Skocz do zawartości
Gość vwmaniac

nowy motor 1.9

Rekomendowane odpowiedzi

Gość vwmaniac

witam dzisiaj zadzwonil do mnie mechanik i powiedzial ze z mojego silnika nic nie bedzie ze muszę szukać nowego motorka bo tamten ma zapieczone tloki i wiele innych. Brał mi 1l/100km oleju :mur: i mam pytanie ile moze kosztować taki motor?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

czy jest ktoś kto może odpowiedziec na moje pytanie bo sam nie wiem czy jest sens 2 tys wydac w remont :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez osprzętu w granicach 1000 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

bardziej mi sie oplaca wstawic nowy motorek niz remont widzę :mur: mi potrzebny tylko sam silnik bo reszta jest :cwaniak: moze jest ktos kto kupowal motor 1.9 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bardziej mi sie oplaca wstawic nowy motorek niz remont widzę :mur: mi potrzebny tylko sam silnik bo reszta jest :cwaniak: moze jest ktos kto kupowal motor 1.9 ?

 

nie nowy tylko używany i jeszcze nie wiadomo w jakim stanie , na allegro krzyczą sobie od 2500 do 2800 ale nie wiem czy z osprzętem czy bez, ale może ktoś sie jeszcze wypowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golas bez pompy wtryskowej, turbiny, alternatora, rozrusznika, skrzyni itd kosztuje +- tyle ile napisałem

no ale właśnie pozostaje kwestia jak go sprawdzić przez zakupem....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak teraz trzeba trafić na passata w swojej okolicy żeby nie jechać przez pół Polski na darmo którego to jeszcze można odpalić i sprawdzić kompresje itp, czyli zabrać ze sobą jakiegoś mechanika ze sprzętem do pomiaru, weź go znajdź co by chciał poświecić swój czas, a kupić już wymontowany ( w ciemno ) to duże ryzyko nawet jak da ci ze 3 miesiące gwarancji, weź zapłać mechanikowi za podwójne wyjęcie silnika i przełożenie osprzętu ( jakim koszt będzie ), no ale trzeba być dobrej mysli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

mialem silnik 1.9 z turbinka i mialem obrotomierz teraz mam okazje na silnik 1.9 ale bez turbinki czy bedzie pasowal ? czy obrotomierz sie podepnie pod ten silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

a jeszcze mam pytanie czy silnik np od passata b4,golfa, bedzie pasował do passata b3? chodzi mi o silniczek 1.9 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mialem silnik 1.9 z turbinka i mialem obrotomierz teraz mam okazje na silnik 1.9 ale bez turbinki czy bedzie pasowal ? czy obrotomierz sie podepnie pod ten silnik? a jeszcze mam pytanie czy silnik np od passata b4,golfa, bedzie pasował do passata b3? chodzi mi o silniczek 1.9 tdi

I w jednym i w drugim przypadku silnik będzie pasował, ale wtedy musisz kupić go z osprzętem, ewentualnym komputerem etc. Co do diesla bez turbo, obrotomierz da się podłączyć. Ale o ew. założeniu turbo zapomnij bo go zajeździsz w godzinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

hmm wiec z osprzętem silnik od b4 widzialem na allegro w cenie od 2tys w zwyż :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A ja z kolei mam takie pytanie - czy do autka w wersji benzynowej da się tak "po prostu" przełożyć silnik diesla??? Zapytani o to serwisanci na ASO VW powiedzieli że nie, ale podobno są tacy "magicy" którzy to robią. Gdzie leży problem - przecież komora silnika taka sama (więc zmieścić się musi); czy ma on (diesel) jakieś inne wyprowadzenia z komory do wnętrza auta, żeby je trzeba było przerabiać?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu poprostu chodzi o to, że musiałbyś praktycznie całe auto porozbierać i powymieniać prawie wszystko. To nie jest tylko kwestia silnika i jego mocowania do budy. Tu chodzi o nowy silnik, skrzynie, cały osprzęt, wydech, deske rozdzielczą, instalacje elektryczną, licznik, akumulator, itd, itp... Zostałaby Ci praktycznie tylko goła buda i wszystko do niej trzebaby inne wsadzać pod tego diesla. Moim zdaniem lepiej sprzedać auto choćby za 2000 i dołożyć ze 4000 i kupić diesla, bo pewnie i tak szybciej i taniej to wyjdzie.

A magicy? Owszem są i dużo potrafią... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chris, wszystko da się zrobić, ale czy to jest opłacalne?

Do wymiany chłodnica, elektryka - nie tak źle, w AAZ/1Y elektryka silnika sprowadza się do sterowania elektrozaworem i grzaniem świec :) inne liczniki, skrzynia biegów, półosie pewnie też, inny układ wydechowy. Nie wiem jak przednie zawieszenie-diesel jest chyba cięższy i trochę różnią się amortyzatory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź - a wydawało mi się, że to tylko kwestia przełożenia silnika :/ Jednak to nie takie proste, ale z drugiej strony koszt zakupu silnika i zrobienie tego "gdzieś" (bo skoro ktoś to robi, to znaczy, że można) w rozsądnej cenie byłoby jednak troszkę tańsze niż tracenie na swoim aucie (bo to też trzeba wliczyć!) i jeszcze dokładanie do następnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet

remontuj, będziesz wiedział czym jeździsz :vw:

używka to takie małe lotto, albo trafisz 6 z 48, albo będzie zonk (totolotek znów m nie buja, dałem piątkę i mam h**a)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

jestem ciekaw ile ja na takim siniku po remoncie pojeźdze :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet
jestem ciekaw ile ja na takim siniku po remoncie pojeźdze :cwaniak:

 

wszystko zależy od jakości wykonanej usługi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość snajper
Witam.

A ja z kolei mam takie pytanie - czy do autka w wersji benzynowej da się tak "po prostu" przełożyć silnik diesla??? Zapytani o to serwisanci na ASO VW powiedzieli że nie, ale podobno są tacy "magicy" którzy to robią. Gdzie leży problem - przecież komora silnika taka sama (więc zmieścić się musi); czy ma on (diesel) jakieś inne wyprowadzenia z komory do wnętrza auta, żeby je trzeba było przerabiać?

Pozdrawiam.

 

ja mam przełożony silnik z PF na AAZ i wszystko śmiga jak należy :) wymagało to nieco przeróbek ale przekładka była z innego paska, więc problemu nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności