Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam benzynę i szczerze mówiąc, jak bym miał takową nabyć z przebiegiem >150 k km i z niepotwierdzonego źródła to bym raczej odpuścił, za duże ryzyko chyba - mimo, że narazie jestem ze swojej bardzo zadowolony.. ale ja mam nalatane dotychczas 50k km :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

50 tkm w b6 to mega rarytas- taniej wyjdzie mercedes S klassa (czyli zamowienie Taxi)

Z drugiej strony 150tkm w b6 to tez 20 tys km rocznie czyli niewiele.

 

Nie za bardzo widze inne mozliwosci zakupu auta.

Jesli 150 to za dużo:)

To co udało soe Tobie to 6 w totka- nie każdy bedzie miał tyle samo szczęścia:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie 6tke a 5tke swego czasu, ale za dużo osób trafiło i niewielki z tego grosz był :)

A auto nabylem jako nowe na promo he wyprzedawali na pniu przed wprowadzeniem b7, a że auto firmowe użytkuje w tygodniu a b6 na weekendy to taki przebieg sie wykręcił.

Łukasz, nie kupil bym zadnego tsi czy tfsi bo mamy kilka we flocie takich i od 130kkm sa problemy z 1.4, od 180 1.2, a 1.8 narazie maja po ok 160kkm i jakos jeszcze daja rade, ale pewnie kwestia czasu :)

Tak czy siak ktos kupujac auto z przebiegiem 150kkm liczy pewnie ze przejedzie jeszcze bez problemu ze 100kkm, ja uwazam ze moze byc problem stad odradzil bym zakup - tym bardziej z niepewnego źródła nie wiedziac jak ktos motor traktował wczesniej (longlife itp)

Edytowane przez bastek-83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć,

po 3 dniach grzebania się na aukcjach i mękach związanych z wyborem auta stwierdziłem, że może jednak zostanę z passatem. Z tego co zrozumiałem tanie użytkowanie benzyniaków (tzn lpg lub [cng+automat to w ogóle egzotyka]). Więc zaczynam rozglądać się za dieslem. Który silnik w połączeniu z DSG jest najmniej awaryjny? Czy B7 to też jak "b6 to mina kosztow uzytkowania"? Zastanawiam nad 2l silnikiem.

 

Witaj

Szukaj B7 z silnikiem 2.0 TDI będziesz zadowolony, można trafić z mniejszym przebiegiem, ale cena będzie adekwatnie wyższa, wizyta w ASO przed zakupem obowiązkowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W b6 tez juz od 2008r sa silniki common rail i to sie nie psuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

przegrzebałem chyba całe forum i ciężko znaleźć w miarę aktualną odpowiedź na pytanie które mnie męczy od dłuższego czasu gdyż rozglądam się za passatem b6, rocznik jaki mnie interesuje to minimum 2008 tylko pojawia się pytanie.

 

Nad jakimi silnikami warto się zastanowić ? Wiadomo, że pod względem awaryjności, eksploatacji i kosztów utrzymania liderem jest legendarny 1,9 TDI. Jednak co myślicie o 1,8 benzynie 160 km, 2.0 TDI ( wiem, że jest problem z głowicami w tych silnikach produkowanych przed 2008 rokiem ) a także co myślicie o 2.0 fsi.

 

Przyznam szczerze, że jeszcze jakiś czas temu myślałem tylko nad silnikiem 1,9 TDI ale może warto sięgnąć po coś innego. Mam nadzieję, że pomożecie.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy też jakie robisz roczne przebiegi. Jeżeli poniżej 20kkm to proponowałbym benzynę 1.8 TSI 160 koni. Obecnie taką użytkuję już 1,5 roku oprócz oliwy do silnika, żadnych wkładów finansowych. Wcześniej ujeżdżałem 2.0 TFSI ( 200 kucy) identyczna sytuacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bidi, ja przez 4 lata jeździłem B6 z silnikiem BMP (ten z bezawaryjnymi pompowtryskami). Przebiegi 25 tys. km/rok, kupiłem z przebiegiem ~160tys.

Zaraz po zakupie wymienić musiałem uszczelkę pod głowicą, po jakimś czasie gumowe węże przy turbo, wymieniłem uszczelki w pompowtryskach, bo kiepsko odpalał no i przed samą sprzedażą, przy ok. 270 tys. km sprzęgło z dwumasą.

Poza tym z silnikiem ŻADNYCH problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duży, powiedz mi jakie były mniej więcej koszty naprawy ? Z tego co wiem wymiana sprzęgła z dwumasą to nie są małe koszta ale wiadomo, że prędzej czy później i tak to będzie trzeba zrobić.

 

A co macie jakieś informacje, doświadczenia jeżeli chodzi o silnik 2.0 benzyna 150 km ?

 

Oczywiście proszę też innych użytkowników o opinie i radę s prawie pozostałych wersji silników.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

bierz 2.0 tdi CR. Będzie Pan zadowolony. 1.9 TDI to "klekot" i nie ma czym jechać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy! Podpowiedzcie proszę czy ten samochód jest godny uwagi? http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-6-102-km-perfekcyjny-stan-z-niemiec-ID6ypRXX.html#contact-form .Szukam własnie takiego (kolor, silnik) mieszkam 300 km od niego więc nie chcę się fatygować niepotrzebnie a liczę na wasze doświadczenie i wiedzę w kwestii B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bidi.

Jak diesel to tylko CR. 1,9???? A co ty złotówa jestes? :)

Nie mówiąc juz o tym ze za to trzeba zapłacić jak za zboże- cholernie trudno znaleźć bo wszyscy tego szukają- nie jeździe wcale ale jest "bezawaryjne" dopóki mu po gazie nie dasz i panewki nie wyskoczą- jak słyszę E ktos sobie świadomie chce kupić auto z mocą golfa 4 z 98 roku to proponuje mu rower albo bilet miesięczny.

Jesli potrzebujesz diesla bo robisz przebiegi to tylko i wyłącznie common rail- na serio soe nie psuje.

A jesli benzyna to tez proponuje 1,8t 160 - jesli interesuje Cie benzyna to wał do mnie na priv. Pomożemy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,8tsi byłe feee dopuki nie pojawił się erlajn w ofercie na handel?? :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bullet - rzuć fachowym okiem (znawcy):http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-6-102-km-perfekcyjny-stan-z-niemiec-ID6ypRXX.html#contact-form

Tak jak pisałem powyżej o kolorze i silniku nie dyskutujemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minusy:

Rocznik

Silnik

Wyposażenie a w zasadzie jego brak.

Cena kooooosmos.

Plusy. Trudno cokolwiek znaleźć- nie wiem, szukam na sile- moze kolor:) ??

 

Dlaczego na sile chcesz zrobic z siebie męczennika. Plastikowa kiera, szare fatalne dekory, wersja trend - od trENdowaty:)

Dlaczego nie chcesz sobie kupic czegoś co Cie bedzie cieszyć?

DlcEgo chcesz na sile wpakować siebie i swoją rodzine do najgorszego G. Jakie mozna sobie wyobrazic....

Bo co bo ma mały przebieg???

A skąd wiesz ze prawdziwy?

Jesli masz budzet do 20k to zapomnij o dobrym passacie b6.

25-28 to juz co innego.

 

piotrek prezes- trudno Ci nie przyznać racji:)

aczkolwiek miałem 3 sztuki 2.0t i największy przebieg 136 a najmniejszy 107 i wszystkie klepaly po odpaleniu a każdy mówił ze taki ich urok. Teraz mam 1,8 i 180kola nalotu i cisza przy odpalaniu. Nie twierdze ze któryś lepszy lub gorszy bo przyznaje racje temu co napisałeś:)

Edytowane przez bullet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trend to od trendowaty, nie wiedziałem Bulllet dzięki ?

 

 

 

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie pytanie z innej beczki. Jak poznać czy jest to silnik CR ? Bo niestety bardzo mało osób pisze która to wersja silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak poznać czy jest to silnik CR

Twoje lenistwo pokonuje kolejne granice..... Internet jest pełen odpowiedzi na twoje pytanie. Również w tym temacie było to wiele razy poruszane i tłumaczone. Wystarczy poszukać ....

PDvsCR.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym CR musi mieć oznaczenie silnika cztero literowe.

Starsze PD oznaczenia 3 literowe.

Auto WYPRODUKOWANE po październiku 2008 ma juz zawsze CR

Mówiąc krótko- szukaj auta z 2009 w gore.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego na sile chcesz zrobic z siebie męczennika. Plastikowa kiera, szare fatalne dekory, wersja trend - od trENdowaty:)

 

Plastikowa ? Ja tam widzę trójramienną obszytą skórą. Co w sumie jest lekko dziwne, bo w bieda line były chyba te czteroramienne jak od Jelcza.

Ktoś się też pofatygował z wymianą tunelu śordkowego na wersję z roletą nad cupholder'ami.

 

Czterech liter to auto nie urywa, anie ceną, ani wyposażeniem. Tyle, że ładnie posprzątane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności