Peczus Zgłoś #1 Napisano 31 Sierpnia 2007 Witam, Posiadam Paska tak jak w opisie tematu i mysle na chip tuningiem, jednak rownież zastanawia mnie jedno... czy istnieje możliwosc wgrania całego komputera np: od passka tdi 130 konnego ? Czy chip w tym wypadku np taki: http://allegro.pl/item227405367_chip_tuning_hamownia_podnosimy_moc_zawodowo_.html okazalby sie lepszy ? Proszę o rady i pozdrawiam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2007 równie dobrze możesz wgrać zawartość ecu hondy civic ... efekt będzie żaden o ile uda się wgrać i odpali Ci auto Pierwszy raz widzę tą firmę więc trudno powiedzieć jakie są efekty ich pracy ... jak znasz kogoś kto robił u nich modyfikacje i wszystko jest ok to jedź śmiało ... warto sprawdzić historię firmy, poszukaj w sieci informacji o nich ... czy nie mieli wpadek itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #3 Napisano 1 Września 2007 równie dobrze możesz wgrać zawartość ecu hondy civic ... efekt będzie żaden o ile uda się wgrać i odpali Ci auto Rozumiem, czyli nie da rady! Pierwszy raz widzę tą firmę więc trudno powiedzieć jakie są efekty ich pracy ... A poleci mi ktoś dobrą firmę z Wrocławia lub Okolic ? Pozdroo ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #4 Napisano 1 Września 2007 jedyne co mi przychodzi do głowy odnośnie Wrocławia to jeden z oddziałów MASTERS TUNING: JETRONIC ul. Opolska 159 Wrocław tel. 0-71 342 57 61 kom. 605 543 080 [email protected] Co do firmy MASTERS TUNING nie mam żadnych zastrzeżeń ale nie wiem jakie są opinnie o tym ich oddziale JETRONIC we Wrocławiu. Niech się wypowie ktoś kto ich zna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #5 Napisano 1 Września 2007 Dzięki wielkie za info! Apropo jeszcze mam takie pytanie czy jest sens zmieniac chipa na silniku który ma najechane 220 tyś? (zaznaczam ze nie bierze oleju) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #6 Napisano 1 Września 2007 Dzięki wielkie za info! Apropo jeszcze mam takie pytanie czy jest sens zmieniac chipa na silniku który ma najechane 220 tyś? (zaznaczam ze nie bierze oleju) TDI racing z Brodnicy...jesli to ta firma co sie chwali ASZ na 158KM zrobionym jako najmoceniejsze auto ktore robi i lata pod 250km/h to ja dziekuje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #7 Napisano 1 Września 2007 TDI racing z Brodnicy...jesli to ta firma co sie chwali ASZ na 158KM zrobionym jako najmoceniejsze auto ktore robi i lata pod 250km/h to ja dziekuje.... Rozumiem że mi ich odradzasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #8 Napisano 1 Września 2007 250km/h ... to do ilu obrotów to się kręci po chipie ?? nawet przy skrzyni 6 to niemożliwe ... może mu 7 bieg wgrali razem z chipem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #9 Napisano 2 Września 2007 250km/h ... to do ilu obrotów to się kręci po chipie ?? nawet przy skrzyni 6 to niemożliwe ... może mu 7 bieg wgrali razem z chipem ?? W sumie to racja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #10 Napisano 2 Września 2007 Rozumiem że mi ich odradzasz? Tak. Weszlem na ich stronke. Zauwaz ze po kazdym chipsie straty na hamowni rosna! a to najprostrza metoda na dodanie papierkowych konikow. Z reszta wykres tego najmocniejszego ASZ to smiech na sali...wyglada jak by opornikiem ktos dlubal albo ruszyl tylko jedna mape pomijajac wynik mizerniutki. Zreszta popatrz sam... http://diesel-tuning.pl/foto/golf4_jelenia_gora.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #11 Napisano 2 Września 2007 Spoko widzę, ale podaja link do tej aukcji głównie chodziło mi o zasady, Program jest pisany indywidualnie dla kazdego, jazda próbna i dopiero po niej zapłata. Rownież sugerowałem sie cena - nie jest to chips za 200zł. Moge dac 1000zł ale zeby rezlultat był dobry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #12 Napisano 2 Września 2007 Spoko widzę, ale podaja link do tej aukcji głównie chodziło mi o zasady, Program jest pisany indywidualnie dla kazdego, jazda próbna i dopiero po niej zapłata. Rownież sugerowałem sie cena - nie jest to chips za 200zł. Moge dac 1000zł ale zeby rezlultat był dobry Wiesz co....mysle ze to bzdury. Zaden powazny tuner nie pochwali sie takimi bublami jak ten ASZ. Zreszta przypatrz sie innym chipsom. Wyglada na to ze zmieniaja max 3 mapy i tyle...z tego strojenia. Krzywe momentu i mocy tylko podniesione do gory, zadnego modelowania. Mozesz sprobowac, Twoja kasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #13 Napisano 3 Września 2007 Mozesz sprobowac, Twoja kasa. Wiadomo ze nie pojde do tunera którego ludzie mi odradzaja Dlatego też wczesniej zapytałem o dobrego sprawdzonego tunera z wrocławia i okolic (Lubin Głogów Legnica też mogą byc ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #14 Napisano 3 Września 2007 oddział Masters Tuning w Lublinie ??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość spek Zgłoś #15 Napisano 3 Września 2007 Witam Panowie mam takie pytanko na wiosnę chce kupić b5 z silnikiem 2,5 TDI tu moje pytanko czy da sie jeszcze coś wyciągnąć z tego silnika to znaczy czy można założyć chip podnoszący moc i moment i drugie pytanko jaką wersje wyposażenia wybrać bo chyba trochę ich jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #16 Napisano 3 Września 2007 Witam Panowie mam takie pytanko na wiosnę chce kupić b5 z silnikiem 2,5 TDI tu moje pytanko czy da sie jeszcze coś wyciągnąć z tego silnika to znaczy czy można założyć chip podnoszący moc i moment i drugie pytanko jaką wersje wyposażenia wybrać bo chyba trochę ich jest bierz tego 2,5TDI 180 konnego - chyba powinno Ci starczyć ?? a wersję wyposażenia - hmmm zależy czego oczekujesz od auta... ale im więcej bajerów które uproszczają i uprzyjemniają życie tym lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #17 Napisano 3 Września 2007 a wersję wyposażenia - hmmm zależy czego oczekujesz od auta... ale im więcej bajerów które uproszczają i uprzyjemniają życie tym lepiej ale i więcej możliwości że coś się spitoli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #18 Napisano 3 Września 2007 oddział Masters Tuning w Lublinie ??!! Chodziło mi o LUBIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość spek Zgłoś #19 Napisano 3 Września 2007 Witam Panowie mam takie pytanko na wiosnę chce kupić b5 z silnikiem 2,5 TDI tu moje pytanko czy da sie jeszcze coś wyciągnąć z tego silnika to znaczy czy można założyć chip podnoszący moc i moment i drugie pytanko jaką wersje wyposażenia wybrać bo chyba trochę ich jest bierz tego 2,5TDI 180 konnego - chyba powinno Ci starczyć ?? a wersję wyposażenia - hmmm zależy czego oczekujesz od auta... ale im więcej bajerów które uproszczają i uprzyjemniają życie tym lepiej Ten 2.5 TDI ma 150km moje pytanko czy da sie coś jeszcze z niego wycisnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #20 Napisano 3 Września 2007 chcesz kupić auto na wiosnę - sam tak pisałeś... 2,5TDI są 150 konne, ale są i 164 i 180 konne (po lifcie), a może 2.8 V6 193KM... więc masz czas żeby coś fajnego znaleść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach