bohdan
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bohdan
- Urodziny 19.01.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Bogdan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zwierzyniec
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1996
-
przebieg: 150 tys. km olej: Mobil 5W50 ubytki: brak
-
U mnie nie ma w 3B(B5) chyba nie było.
-
To może i ja bym był
-
Chyba że na samiuśkim początku jak coś. Końcówka 97 i początek 98 napewno ma takie same jak wszystkie później. Od początku było montowane zwieszenie ze stopów lekkich. Mam passata z września 1996 - początki produkcji.
-
tak powinno być lampka zapala się na chwilę informując, że jest sprwna a nastepnie gaśnie
-
A co myślicie o tym: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=74039970
-
Mam takie pytanie czy w etce przy oznaczeniu paska do danego silnika np silnik 1.8T AEB jest, że Z=153 czy to jest liczba zębów paska pytam dlatego, że w sklepie powiedzieli mi, że do tego silnika (AEB) pasek ma 150 zębów.
-
ja też z http://www.vwgolf.pl
-
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
bohdan odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Od czsu o czasu wypadało by ją wyciągnąć bo tak jak nas naciągaja w tych serwisach to, aż szkoda gadać ale ja już tam prędko nie pojadę -
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
bohdan odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Dzieki Marek U mnie z tego co pamiętam to było więc bede musiał to wszystko czyścić -
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
bohdan odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
No własnie. Powinni byli cały układ przeczyścić , a nie tylko ssak. Co do kosztów to wszystko kosztowało około 700 zł. Czytałem dokładnei twoje posty i zastanawiam się czy sam dam rade przeczyścić to wszystko. Bo w serwisie to, aż sie boje pomyśleć ile to będzie kosztować. -
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
bohdan odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie było podobnie. Pojechałem do serwisu, sprawdzili ciśnienie okazało się , że nie ma stałej wartości tylk faluje ( na biegu jałowym). Zdjeli miskę olejową , a tu cały smok zapchany, miska zasyfiona. Wszystko to wyczyścili - nowy filtr, olej i wszystko było w porządku. Ale od pewnego czasu gdy silnik jest ciepły słychaś zawory, poza tym bardzo głośno chodzi łancuszek. Kontrolka ciśnienia oleju jeszcze się nie zapaliła. Wdaje mi się, że mam układ smarowania zasyfiony i nie wszędzie jest odpowiednie ciśnienie, a może padł napinacz łąncuszka rozrządu. Może ktoś wie jak to sprawdzić. silnik AEB 1.8T -
No i co z tym odprowadzaniem wody. U mnie koło serwa nie ma żadnego otworu.
-
Myślę ,ze nigdy albo nie wiele razy był zamykany kluczykiem. Dlatego chodzi tak ciężko. Może trzeba potraktować go WD lub czyms tam podobnym.
-
Nic na ten temat nie wiem. Myślę, że nie wywaliłem kasy na darmo, kupując nowy zamek