Gulu Zgłoś #1 Napisano 22 Września 2007 Auto po swapie silnika oraz jego lista modyfikacji: korby doważone co do 0,1 grama a seria wachała sie miedzy 1-1,5 g następnie przeróbką poddalismy głowice i lekko zawory polerująć je(nie ma sensu bym wymieniał więcej co zrobilismy ale troszke :twisted: ) Plan był zmiana zaworów ssacych na wieksze ale okazuje sie że nie da sie tego zrobic tak aby auto juz służyło do codziennej jazdy ponieważ trzeba przesunąć zawór w prawo co powoduje ze prowadnice zaworową tez trza przesunąć co natomiast spowoduje przecięcie bardzo cieniutkiej ścianki w głowicy :(Da sie jedynie zmienic zawory na o innym kształscie Przedewszystkim blok daliśmy do tulejowania na tulejach Mahle i do tego honowanie specjalnymi diamentami co spowodowało ze przytykając paznokcia mozna sie przejrzeć ale bez przesady,ryski mikro któe maja byc są :twistedevil: Tłoki tez nie obeszły sie bez zmian,zostały całkowice przerobione(nie wtajemniczam sie dokładnie w co ale na koniec komory spalania zostały wypoloerowane na lustro jak i wierzch tłoka ,Doważone co do 0,2 grama a seria miała 1,5 g rozbieżności Kolektor wydechowy został oddany do piaskowania i został także wypolerowany w miare możliwości na ile sie dało,do tego zmodyfikowana zostałą flansza pod turbo i także kolektor bo okazało sie że przejście było masakrycznie wąskie i dochodziło do zawirowyania spalin przez co może wcześniej mialismy lekkie problemy z ustabilizowaniem ciśnienie turbiny: Założony 6 ramienny spiek by Radzikowski i Wzmocniony docisk o 75 % Auto z zewnatrz skonczone,narazie będzie sie poruszać na tych laczkach dopóki nie bede mial troszke kepki na ładne 17 Aktualny setup jeśli chodzi o silnik to: - lekko zdół ASZ (polerka tłoków i korbowodów, zmiana kształtu komory spalania) - liźnięta głowica - duuuże turbo - duże PD - wałek Grundler - filtr BMC - FMIC, chłodnica paliwa itp - MAP sensor z ciężarówki Mechanika całkowicie wykonana przez DynoSoft Wrocław czyli Gulu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #2 Napisano 22 Września 2007 Pogratulować Pytanie tylko ile to wszystko kosztowało, bo efekt jest naprawdę niesamowity Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #3 Napisano 22 Września 2007 Pogratulować Pytanie tylko ile to wszystko kosztowało, bo efekt jest naprawdę niesamowity Koszta są wymierne do uzyskanych osiągów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #4 Napisano 22 Września 2007 PELEN SZACUN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 24 Września 2007 Gulu widze, ze nawet na nasze skromne forum zawitales wynik spoko, nawet bardzo... ale czas na inna hamownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #6 Napisano 24 Września 2007 wynik spoko, nawet bardzo... ale czas na inna hamownie hamownia jest dobra mi pokazuje za malo koni wiec jesli juz to zaniza niz zawyza wg mnie niedlugo bedzie potrzebny juz jakis wiekszy spojler bo odfrunie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 24 Września 2007 szacun szacun Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość smolblok Zgłoś #8 Napisano 24 Września 2007 prawdziwa bestia wielkie uznanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #9 Napisano 24 Września 2007 Auto wg. nas ma teraz około 280 KM ,moze w piatek sie uda go schamowac . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bigos Zgłoś #10 Napisano 25 Września 2007 Nice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabja Miły III Zgłoś #11 Napisano 25 Września 2007 Gulu, nooo, nooo... Aaaa ten... jak tak jest grubo przerobiony to nie kopci czasem jak pedał dodusisz do wykladziny na podlodze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #12 Napisano 28 Września 2007 takie auta nie kopca, one nonszalancko wypuszczaja troszke dymu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość buberturbo Zgłoś #13 Napisano 28 Listopada 2007 Auto cudo... kiedyś pamiętam w VW Scene było do sprzedania Corrado TDi i sporo osób uważało, że jak można tak popsuć taki samochód... Ja od zawsze byłem zdania że nie ma nic lepszego niż dobry Dieselek tylko pozazdrościć TDi POWER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #14 Napisano 28 Listopada 2007 Auto wg. nas ma teraz około 280 KM ,moze w piatek sie uda go zhamowac . Ja kroje sie na max 205 KM i 405Nm ale w zakresie 2000-4000obr/min. Chce zmienic PD na "AL" i dmuchawke "HYBRYDE mod II" ktore weszly do uzytku od niedawna. NOO alee TWOJE 280 KM peeelen SZACUN takie auta nie kopca, one nonszalancko wypuszczaja troszke dymu SWIETE SLOWA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unreal Zgłoś #15 Napisano 28 Listopada 2007 no no z 1.9 zrobic 280km....kurde to super silnik w bmw 535d ma tyle konie a ma pojemnosc 3 litrow i 2 turbiny:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivasec Zgłoś #16 Napisano 28 Listopada 2007 Piekna sprawa. Moze kiedys podjade moim czolgiem do Was Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach