pawelb6 Zgłoś #21 Napisano 21 Września 2007 pytanie: jak długo narazie jeżdżą wiec da się,tak samo jak było z chiptuningiem,każdy się wyśmiewał że silnik niewytrzyma..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #22 Napisano 21 Września 2007 Jakbym mial 170 kucy to chyba nie dal bym zarobic zadnemu chiptunerowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robinson Zgłoś #23 Napisano 28 Września 2007 którzy mają przeprogramowany na 200kucy i jeżdżą. pytanie: jak długo Ogólna opinia o silnikach 2,0TDI jest bardzo niepochlebna - 140 jeszcze jakoś przejdzie ale na 170 same psy ludzie wieszają....ciekawe jak szybko VW wycofa te silniki. Szkoda, że w passacie nie montują 3.0TDI - lekki wirus i masz 300 kucy. Biedrona , a mozesz konkretnie pospowiedziec kto twierdzi ze 170KM TDI to ludzie psy wieszaja, z tego co czytam na tym forum to same pochlebne opinie są. Pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #24 Napisano 28 Września 2007 No ja tez wiem o slabych 140KM ale 170KM maja o wiele lepsze turbiny i głowice czyli dwa głowne elementy powodujace usterki w 140KM. Jedyna wada 170KM to popierdzielony sterownik i FAP... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #25 Napisano 29 Września 2007 Witam! czy lepsze głowice i turbiny . ,to chyba stwierdzenie troche na wyrost . z tego co sie orientuje 2.0 TDI 170 Km ma w porównaniu z wersja podstawowa inna turbine(ale jest to po prostu Garret dajacy wieksze cisnienie ,około 0,2 bara,a jaka jest trwałosc tego produktu jeszcze nie wiadomo )ponadto inny wałek rozrzadu zaworów wydechowych i modyfikacje komory spalania(dostowowanie do piezoelektrycznych wtryskiwaczy ).wałki równowazace (chociaz nie mam 100 % pewnosci czy sa umiejscowione w głowicy czy bloku ) .generalnie zmierzam do tego ,ze to raczej modyfikacja głowicy wersji 140 KM i nie posunałbym sie do stwierdzenia ,ze to zupełnie inna głowica. same modyfikacje zespołu napedowego (biorac pod uwage stosunkowo mały przyrost mocy i momentu) sa dosyc pokazne . 2.0 TDI 170 KM ma zmodyfikowany wał korbowy i trwalszy materiał panewek ,ponadto ,oprócz zmian przełozen skrzyni(3 ostatnie biegi), VW pokusił sie o zastosowanie trwalszych przegubów napedowych. rokuje to bardzo dobrze ,jednak jak to bedzie z trwałoscia poczekajmy az silniki zrobia około 150 tys km. podobnie nie zgadzam sie z okresleniem : niepochlebne opinie o 2.0 TDI 170 KM ,na jakiej podstawie , konstrukcyjnie to na prawde hi endowa jednostka ,w tej chwili porównywalna(jesli chodzi o zaawansowanei technologiczne) jedynie z łancuchowym 2.2 D4D toyoty,a co do trwałosci, to pomimo mojej nieszczególnej miłosci do produktów vw, nie mozna powiedziec ani słowa ,bo silniki sa bardzo młode . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lgserwis Zgłoś #26 Napisano 25 Grudnia 2015 A obecnie 2.0 d np. w BMW po chip tuningu potrafią miec grubo ponad 250 km i jeżdzą . Np bmw f10 525 d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach