Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj znajdziesz forumowiczów którzy 'zajmują się' sprawdzaniem Vinu i wyślą ci na meila calutką historie auta. Sam korzystałem z ich pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj znajdziesz forumowiczów którzy 'zajmują się' sprawdzaniem Vinu i wyślą ci na meila calutką historie auta. Sam korzystałem z ich pomocy

 

jeśli chodzi o ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/80333-VIN-decoder-(wy%C5%82%C4%85cznie-VW-Audi-Seat-Skoda)-bez-historii-i-przebieg%C3%B3w/page222 to zamknięty :/

no chyba że chodzi o któregoś konkretnego forumowicza to prosiłbym info na pw, napiszę prośbę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli chodzi o ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/80333-VIN-decoder-(wy%C5%82%C4%85cznie-VW-Audi-Seat-Skoda)-bez-historii-i-przebieg%C3%B3w/page222 to zamknięty :/

no chyba że chodzi o któregoś konkretnego forumowicza to prosiłbym info na pw, napiszę prośbę.

 

Sprawdzić auto możesz np. u tego kolegi:comoaligato

http://forum.vw-passat.pl/threads/90129-Sprawdzenie-Historii-samochodu-po-vinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, wysłałem pw. Prosiłbym jeszcze odpowiedź co do mojego wcześniejszego pytania, czy w silniku CBAB rozrząd podlega wymianie dopiero po 180 tys km bez limitu czasowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W silnikach CR według książki serwisowej wymiana rozrządu przy 210 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W silnikach CR według książki serwisowej wymiana rozrządu przy 210 tyś.

To chyba druga rzecz po kupnie używki, zaraz po wymianie oleju, niezależnie od stanu licznika, bo z tym to różnie bywa ?.

 

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki, wysłałem pw. Prosiłbym jeszcze odpowiedź co do mojego wcześniejszego pytania, czy w silniku CBAB rozrząd podlega wymianie dopiero po 180 tys km bez limitu czasowego?

Kolego ja mam auto z tego samego rocznika, co Ty. Nasze mają limit na 150tys.km. /ja wymieniałem przy 140tys.km/, kolega z pracy ma z 2010r. - a te mają na 180tys.km /nie wiem dlaczego tak jest/, a B7 od 2011r. ma już na 210tys.km. /dla mnie to już "lekka" przesada/. Pozdrawiam

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego ja mam auto z tego samego rocznika, co Ty. Nasze mają limit na 150tys.km. /ja wymieniałem przy 140tys.km/, kolega z pracy ma z 2010r. - a te mają na 180tys.km /nie wiem dlaczego tak jest/, a B7 od 2011r. ma już na 210tys.km. /dla mnie to już "lekka" przesada/. Pozdrawiam

 

Jest w książce serwisowej jakiś zapis o tym przy ilu kilometrach powinien zostać wymieniony rozrząd, albo może w instrukcji obsługi? Pojadę oglądać drugi raz to poszukałbym informacji o tym. Właściciel mówił że dopiero przy 180 tys, no ale wiadomo że właściciel to może powiedzieć wszystko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w książce serwisowej tabelka co i przy ilu km podlega wymianie. Tak jak pisałem wcześniej w książce serwisowej mojego paska B6 z 2010r. silnik cr cbbb wpisana jest wymiana rozrządu przy 210 tyś. ale ja wymieniłem przy 200 tyś. O dziwo zdaniem mechanika rolka i pasek był jeszcze w całkiem niezłym stanie. Jak pojedziesz oglądać to poszukaj w książce takiej informacji no i oczywiście sprawdź u kolegi z forum historię auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest w książce serwisowej jakiś zapis o tym przy ilu kilometrach powinien zostać wymieniony rozrząd, albo może w instrukcji obsługi? Pojadę oglądać drugi raz to poszukałbym informacji o tym. Właściciel mówił że dopiero przy 180 tys, no ale wiadomo że właściciel to może powiedzieć wszystko...

Moje info pochodzi od kolegi z ASO VW w Gdańsku, który pracuje tam od 8 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moje info pochodzi od kolegi z ASO VW w Gdańsku, który pracuje tam od 8 lat.

 

No to niedobrze, bo samochód ma prawie 149 tys więc wychodzi na to że rozrząd jest na już... A sprzedający mi wmawia że jest do zrobienia przy 180 tys...

Dlatego chcę wiedzieć gdzie w książce serwisowej jest o tym wpis przy jakim przebiegu powinien zostać zrobiony rozrząd aby pokazać właścicielowi, może jest nieświadomy.

Edytowane przez Morhol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy silniki CR mają jakieś swoje bolaczki?

Jak sprawa z pompa chodzi o jej napęd trzeba wyminiac inbus czy cos w tym stylu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to niedobrze, bo samochód ma prawie 149 tys więc wychodzi na to że rozrząd jest na już... A sprzedający mi wmawia że jest do zrobienia przy 180 tys...

Ja bym się nie zastanawiał, tylko go wymieniał. Jeżeli go dopiero kupiłeś, to zrób to i będziesz miał spokój na kilka lat, a tak będziesz jeździł i cały czas o nim myślał :D

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jeszcze nie kupiłem i nie wiem czy jest to powód do ponownej negocjacji ceny... Czy mógłbyś zajrzeć do swojej książki serwisowej i poszukać tego wpisu o konieczności wymiany przy 150 tys? Byłby to dobry punkt zaczepny żeby nie być gołosłownym przy sprzedającym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to niedobrze, bo samochód ma prawie 149 tys więc wychodzi na to że rozrząd jest na już... A sprzedający mi wmawia że jest do zrobienia przy 180 tys...

Dlatego chcę wiedzieć gdzie w książce serwisowej jest o tym wpis przy jakim przebiegu powinien zostać zrobiony rozrząd aby pokazać właścicielowi, może jest nieświadomy.

 

Według mojej wiedzy limit 150 tyś. dotyczy 2.0 tdi na pompowtryskach., ale to nie zmienia faktu że jak bym kupił to auto to zmienilbym rozrząd i miałbym spokój na kilka lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu kupiłem 2011r Passata b7 2.0 tdi w ASO Gdańsk ul. Lubowidzka - serwisant który wykonywał przegląd przedsprzedażowy /350zł/zapewniał że rozrząd jest do wymiany po 180k.

 

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega macvw wspominał o tym że silniki 2.0 tdi cr 140km czyli cbab w roku produkcji 2009 miałyby mieć rozrząd wymieniany książkowo przy 150 tys km tak jak w starszych 2.0 tdi PD, a już w roku 2010 te same silniki cbab miałyby mieć już interwał wymiany przy 180 tys km. Ktoś jeszcze mógłby to zweryfikować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozrząd wymieniany książkowo przy 150 tys km tak jak w starszych 2.0 tdi PD, a już w roku 2010 te same silniki cbab miałyby mieć już interwał wymiany przy 180 tys km. Ktoś jeszcze mógłby to zweryfikować?

 

Tu jest trochę info na temat B6:

 

https://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-service-information

 

i wychodzi na to, że w Common Railu CBAA, CBAB, CBBB interwał wymiany to 180 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak baby na targu- a kolega powiedział.

Silnik cbbb z 2008 listopad rozrząd na 180 tys km

Silnik cbbb z 2010 czerwiec rozrząd na 210 tys km

Nie wiem czy coś zmienili czy tylko wydłużyli interwał.

 

Kolego kupujący- sprzedawca ma racje WMAWIAJĄC Ci prawdę do głowy.

A tak z innej bajki/ piszesz ze masz problemy ze sprawdzeniem bo nie masz czasu itp- dlaczego zatem przekreślasz auto w którym "trzeba" zrobić roZrzad??? To normalna sprawa ze trzeba zrobić. Jak kupisz nowe w salonie tez będziesz musiał zrobić.

Poza tym rozrząd kosztuje grosze.

Rozumiem ze mieszkasz za granica ale trochę jakby tak od du.py strony się zabierasz za to- jak czytam ze Passat z przebiegiem 140 tys km prowadzi się dobrze i nic nie puka i nie stuka- na litość boska to noe duży Fiat.

Napisz gdzie mieszkasz- może w pobliżu jest jakiś forumowicz który chociaż kabel bedzie miał.

Albo jeśli cena dobra i auto Ci się podoba to weź- Aha pod warunkiem ze comoigato potwierdzi historie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście że nie przekreślam samochodu tylko dlatego że trzeba będzie w nim wymienić rozrząd. To normalna rzecz eksploatacyjna którą prędzej czy później trzeba zrobić. W moim przypadku chodzi jedynie o to ile mam czasu, bo wolałbym to zrobić w Polsce niż tutaj, nie tylko ze względów finansowych. Dlatego jeśli interwał jest rzeczywiście 180 tys km to w porządku bo myślę że jeszcze 7-8 tys tutaj zrobię przed powrotem do kraju. Napisałem że "nic nie puka nic nie stuka" bo jest to czwarty passat którego tutaj oglądam i wcale nie jest to takie oczywiste, w jednym deska trzeszczała jak w polonezie, w drugim coś stukało w silniku przy lewoskrętach, w trzecim mocy brakowało... Dlatego ten egzemplarz wydaje mi się najbardziej w porządku mimo potrzeby kilku wymian takich jak tarcze i klocki, opony i ten rozrząd w najbliższej przyszłości. A może któryś forumowicz mieszka we Francji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności