Skocz do zawartości
martines

"Trzeszczący" kierunkowskaz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam dziwny problem! Otóż gdy włączam kierunkowskaz (lewy lub prawy) tak do pozycji 1/2 (przy wyprzedzaniu) to z przycisku świateł awaryjnych wydobywa się dziwny dźwięk. Dodam że jak włącze normalnie kierunek nie przytrzymujac manetki to wszystko jest ok. Może ktoś miał podobny problem.

 

Passat B5 1.9 TDI 2001r. (3BG)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest to takie krótkie, szybkie cykanie ze strony przekaźnika świateł awaryjnych to rozwiązanie masz tu:

 

http://www.forum.vw-passat.pl/topics16/przerywacz-kierunkowskazow-w-b5-vt576.htm

 

przerabiałem i naprawiałem :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteś pewien że z awaryjnych a nie z pod manetki?

 

bo jeśli z pod manetki to jest normalne przy włączaniu kierunku na 1/2 trzymając manetkę to styki tak (skwierczą) przy przepływie prądu, można je tak wypalić nie chcący. Styk musi być pełen a nie na pół to tak samo jak dotykasz + do - idą iskry i skwierczenie a jak dołożysz porządnie to tylko dym to samo masz jak trzymasz manetkę na 1/2 styki się ledwie stykają i skwierczą przez to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję... czyli cały myk w PRZYCISKU ŚWIATEŁ AWARYJNYCH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
Dziękuję... czyli cały myk w PRZYCISKU ŚWIATEŁ AWARYJNYCH

 

Raczej w manetce od kierunkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję... czyli cały myk w PRZYCISKU ŚWIATEŁ AWARYJNYCH

 

Raczej w manetce od kierunkow.

 

No tak ale u mnie ten dzwięk wydobywa się z przycisku świateł awaryjnych! Dodatkowo pojawia sie tylko przy - delikatnym przytrzymaniu manetki. W normalnych warunkach nie ma problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję... czyli cały myk w PRZYCISKU ŚWIATEŁ AWARYJNYCH

 

Raczej w manetce od kierunkow.

 

No tak ale u mnie ten dzwięk wydobywa się z przycisku świateł awaryjnych! Dodatkowo pojawia sie tylko przy - delikatnym przytrzymaniu manetki. W normalnych warunkach nie ma problemu.

 

kri100v ma rację jak najbardziej. U mnie były identyczne objawy jak u Ciebie martines. Poza tym pierwsze co zrobiłem to wymieniłem przekaźnik awaryjnych, ale nic nie pomogło a o 64 pln kieszeń schudła :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v

No tak ale u mnie ten dzwięk wydobywa się z przycisku świateł awaryjnych!

 

Nie przeczytales calego watku w linku powyzej. Nie jest winny przekaznik/przerywacz, a manetka. Narazie dzieje sie tak jak lekko naciskasz ale pozniej bedzie gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję rozebrać osłonę manetki i przeczyścić manetkę,chyba że na szybkiego to wystarczy mocno sprężonym powietrzem bez zdejmowania manetki.Jeśli to nie pomoże to trzeba będzie wymieniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję... czyli cały myk w PRZYCISKU ŚWIATEŁ AWARYJNYCH

 

Raczej w manetce od kierunkow.

 

No tak ale u mnie ten dzwięk wydobywa się z przycisku świateł awaryjnych! Dodatkowo pojawia sie tylko przy - delikatnym przytrzymaniu manetki. W normalnych warunkach nie ma problemu.

 

kri100v ma rację jak najbardziej. U mnie były identyczne objawy jak u Ciebie martines. Poza tym pierwsze co zrobiłem to wymieniłem przekaźnik awaryjnych, ale nic nie pomogło a o 64 pln kieszeń schudła :(

 

Napisz mi proszę ile kosztuje nowa manetka do kierunków w ASO VW - bez tempomatu. No i czy wymiana jest skąplikowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba 150zł,ale przeczyść najpierw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
chyba 150zł,ale przeczyść najpierw

 

A moze by tak dodatkowo nasmarowac smarem miedzianym (tym do hamulcy).

 

Do wymiany trzeba sciagnac poduszke i kierownice. Jak ktos ma interfejs VAG smialo moze sprawdzac bez zakladania poduszki, przekrecenie stacyjki bez poduszki to gwarantowany blad airbagu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co to smarować?przecież trzeba przeczyścić żeby nie było zwarcia ,a smar tylko będzie robił zwarcie,jak nie w tym miejscu to w innym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A moze by tak dodatkowo nasmarowac smarem miedzianym (tym do hamulcy).
:evil: czyś się na głowy pozamieniał...? Do styków elektrycznych są specjalne smarowidła zabezpieczające przed utlenianiem i iskrzeniem, ale nigdy z domieszką przewodnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak zdemontować przycisk od awaryjnych świateł? Zaczynam diagnozować problem! Najpierw spróbuje z przerywaczem:) Czy mam normalnie podważyć małym śrubokrętem ten przycisk czy też jest na to jakiś sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mam normalnie podważyć małym śrubokrętem ten przycisk czy też jest na to jakiś sposób?

Nie wiem czy jest na to prostszy sposób, ale zdemontuj klimatronic i wypchniesz ten przycisk od tyłu.

Całość "operacji" zajmie Tobie ok.2min :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności