Skocz do zawartości
Gość navi-forum.pl

Chip do Passata 2,0 TDI 170PS z filtrem cząstek stałych?

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie: jak długo

narazie jeżdżą wiec da się,tak samo jak było z chiptuningiem,każdy się wyśmiewał że silnik niewytrzyma.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jakbym mial 170 kucy to chyba nie dal bym zarobic zadnemu chiptunerowi :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robinson
którzy mają przeprogramowany na 200kucy i jeżdżą.

 

pytanie: jak długo :?:

 

Ogólna opinia o silnikach 2,0TDI jest bardzo niepochlebna - 140 jeszcze jakoś przejdzie ale na 170 same psy ludzie wieszają....ciekawe jak szybko VW wycofa te silniki.

Szkoda, że w passacie nie montują 3.0TDI - lekki wirus i masz 300 kucy.

 

Biedrona , a mozesz konkretnie pospowiedziec kto twierdzi ze 170KM TDI to ludzie psy wieszaja, z tego co czytam na tym forum to same pochlebne opinie są.

 

Pozdrawiam

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tez wiem o slabych 140KM ale 170KM maja o wiele lepsze turbiny i głowice czyli dwa głowne elementy powodujace usterki w 140KM.

Jedyna wada 170KM to popierdzielony sterownik i FAP...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość uki145

Witam! czy lepsze głowice i turbiny . ,to chyba stwierdzenie troche na wyrost . z tego co sie orientuje 2.0 TDI 170 Km ma w porównaniu z wersja podstawowa inna turbine(ale jest to po prostu Garret dajacy wieksze cisnienie ,około 0,2 bara,a jaka jest trwałosc tego produktu jeszcze nie wiadomo )ponadto inny wałek rozrzadu zaworów wydechowych i modyfikacje komory spalania(dostowowanie do piezoelektrycznych wtryskiwaczy ).wałki równowazace (chociaz nie mam 100 % pewnosci czy sa umiejscowione w głowicy czy bloku ) .generalnie zmierzam do tego ,ze to raczej modyfikacja głowicy wersji 140 KM i nie posunałbym sie do stwierdzenia ,ze to zupełnie inna głowica. same modyfikacje zespołu napedowego (biorac pod uwage stosunkowo mały przyrost mocy i momentu) sa dosyc pokazne . 2.0 TDI 170 KM ma zmodyfikowany wał korbowy i trwalszy materiał panewek ,ponadto ,oprócz zmian przełozen skrzyni(3 ostatnie biegi), VW pokusił sie o zastosowanie trwalszych przegubów napedowych. rokuje to bardzo dobrze ,jednak jak to bedzie z trwałoscia poczekajmy az silniki zrobia około 150 tys km. podobnie nie zgadzam sie z okresleniem : niepochlebne opinie o 2.0 TDI 170 KM ,na jakiej podstawie , konstrukcyjnie to na prawde hi endowa jednostka ,w tej chwili porównywalna(jesli chodzi o zaawansowanei technologiczne) jedynie z łancuchowym 2.2 D4D toyoty,a co do trwałosci, to pomimo mojej nieszczególnej miłosci do produktów vw, nie mozna powiedziec ani słowa ,bo silniki sa bardzo młode . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A obecnie 2.0 d np. w BMW po chip tuningu potrafią miec grubo ponad 250 km i jeżdzą . Np bmw f10 525 d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności