Gość DarioLee Zgłoś #21 Napisano 14 Czerwca 2006 A na złomie nigdzie nie ma ? Bo w ASO pewnie zapłacisz, jeśli będzie to dostępne, tyle co za linke w sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skulek Zgłoś #22 Napisano 14 Czerwca 2006 Właśnie bylem u nas na szrocie i w ogole juz B3 nie mają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość truskawaa Zgłoś #23 Napisano 5 Października 2006 widzę że dużo tu sie mówi o licznikach. Ja też mam problem. Mam Paska z silnikiem VR6 i padł mi obrotek i predkościomierz. Co to może być. Może ma ktoś schemat jakiś co pozwoli mi dojść do usterki??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hubert123 Zgłoś #24 Napisano 5 Października 2006 mialem to samo . urwało ci sie częsć ktorą nazywają konik w skrzyni biegow , kosztuje ok 10zl. jednak zanim pojdziesz kupić nowy, wykręć stary są rożne długości koników oraz różne ilości zębów. Spokojnie zrobisz to szm i po problemi. Cześć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość camel.stw Zgłoś #25 Napisano 10 Grudnia 2006 pytanie trochę z innej beczki, u mnie prędkościomierz działa ale wskazuje o jakieś 20km/h mniej, co to może być?? na liczniku mam 80km/h a w rzeczywistości jadę 100km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #26 Napisano 10 Grudnia 2006 camel.stw, przekladnia w skrzyni lub kapcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość camel.stw Zgłoś #27 Napisano 10 Grudnia 2006 ogumienie jak w instrukcji 185/65 14" wiec zostaje przekładnia, drogie to?? sam to jestem w stanie zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #28 Napisano 10 Grudnia 2006 Ślimaka sam wymienisz na szrocie ok 20 pln nowy poszukaj tu: http://sklep.intercars.com.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawek_utg Zgłoś #29 Napisano 11 Grudnia 2006 haha pdpinam sie pod temat bo mam taki sam problem ale w odwrotnym kierunku mi za to licznik zawyza o 30 km/h jak jade 70km/h to mi pokazuje ponad 100 km/h wiez ze to slimak ale niechce mi sie go wymienić ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość camel.stw Zgłoś #30 Napisano 11 Grudnia 2006 a czy błędne wskazania prędkości nie odbijają się na większym spalaniu?? chodzi mi o dobór mieszanki, czy komputer nie bierze pod uwagę tego parametru?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość camel.stw Zgłoś #31 Napisano 11 Stycznia 2007 no i problem z błędnym wskazywaniem prędkości jazdy rozwiązany. można się uśmiać ale tak jest, pokazywał źle bo jakiś pajac musiał kleił tę strzałkę (wskaźnik) i źle to zrobił, trochę rozkręcania, klej i cyka teraz jak trza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazek127 Zgłoś #32 Napisano 21 Grudnia 2007 Witam. Podłącze sie pod temat. Mój problem polega na tym ze linka wyskoczyła mi z licznika i jak ją podpiąć?? Bo nieźle sie nakombinowałem aby ja wsadzić na gniazdo w liczniku, ale nie mam możliwości ją docisnąć. Proszę o jakąś prostą instrukcje założenia linki w liczniku!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #33 Napisano 21 Grudnia 2007 Instrukcja jest prosta: 1-wkładamy licznik, przykręcamy go i składamy wszystko do kupy 2-otwieramy pokrywe silnika 3-pod maską chwytamy ręką za linke tuż przy samym podszybiu, pociągamy do siebie i puszczamy, starając się wyczuć miejsce wejścia linki do gniazda licznika 4-wsiadamy do auta i ruszamy troche sie rozpędzając, bo na 1-szym biegu licznik może sie nie rozbujać na tyle, coby wskazówka sie ruszyła 5-okazuje sie że prędkościomierz nie działa, więc wysiadamy z auta i powtarzamy czynności z pkt 2,3,4 6-okazuje się że licznik działa, na twarzy wyskakuje nam rogal i z tak oto działającym licznikiem jedziemy prosto do sklepu po dobrego browara, a ponadto nawet po 2 browary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gt82 Zgłoś #34 Napisano 29 Grudnia 2007 Witam.odświeze nieco temat..Zakupiłem linke i zamontowałem ale wydaje ona dziwne dzwieki..Takie pstrykanie szybsze w miare wzrostu predkości..W czym problem..czy taka nowa linke trzeba nasmarować czy raczej jest juz konserwowana?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #35 Napisano 30 Grudnia 2007 może źle wpiąłeś ją spróbuj dopchnąć ją , nasmarować też nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gt82 Zgłoś #36 Napisano 30 Grudnia 2007 Wyjąłem wsz..Linke z pancerza i przesmarowałem..Zamontowałem i dalej to samo..Przy ok 2tys obr daje o sobie znać dość mocno..Czy linka wadliwa czy co??Kupowana w sklepie pod katalog.Wsz identyczne ze starą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #37 Napisano 8 Stycznia 2008 czy aby na pewno identyczna? trzeba zmierzyć suwmiarką grubość końcówki, Czy linka jest dociśnięta poprawnie do licznika i czy ma biały plastik?,czy jak jest odpięta od licznika też wydaje odgłos podobny? Może zęby w koniku(ślimaku) od strony skrzyni padły, może linka jest z cieńszą końcówką, może brakuje białego prowadzenia na lince, może nie jest jednak dociśnięta dobrze do licznika, może jest poprowadzona nie przez te otwory i się przyciera i odpuszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach