Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli już to z 2.0 TFSI, napisz jakie przebiegi robisz na rok, może to będzie najlepsze rozwiązanie.
hmmm rocznie robie mniej wiecej 25-40tys km oczywiscie zdarzy sie mniej lub wiecej ale nigdy nie mniej niz 20tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Setek przecież pisałem że po połowie 2007r. są mniej awaryjne.

Wiem, dlatego nie cytowałem Twojej wypowiedzi :P

hmmm rocznie robie mniej wiecej 25-40tys km oczywiscie zdarzy sie mniej lub wiecej ale nigdy nie mniej niz 20tys

Jak powyżej tych 30 tyś - to dielsel, chyba że lubisz mieć coś więcej pod pedałem i nie zwracasz dużej uwagi na spalanie to 2.0 TSI, albo 3.2 V6.

170-tka spali 7-8l / 100km, w mieście może dojść do dyszki

2.0 TFSI 9-12l/100km, miasto do 15l/100km

3,2 V6 9-14l/100km, miasto do 16-17l/100km

Dane bez zbytniego oszczędzania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci ze wlasnie sklanialem sie do diesla ale strasznie sie boje ze bedzie felerny i nie wiem jak sie to ma po 2007roku

do tego diesla mozna kupic w tanszych cenach!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do tego diesla mozna kupic w tanszych cenach!
Zgadza sie tylko musisz wziaśc pod uwagę przebiegi, benzyna 07 będzie miał do 150kkm a diesel powyżej 200kkm a bardzo często sprowadzony za naszej zachodniej granicy to i ok. 300kkm. Pozostaje Ci tylko szukać cierpliwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A najlepiej kup go od kolegi...

 

Trochę bzdurki piszecie, po pierwsze jeśli diesel do B6 to tylko 2.0 TDI, 1.9 TDI to nieporozumienie, chyba że jeździmy typowo "emerycko". 2-litrówka po 2007r wcale nie jest taka awaryjna.

Z benzyny 2.0 FSI 150Km programem nie wyciągnie nawet 10KM. Jeśli już to z 2.0 TFSI, napisz jakie przebiegi robisz na rok, może to będzie najlepsze rozwiązanie.

 

Daje radę ale tylko RNS 510 (ta dotykowa)

 

Czyli minimum 140KM z 2.0 TDI, albo 2.0 TFSI.

Jak bzdurki piszemy to zobacz ile psuje się 2 litrówek a ile 1,9 wtedy popiszemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak bzdurki piszemy to zobacz ile psuje się 2 litrówek a ile 1,9 wtedy popiszemy

Czytaj ze zrozumieniem; z kontekstu wynika, że minimalny silnik (mowa o TDI) to 2.0 TDI 140KM a 1.9 to nieporozumienie - za słaby jak na taki samochód i jestem takiego samego zdania, a co do zawodności to już inna bajeczka ;) Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytaj ze zrozumieniem; z kontekstu wynika, że minimalny silnik (mowa o TDI) to 2.0 TDI 140KM a 1.9 to nieporozumienie - za słaby jak na taki samochód i jestem takiego samego zdania, a co do zawodności to już inna bajeczka ;) Pozdrawiam.
Wole miec to nieporozumienie jak to nazywasz niż kłopot a tak wogóle 105 koni daje spokojnie rade gwarantuje ci że nie odskoczysz mi za daleko 140 -stką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wole miec to nieporozumienie jak to nazywasz niż kłopot a tak wogóle 105 koni daje spokojnie rade gwarantuje ci że nie odskoczysz mi za daleko 140 -stką

 

Pozwolę sobie zacytować:

Nawet zwirusowanego 1.9 nie ma co porównywać do 2.0 TDI - dwulitrówka znacznie dynamiczniejsza i przede wszystkim 6-biegów. Nie wiem jak z kosztami, zależy jak trafisz, możesz kupić 1.9 padake, a 2.0 TDI w idealnym stanie. Nie wszystkie 2.0 TDI mają DPF'a, do 2008r 140KM były bez (ale są też oczywiście wersje z DPF). 170KM - od początku z DPF, a od 2008 wszystkie miały już filtr cząstek stałych. Spalanie będzie myślę większe w 1.9 TDI, a osiągami i tak nie dorówna 140-stce.

Zależy, co oczekujesz od samochodu, ale moim zdaniem 2.0TDI to minimum w passku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak bzdurki piszemy to zobacz ile psuje się 2 litrówek a ile 1,9 wtedy popiszemy

 

Zważ na to ile dwulitrówek jeździ po naszych drogach - 70%, do tego większość ludzi trafia na forum właśnie z powodu usterki, zadowolony użytkownik B6 raczej na forum nie zagląda... Co nie znaczy, że takich tutaj nie ma, jest bardzo wielu zadowolonych posiadaczy 2.0 TDI, najgorszy okres dla tych silników to 2005r i tyle.

Wole miec to nieporozumienie jak to nazywasz niż kłopot a tak wogóle 105 koni daje spokojnie rade gwarantuje ci że nie odskoczysz mi za daleko 140 -stką

 

Co do tego, to chyba nie jechałeś nigdy 140KM - gwarantuje Ci, że odskoczy Cię nawet nie będziesz wiedział kiedy, a od 0-200km/h zaryzykowałbym stwierdzenie, że stracisz ją z oczu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zważ na to ile dwulitrówek jeździ po naszych drogach - 70%, do tego większość ludzi trafia na forum właśnie z powodu usterki, zadowolony użytkownik B6 raczej na forum nie zagląda... Co nie znaczy, że takich tutaj nie ma, jest bardzo wielu zadowolonych posiadaczy 2.0 TDI, najgorszy okres dla tych silników to 2005r i tyle.

 

Co do tego, to chyba nie jechałeś nigdy 140KM - gwarantuje Ci, że odskoczy Cię nawet nie będziesz wiedział kiedy, a od 0-200km/h zaryzykowałbym stwierdzenie, że stracisz ją z oczu...

A potem jeden z drugim pisze zatarł się ,ubywa płynu itp płaczecie i płacicie życze powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zważ na to ile dwulitrówek jeździ po naszych drogach - 70%, do tego większość ludzi trafia na forum właśnie z powodu usterki, zadowolony użytkownik B6 raczej na forum nie zagląda... Co nie znaczy, że takich tutaj nie ma, jest bardzo wielu zadowolonych posiadaczy 2.0 TDI, najgorszy okres dla tych silników to 2005r i tyle.

 

A potem jeden z drugim pisze zatarł się ,ubywa płynu itp płaczecie i płacicie życze powodzenia

 

umiesz kolego czytac ze zrozumieniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A potem jeden z drugim pisze zatarł się ,ubywa płynu itp płaczecie i płacicie życze powodzenia

 

Kolego każdy swoje chwali, szkoda klawiatury.

A koledze co kupuje radzę przejechć się 2.0 i 1.9 i samemu podjąć decyzję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie mam prawa narzekać na moją 2.0 TDI, jak dla mnie rewelacja. Auto śmiga szybko, bezproblemu. Wymieniam tylko olej filtry i przy kazdej takiej wymianie wszystko jest dokladnie sprawdzane - wszystko czyli zawieszenie i silnik. A jak mi powiedzą że na tym idzie jeszcze pojeździć to i tak to zaraz wymieniam na oryginał, ponieważ nie mogę sobie pozwolić aby cos mi sie na trasie stało z autem :) jestem jednym z niewielu właścicieli którzy są w 100% zadowoleni ze swojej B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też złego słowa nie powiem.

Przez rok podbiłem przebieg z 73 kkm do 93 kkm.

Był tylko serwis na 90 kkm i paliwo nic więcej.

No chyba, że zjechane klocki uznamy za awarię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam Was ponownie

dzis rozmawialem z pracownikiem serwisu i facecik mi powiedzial ze silniki 2.0 fsi tez nie sa bez wad ze maja problem z rolkami i napinaczami w rozrzadzie i jakies tam inne drobne nekajace je usterki. Co wy powiedzie na ten temat????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też jestem ciekaw bo cały czas zastanawiam się nad kupnem 2.0 FSI z przebiegiem 120 tys. km i nie wiem czy warto w to iść czy szukać czegoś innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam Was ponownie

dzis rozmawialem z pracownikiem serwisu i facecik mi powiedzial ze silniki 2.0 fsi tez nie sa bez wad ze maja problem z rolkami i napinaczami w rozrzadzie i jakies tam inne drobne nekajace je usterki. Co wy powiedzie na ten temat????

Pisałem o tym wcześniej, czasami jest problem z napinaczem, ale bardzo łatwo to zdiagnozować - na biegu jałowym słyszalny jest stuk podobny do koła dwumasowego, koszt niewielki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma auta którego cos by nie bolało jedne psują się wiecej drugie mniej tak już jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie chcialem zapytac jak sie ma silnik FSI do silnika TSI i jakie sa znaczace usterki i czym one sie roznia miedzy soba(oczywiscie silniczki :) )?????

Edytowane przez saczo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności