Fakt, zapomniałem. A tyle się nakląłem demontując deskę rozdzielczą , żeby poprawić klejenie od środka. Z zewnątrz pod uszczelkę wpsiknąłem fluidol w sprayu i uszczelnił przecieki, lecz na wszelki wypadek od wewnątrz poprawiłem klejenie masą poliuretanową. zamiet Regulacja rygla - bierzesz klucz nr. 15, odkrecasz lekko rygiel i przesuwasz w poziomie w kierunku wnętrza samochodu, żeby dobrze drzwi przylegały do uszczelek. Ale to tylko w przypadku, gdzy cieknie po uszczelce (posyp talkiem, zatrzaśnij drzwi i polej auto - jeśli talk zamoknie, to cieknie po uszczelce) Zawiasów w zasadzie nie ma co regulować, jeśli nikt przy nich nie grzebał i drzwi są "równo" z karoserią. Jeśli jest coś nie tak, to kluczem bodaj 17 należy lekko poluzować śruby zawiasów wkręcone w drzwi (najlepiej pojedynczo - drzwi są dość ciężkie) i przesuwać drzwi względem zawiasu tak, aby dobrze przylegały do nadwozia. Ale to jest bardzo rzadko potrzebne, zazwyczaj tylko rygle wymagają podregulowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet Zgłoś #10 Napisano 3 Października 2007 Regulacja rygla - bierzesz klucz nr. 15, odkrecasz lekko rygiel i przesuwasz w poziomie w kierunku wnętrza samochodu, żeby dobrze drzwi przylegały do uszczelek. Ale to tylko w przypadku, gdzy cieknie po uszczelce (posyp talkiem, zatrzaśnij drzwi i polej auto - jeśli talk zamoknie, to cieknie po uszczelce) moknie mi qrcze uszczelka, ale w dolnej czesci, w okolicach uchylanego schowka w dzwiach, u góry jest sucha, czy taka regulacja pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #11 Napisano 3 Października 2007 Czyli jak otwierasz drzwi, to wewnętrzna część uszczelki jest mokra? Jeśli tak, to woda wlewa Ci się spod tej plastikowej osłony. Trzeba w drzwi folię wkleić tak, żeby dolna część folii kończyła się wewnątrz drzwi, to cała woda dostająca się przez nieszczelności zewnętrznych uszczelek szyb będzie ściekać po foli do wnętrza drzwi a nie po tapicerce (od wewnątrz) do środka samochodu. Pamiętaj tylko o tym, żeby kable np. do głośników, czy przycisków szyb elektrycznych przechodziły przez folię "pod górkę" (puszczone od dołu po stronie wnętrza drzwi do góry przez otwór w folii po stronie tapicerki), aby woda po nich nie spływała do wewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet Zgłoś #12 Napisano 5 Października 2007 Czyli jak otwierasz drzwi, to wewnętrzna część uszczelki jest mokra? cała uszczelka jest mokra Jeśli tak, to woda wlewa Ci się spod tej plastikowej osłony. czy chodzi o plastikową osłonę progu? (po uszczelce, pod tą osłoną woda przedostaje się do wewnątrz?) Trzeba w drzwi folię wkleić tak, żeby dolna część folii kończyła się wewnątrz drzwi, to cała woda dostająca się przez nieszczelności zewnętrznych uszczelek szyb będzie ściekać po foli do wnętrza drzwi a nie po tapicerce (od wewnątrz) do środka samochodu. czyli demontuję tapicerkę drzwi i robię swego rodzaju "kołnierz" po którym woda będzie spływać do dolnej cześci drzwi i wypływać przez ich dolne otwory? Pamiętaj tylko o tym, żeby kable np. do głośników, czy przycisków szyb elektrycznych przechodziły przez folię "pod górkę" (puszczone od dołu po stronie wnętrza drzwi do góry przez otwór w folii po stronie tapicerki), aby woda po nich nie spływała do wewnątrz. nie mam głośników w drzwiach, ani też elektrycznych szyb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #13 Napisano 5 Października 2007 Czyli jak otwierasz drzwi, to wewnętrzna część uszczelki jest mokra? cała uszczelka jest mokra Jeśli tak, to woda wlewa Ci się spod tej plastikowej osłony. czy chodzi o plastikową osłonę progu? (po uszczelce, pod tą osłoną woda przedostaje się do wewnątrz?) W sumie nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodziło mi o plastikową kieszeń drzwi. Mea culpa. Trzeba w drzwi folię wkleić tak, żeby dolna część folii kończyła się wewnątrz drzwi, to cała woda dostająca się przez nieszczelności zewnętrznych uszczelek szyb będzie ściekać po foli do wnętrza drzwi a nie po tapicerce (od wewnątrz) do środka samochodu. czyli demontuję tapicerkę drzwi i robię swego rodzaju "kołnierz" po którym woda będzie spływać do dolnej cześci drzwi i wypływać przez ich dolne otwory? Dokładnie tak. Zarówno w przednich jak i tylnych drzwiach. Najlepiej płachtą folii przykryć całą blachę drzwi pod tapicerką a tylko dolną część wpuścić w środek drzwi. Dobrze jest solidnie przykleić folię do blachy, ja kupiłem na Allegro taki specyfik (FolieFix f-my Den Braven) do klejenia folii, ale skurczybyk nie wiąże natychmiast a dopiero po ok. 4 dobach, więc jest dość kłopotliwy w użytkowaniu (4 dni jazdy bez tapicerki, z folią umocowaną tymczasowo taśmą klejącą). Weź pod uwagę też to, że płaszczyzna drzwi nie jest płaska, więc arkusz folii będzie ciężko dopasować (oryginalna była odpowiednio wyprofilowana). Trzeba się trochę z tym pogimnastykować, generalnie folia musi przykrywać wszelkie otwory w blasze drzwi i być do niej dookoła przymocowana w taki sposób, aby woda nie miała się jak przecisnąć. W wersji minimalistycznej możesz pozaklejać wszelkie otwory łączące wewnętrzne części drzwi ze stroną tapicerki a w większe otwory wkleić folię, przy czym w dolnym otworze drzwi zrobić właśnie taki rękaw, żeby cała ściekająca woda zbierała się w ich wnętrzu. Pamiętaj tylko o tym, żeby kable np. do głośników, czy przycisków szyb elektrycznych przechodziły przez folię "pod górkę" (puszczone od dołu po stronie wnętrza drzwi do góry przez otwór w folii po stronie tapicerki), aby woda po nich nie spływała do wewnątrz. nie mam głośników w drzwiach, ani też elektrycznych szyb No to nie będziesz miał też potencjalnych źródeł przedostawania się wody przez folię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr19 Zgłoś #14 Napisano 28 Stycznia 2010 Równiesz walczę z tematem ale od strony kierowcy cała reszta podłogi suchutka . Podobno pod pszednią szybą są kanały odprowadzające wodę ,muszę sprawdzić czy są drożne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2010 U mnie jest mokry cały tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daanioo Zgłoś #16 Napisano 28 Stycznia 2010 miałem podobną sytuację mokra podłoga po stronie pasażera i wiecznie zaparowane szyby co się okazało niestety dziura w podłodze proponuje ci podwinąć wykładzinę i zobaczyć wiele czasu to nie zajmie albo wjechać na kanał ale przy taj pogodzie pewnie będzie podłoga w śniegu wiec wiele nie zobaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #17 Napisano 29 Stycznia 2010 drodzy koledzy, z tym samym problemem się borykałem... woda z tyłu spływa od przodu, ba z tylu jest troszke nizej podloga, u mnie tak było bynajmniej, a z przodu woda ciekla z łączenia dachu pod relingiem po słupku i na podłogę... :angry: teraz w zime też mam wilgotno ale to z wycieraczki bo mi spływa z niej i wsiaka w dywanik przyjdzie cieplo to znow wytargam cała wykładzinę i na powietrze wyprać i wysuszyć znów będzie sucho i czysto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #18 Napisano 31 Stycznia 2010 to chyba czesta przypadłosc:) ja mam mokro pod wycieraczka od strony kierowcy i tak mysle ze to moze spływac z dywanika:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Wroclaw Zgłoś #19 Napisano 23 Marca 2010 Witam, Po ostatnich deszczach mam też duży problem z wodą w samochodzie od strony pasażera. Podniosłem wykładzinę i ogólnie podłoga nie wygląda za ciekawie. Być może samochód był bity i ktoś niedokładnie poskładał,ale do rzeczy. Możecie napisać mi trochę info z dwóch zdjęć które zmieściłem ? Tutaj jest przód od pasażera: http://img690.imageshack.us/img690/1842/dsc00571im.jpg 1. Kiedy nacisnąłem tę plastikową zaślepkę to się zarwała i niestety okazało się, że naokoło jest nieciekawie. Blacha jest rozwarstwiona i podrdzewiała. Nie ma tragedii, bo przerdzewienie nie jest rozległe, ale chyba warto się wybrać i od nowa przespawać tam jakąś łatę, żeby mi się za kilka sezonów dziura w podłodze nie zrobiła 2. Czym jest ta przestrzeń z Otworem 1. Mam tam trochę wody, ale nie tak,żeby się przelało górą. Czy ta woda nie powinna być gdzieś odprowadzana ? 3. Podłoga w tym miejscu była mocno zasilikonowana, a chyba nie powinna - po lewej stronie leży kupka silikonu jaki ściągnąłem. Nie podoba mi się też ten kawałek gumy który widać na zdjęciu.. To chyba nie jest oryginalne ? A tutaj tył od strony pasażera: http://img265.imageshack.us/img265/7496/dsc00569v.jpg 1. Czy część oznaczona Otwór 2 to to samo co wyżarte z przodu ? Czy powinno być tak dokładnie zalepione (teraz stoi tam trochę wody, ale może to przez inne niedrożności) 2. Do czego służy ten płaski plastik (rura) ? Dzięki wielkie za informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #20 Napisano 23 Marca 2010 Nie ma tragedii, bo przerdzewienie nie jest rozległe, ale chyba warto się wybrać i od nowa przespawać tam jakąś łatę, żeby mi się za kilka sezonów dziura w podłodze nie zrobiła Warto. Trzeba odstawić do blacharza żeby wspawał łatę. Czym jest ta przestrzeń z Otworem 1 To jest wzmocnienie pod przednie mocowanie fotela. Podłoga w tym miejscu była mocno zasilikonowana, a chyba nie powinna Nie powinna. Fabryka nie składa niczego na silikon. Ktoś już musiał to uszczelniać. Czy część oznaczona Otwór 2 to to samo co wyżarte z przodu ? Tak, to samo. Czy powinno być zalepione to nie wiem. Zależy czym to jest zalepione, bo jeśli też jest to silikon to znaczy że ktoś to uszczelniał - podobnie jak z przodu. Do czego służy ten płaski plastik (rura) ? Hmm... Nie wiem Generalnie - wyjmij fotele, zdejmij plastiki na progach, odkręć parę nakrętek na ścianie grodziowej i wyjmij całą wykładzinę z auta. I ona wyschnie i auto W Twoim wypadku woda dostała się na podłogę raczej z powodu tej wyżartej dziury, jednak nie zaszkodziło by sprawdzić czy nie ma źródła innych wycieków. Jeden siedzi w środku i patrzy skąd cieknie, a drugi z karcherem na zewnątrz atakuje Podszybie, uszczelki na drzwiach itd. itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach