Gość pshemo Zgłoś #1 Napisano 22 Marca 2007 Z czym 'to sie je': 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Po wykasowaniu sie juz nie pojawilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pre_pl Zgłoś #2 Napisano 23 Marca 2007 sprawdź ewentualne błędy w "Instruments Cluster" (17) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pshemo Zgłoś #3 Napisano 24 Marca 2007 Sprawdzilem - pusto. Czyli to byla taka 'podpucha'? Po wykasowaniu blad narazie sie nie pojawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 24 Marca 2007 Intermittent Sporadyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2007 pshemo, udało się wyłowić przyczynę? bo i mnie ostatnio ten błąd zaczął nękać (razem z check engine i system too lean, ale to inna historia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pshemo Zgłoś #6 Napisano 27 Września 2007 Od tamtego wykasowania sie nie pojawil. Jedyne co udalo mi sie skojarzyc, to to, ze kasowanie inspekcji oleju robilem przyciskami na zegarach. A wiadomo, ze czasami rozne kombinacje sie powciska, bo nie zawsze zaskoczy. Jedynie to mi przychodzi do glowy. Nie naprawialalem nic, co mogloby byc zwiazane z takim bledem. Teraz tak sobie mysle... skoro u Ciebie wywala cos z check engine... silnik ten sam... to ja mialem pewna mala przypadlosc - wypadajace zaplony. Nagle silnik zaczal palic na 3 gary, zapalila sie kontrolka 'check engine'. Dowiedzialem sie wtedy, ze nasze silniczki maja dorzucone wadliwe 'aparaty zaplonowe'. Nie wiem jak to nazwac dokladnie, takie kostki na kazdym cylindrze, ktore doprowadzaja WN. Jak zdejmiesz plastikowa oslone to bedziesz widzial te wtyczki, takie kwadratowe... no napewno wiesz o co chodzi, tylko ja nie umiem tego nazwac. Pomoglo ich docisniecie. Cos tam w nich nie styka i gubi sie WN Dodatkowo sa problemy z cewkami. Ja u siebie mam wymienione przez poprzedniego wlasciciela juz wszystkie i jest Chyba za wiele nie pomoglem, ale moze naprowadzi Cie to na jakis trop, bo silnik ten sam wiec moze i niedomagania podobne. Po staropolsku zycze Ci 'good luck!' //EDIT: poszukalem jeszcze na innych forach podobnych przypadlosci i zaleznosci. Sprobuj zrobic [outpu test] w bloku 17. Ja robilem - moze to pomoglo. Sprawdz poziom oleju i czy wszystko z nim ok. Mi sie kiedys raz zapalila kontrolka od oleju i zgasla - moze to bylo to. Akurat wtedy wymienialem olej wiec moze wymiana pomogla na ten dziwny blad. //EDIT2: przyjrzyj sie tez czujnikowi poziomu oleju i czujnikowi temp. plynu chlodzacego G2/G62 (u siebie go wymienialem, bo padl; moze wtedy juz go niedomaganie bralo). [ Komentarz dodany przez: marecek: Czw Wrz 27, 2007 10:46 ] dzięki, jak już pisałem - drugi error jest związany z czymś innym (strojenie LPG in progress - chcę uzyskać taką samą moc jak na Pb, a to ciut potrwa). Fakt, nie doczytałem opisu błędu. Sprawdzę jeszcze wieczorem gruntownie wszystkie pozostałe elementy monitorowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2007 Ten błąd może wystąpić z wielu przyczyn, np po odłączeniu akumulatora, za niskie napięcie, niewłaściwe kodowanie, zakłócenia w pracy immobilizera itd, jeżeli po wykasowaniu się nie pojawia to znaczy że jest wszystko OK i nie ma czym się przejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janco Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2010 Odgrzeję trochę temat. Mam błąd 18062 prawdopodobnie spowodowany on jest błędem w Instruments. Kupiłem auto z wymienioną skrzynią biegów, był automat jest manualna. Czy jest możliwość przekodowania skrzyni, aby pozbyć się tych błedów ? Address 01 ------------------------------------------------------- Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1348 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0003 Coding: 17000 Shop #: WSC 05326 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 49-00 - No Communications [i][b]Szyna danych- błąd, moduł kontroli przekładni TCM (CAN Data bus line fault, transm.control module)[/b][/i] Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 49-00 - No Communications End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #9 Napisano 2 Kwietnia 2010 Na liczniku masz linię pod którą powinny wyświetlać się biegi? Spróbuj kodowanie CAN 00004 czy wejdzie, ewentualnie potem ponownie 00006, wykasuj błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) jeśli auto to, co pod awatarem to: Gateway jest dobrze zakodowany. * +00001 = Automatic Transmission (< MY 2001) * +00002 = Brake Electronics (ABS) * +00004 = Airbags ,powinieneś zacząć od przekodowania silnika. silnik powinien być: 00002 błędy mogą iść od licznika, jeżeli masz pasek z biegami, to niestety, ale masz tak jak by dodatkowe okablowanie które jest skomunikowane z innymi sterownikami, nie wiem, czy jest na to jakieś kodowanie, trzeba by było się podpiąć, podaj kodowanie swojego licznika. Podejrzewam, że jeśli byś fizycznie odciął przewody od tego ustrojstwa, to miał byś problem z głowy pozdrawiam Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2010 hmm... czyli sugerujecie panowie, że ja też coś kiedyś kombinowałem i zaserwowałem sobie kodowanie skrzyni biegów automatycznej i stąd ten błąd? muszę to sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janco Zgłoś #12 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) powinieneś zacząć od przekodowania silnika Address 01 Controller: 038 906 019 DS Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1348 Coding: 00002 Shop #: WSC 30011 Jest 00002. ... podaj kodowanie swojego licznika Address 17 Controller: 3B0 920 845 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 Coding: 21125 Shop #: WSC 00054 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 49-00 - No Communications Na ile zdążyłem poznać zasadę kodowania to wydaje mi się, że jest dobre. Spróbuj kodowanie CAN 00004 czy wejdzie, ewentualnie potem ponownie 00006, wykasuj błędy Jutro zobaczę Twój sposób. Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez Janco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 4 Kwietnia 2010 zmień kodowanie na 21124 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #14 Napisano 4 Kwietnia 2010 Dobre ma kodowanie. Co da ta 4 na ostatnim miejscu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #15 Napisano 6 Kwietnia 2010 Ja namieszałem w ojcowym liczniku, o takim samym numerze jak mój stary 1/2fis (pisałem o tym kiedyś, wskaźnik paliwa się skrzaczył). Więc przerobiłem mój wsad i wgrałem do ojcowego. No i jest błąd: 01315 - Transmission Control Module 49-00 - No Communications i linia na wyświetlaczu, bo mój automat, a ojca manual. Gateway jest 00006 i innej wartości nie przyjmuje. Jak podłącze jeszcze raz to zobacze jakie jest kodowanie samego licznika. Tacie to nie przeszkadza, ale mnie wkurza, że nie jest jak być powinno ---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 09:56 ---------- Zrobiłem tak jak Pogromca pisze, czyli najpierw 0004 potem 0006 i kreska znikła razem z błędem. Wcześniej próbowałem tylko zmieniać na 0004 i dlatego nie działało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janco Zgłoś #16 Napisano 12 Kwietnia 2010 Spróbuj kodowanie CAN 00004 czy wejdzie, ewentualnie potem ponownie 00006, wykasuj błędy. Co prawda 00004 nie chciało wejsc, ale wprowadzilem 00006 jeszcze raz. I wszystko gra !!! :brawo Dzieki. Podejrzewam, że jeśli byś fizycznie odciął przewody od tego ustrojstwa, to miał byś problem z głowy Obyło się bez ciecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekIRL Zgłoś #17 Napisano 8 Lutego 2013 ten kod błędu może również informować o cofanym liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #18 Napisano 17 Kwietnia 2013 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent mam ten sam blad , lecz niestety gdy go kasuje po chwili powraca tak jakby nie dalo sie jego skasowac...:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #19 Napisano 17 Kwietnia 2013 Nie skasujesz tego błędu dopóki nie wykasujesz usterek z licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #20 Napisano 17 Kwietnia 2013 czyli? zaczac od usuniecia komunikatu olisensor warkstat i migajacej zoltej oliwiarki podczas zaplonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach