MrWho Zgłoś #1 Napisano 11 Sierpnia 2005 Hejka no i mam kolejny problem... mianowicie czy moze wam to sie zdarzyło i czy wiecie co z tym zrobić. Wkładam kluczyk do zamka drzwi kierowcy wchodzi leciutko... ale juz na boki chodzi cholernie cieżko Co moze być ?? Wina samego wkładu czy całego zamka?? Ktoś z tym miał doczynienia ?? Zamykanie z centralnego zamyka normalnie bez zadnych pierdół jakieś teorie?? Porady?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bohdan Zgłoś #2 Napisano 12 Sierpnia 2005 Myślę ,ze nigdy albo nie wiele razy był zamykany kluczykiem. Dlatego chodzi tak ciężko. Może trzeba potraktować go WD lub czyms tam podobnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #3 Napisano 12 Sierpnia 2005 Hejka Dzisiaj walczyłem 5h z tym zamkiem Po wyjeciu wkładu od kierowcy potraktowałem go środkiem penetrujacym podobnym do WD no i mozna go krecić w qłko Chyba jednak coś sie uwaliło i teraz pytanie kto z was ma blisko do servisu i by wyświadczył mi przysługę taką żeby skoczył się spytał ile takie coś by kosztowało Mianowicie chodzi mi o zrobienie zamka pod kluczyk Oraz jego wymiana Z zamkiem miałęm nastepujące przygody: Na poczatku zdjełem tapicere oczywiście nic nie widąc... potem pozyczyłęm kluczyk żeby ta srobke poluzować co trzyma zamek no i zamek wyszedł Rozkrecam drugie drzwi ( tzn sam zamek ) i ta nasadka wpała mi do środka a żeby qr#$%$%#%$# %$# no i dupa Rozwaliłem cały boczek drzwi pasarzera no i teraz jak tam łape wsadzić... jaja sa niesamowite bo do blachy sa przymocowane UWAGA na nity prowadnice od szyby... nie idzie inaczej tego wyjac tylko trzeba wymontować szybe itd... normalnie lipa na całego no ale spuściłem szybe na max do dołu i jakos podniosłem odginajac ta blache do siebie te 15cm wsadziłem łapke i wyjełem ta końcówke... dalej wyjełem bez problemow zameczek No to teraz dawaj przekładac... zamki identyczne Wsadziłem zamki wszystko ok... mowie do qmpla... ty dawaj wyjmiemy zamek spiszemy nr to zadzwonie do servisu to niech mi zrobia to jechac nie bede musiał... ja za zamek a on qrwa wyjść nie chce Bladz patrze przez dziureke ze mimo odkrecenia tej sroby na max'a ta blacha co mocuje wkład minimalnie aczykolwiek niezle trzyma wkład Zarowno lewy jak i prawy Nie mam pojecia co z nim ale sie wqrzyłem niemiłosiernie... puki co włożyłem te wkłady i działaja mi normalnie wkład od kierowcy... puki co bede tak jeĽdził... no ale predzej czy pozniej musze zawitać do servisu żeby mi to zrobili ciekawe jak oni wyjma wkład hehe bo bez wyciagania całego zamka raczej sie nie obedzie a tam qrde szybe itd No ale pewnie ze mnie zedra z 200zł za to No chyba że potem poprobuje i jakos to sam jeszcze raz wymontuje troszke qrde popsulem przy klamkach lakier Bladz srobokretem probowałem podwazac nie widziałem nawet ze tam dotykam no ale trzeba mocno sie przyjzec temu jak cos to kiedys pomaluje albo wypoleruje to ot i to cała historia Jak by ktoś chciał rozebrać drzwi to mam juz lekka wprawe ale ogólnie modlcie sie zeby tam nic nie jebło bo qrde cos rozebrać to masakra pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2005 Hmm widze że nikt nie chce nic napisać No to mały update Koszt zamka 260zł w servisie Wymiana 40zł chyba jednak wymienie to u nich zwłaszcza że sam nei dam rady teraz wyjać niech oni się mecza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2005 Jak nikt nie chce,nic napisac???? :wink: Mam zablokowany zamek od strony kierowcy Co prawda mam B3ke i nie wiadomo czy tez mial bym taakie hocki-klocki jak Ty ale...ODESZLA MNIE OCHOTA ZEBY PRZY NIM COS GRZEBAC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ton Zgłoś #6 Napisano 2 Stycznia 2006 Ja miałem małą przygodę z golfem '95 - po włamaniu zabrali sobie bębenek z prawych drzwi, więc musiałem dorobić go sobie do kluczyka, a ponieważ zmieniła się nieco jego konstrukcja i nowe były mocniejsze i grubsze, to dodatkowo jeszcze część łączącą bębenek z zapadką trzeba było dokupić i wyszło tak: wkład do zamka 47,67 montaż zapadek we wkładzie do zamka 30,00 zbierak do zamka 13,08 trzpień zamka 10,72 Razem stówka (: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #7 Napisano 14 Stycznia 2006 To może jeszcze się komuś przyda: DEMONTAŻ DRZWI: - najpierw wyciągamy zatyczkę z rączki (tam gdzie ręką łapiesz przy zamykaniu) - potem wyciągamy panel ze sterowaniem szyb (jest na lekkich zatrzaskach podważa się do góry - zdejmujemy wtyczkę elektr.) - pod panelem są trzy duże śruby z wielkimi łbami na "krzyżak" - śruby należy odkręcić i wyjąć potem mogą wpaś za tapicerkę. - odkręcamy od samego dołu boczka dwie śrubki (pierwsza koło lampki dolnej (potrzebny jest specjalny klucz "torsowy". - wszystkie śruby są odkręcone. - teraz będziemy potrzebowali dwóch tępych noży stołowych (najlepiej nie sprężynujących. - noże owijamy lekko szmatą i wsuwamy pod boczek w kształcie nożyczek - zaczynamy od dołu (prawy dół i lewy dół 1/5 wysokościboczka - po lekkim odchyleniu boczka widać czarne zatrzaski zatrzasków jest 6 szt po 3 na stronie. - zatrzask trzeba umiejętnie podważyć aby nie pękł, najlepiej uchwycić go z obu stron i podważyć. - jak odskoczą wszystkie zatrzaski boczek drzwi jeszcze nam nie spadnie - trzyma się na wewnętrznej rynience konstrukcji drzwi przy szybie boczek należy lekko podnieść do góry - zaczynając od strony kołka rygla zamka, można lekko podważyć (przy kołku) potem dalej pujdzie jak z ... - jak boczek już zejdzie to uwaga na linkę klamki - Tu uwaga: (mozna rozłączyć wtyczkę dolnej lampki) - linka zablokowana jest wsuniętą plastykową tulejką (przy boczku) z pazurkiem na końcu pazurek, odchylamy go (zabezpiecza przed wypadnięciem tulejki) i wysuwamy od strony klamki w stronę zamka. BOCZEK ZDJĘTY. na cynkowanej konstrukcji na wysokości 1/3 od góry drzwi, są dwie okrągłe gumowe zaślepki wielkości około 6 cm - zdejmujemy je - w otworach widać śruby pod klucz nasadowy 10-ke - po pluzowaniu śrób szyba boczna opiera się tylko na dolnych prowadnicach - teraz szybę można dowolnie regulować lub wyjąć i umyć (wstawić nową) (przed wyjęciem szyby należy podważyć zewnętrzną chromowaną listwę do góry i zdjąć ją - listwa trzyma się na rowkach elastycznych) Szybę przed przykręceniem należy dobrze dopasować do pionowej długiej bocznej krawędzi drzwi i górnej zaokrąglonej - jak szyba dobrze dopasowała się w uszczelce to druga osoba z wyczuciem dokręca 10-ką śruby ROBIMY PRÓBĘ: - podłączamy do kostki panel sterowania szybami - włączamy stacyjkę - patrzymy jak chodzi szyba, w razie czego poluzować i powtórzyć dopasowanie. Zdjęcia demontażu drzwi: http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kityo Zgłoś #8 Napisano 17 Stycznia 2006 odswieze temat zeby nie zakladac nowego nie wiecie czy microstyczki centralnego zamka w passatach sa wymienialne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #9 Napisano 17 Stycznia 2006 http://www.forum.vw-passat.pl/viewtopic.php?t=721 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kityo Zgłoś #10 Napisano 17 Stycznia 2006 thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wolf Zgłoś #11 Napisano 27 Kwietnia 2006 Witam :621: wczoraj nabylem paska i mam problem z centralnym dziala tylko na kluczyk(w kturym jest takze pilot) ale na pilota juz nie dziala, czy jest to wina zepsutego pilota czy moze cos w autku,nigdy nie mialem samochodu z centralnym wiec kazda rada bedzie cenna z gory dzieki . Wolf :622: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #12 Napisano 27 Kwietnia 2006 Witam wczoraj nabylem paska i mam problem z centralnym dziala tylko na kluczyk(w kturym jest takze pilot) ale na pilota juz nie dziala, Pewnie pilot sie rozkodował. Ktoś już opisywał na forum kodowanie pilota. A może bateria odłożyła łyżkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DOBI1205 Zgłoś #13 Napisano 9 Czerwca 2006 witam , panowie w którym miejscu tu jest opisany demontaż zamka z tylnej klapy kombi , tak jak w odnośniku to pisze ? no ja nie mogę nic na ten temat znależć , a mniemam że tam tkwi u mnie usterka gdyż raz zapala się podświetlenie bagażnik zaś raz nie , pomocy! pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #14 Napisano 9 Czerwca 2006 A FAQ kolega przegladal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kilex Zgłoś #15 Napisano 16 Lipca 2006 Witam ,czy ktoś wie jak wyjąć klamkę w drzwiach kierowcy? Wszystkie inne przeszkody pokonałem ale to dla mnie zagadka.Chcę zmienić wkładkę, w klamce mam inną niż w pozostałych zamkach i stacyjce :609: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2006 zeby wyjąć wkładke nie musisz wyciagac klamki. Otwórz drzwi.Obok zamka sa 2 sruby oraz zaslepka czarna.Podwaz zaslepke.Tam jest sruba , którą musisz wykrecać. Jednoczesnie pociagaj klamke i wkładke(razem z zaslepką) .Poniewaz trudno robic to jednoczesnie wykrecaj srube o pol obrotu i sprawdzaj potem czy wkladka sie luzuje. Nie wolno odkrecac tej sruby na maxa od razu bo spadnie zabezpieczenie do drzwi i masz roboty na godzine,zeby rozkrecic drzwi i zlozyć wszystko od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kilex Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2006 danek, ok ale w którą stronę ciągnąć klamkę. Widziałem tą śrubę wykręcałem ją?? i nic wkładałem kluczuk i nic przeręcałem kluczykiem i nic?? trzeba wyciągać samą wkładkę??? :647: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #18 Napisano 16 Lipca 2006 ciagnij klamke tak jak otwierasz drzwi.Bo klamka lekko blokuje tez zaslepke jak jest w pozycji spoczynkowej.Dlatego musisz ja pociagnąć. Odkrecaj powoli srube a wkladke mozesz sprobowac ciągnąć wlozonym kluczykiem albo delikatnie podwazac zeby nie zniszczyc lakieru.Jesli wkladka nie wychodzi to sruba o pol obrotu i znów próba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kilex Zgłoś #19 Napisano 16 Lipca 2006 danek, Wielkie dzieki ,jutro spróbuję. Ale ma wyjść tylko wkładka czy wyjdzie cała klamka? :611: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #20 Napisano 16 Lipca 2006 tylko wkladka z zaslepką(ta w kolorze nadwozia wkoło wladki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach