Skocz do zawartości
Gość mario_ber

czy jest miedzy chlodniczka oleju a filtrem oleju oring ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mario_ber

mam wrażenie żę mój passek sie rozpada ;/

 

jakiś czas temu zaczął się lać mi olej z okolic filtra oleju,

 

wiem że tam jest jak by chłodnica oleju i ściąga się tam srubami to wszystko do kupy ?

 

mechanik mi to poskręcał jak ciekło i teraz przy odpalaniu znów cieknie olej tak jak by z pod jakiej uszczelki nad filtrem a potem się zasysa!

 

Czy tam jest jakaś uszczelka czy trzeba całość wymienić ? doszły mnie słuchy że tam metal na metal się styka czy to możliwe ?

Edytowane przez mario_ber

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mario_ber

zle napisalem piltr oleju ! sory chodzi oczywiście o filtr oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr ma uszczelkę, pewnie nikt jej nie posmarował olejem przed przykręceniem i dlatego puszcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mario_ber
Filtr ma uszczelkę, pewnie nikt jej nie posmarował olejem przed przykręceniem i dlatego puszcza.

 

mechanik naładował chyba silikonu czeronego do uszczelniania w to miejsce twierdząc że tam nie ma wcale uszczelki że to metal do metalu przylega i srubą się dociąga i trzeba całośc wymienić wraz z uchwytem do silnika ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mario_ber
Zmień mechanika, ten to chyba jakiś debil.

 

tak sie zastanawiam że to dziwne jak by nie było uszczelki ! a mechanik to taki co mu powiem to zrobi ;/ niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racja, powinno się nasmarować olejem dookoła taką uszczeleczkę na filtrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może chodzi o uszczelke chłodniczki oleju ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam między podstawą filtra a chłodniczką ( wymiennikiem) ma ma być oring. Kiedyś mi go wywaliło. Kupiłem taki za 3 zeta i dwa lata spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy Variant CL i piero28 Maja rację tam jest oring,który uszczelnia poł.podstawy z chłodniczką oleju.

 

No i Kol. The_Saint też ma rację

Zmień mechanika, ten to chyba jakiś debil.
bo co to za mechanik jeżeli nie posiada wystarczajacej wiedzy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co on naprawiał, skoro nie VW...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tytuł tematu niezgodny z punktem 2.2.a Regulaminu

Proszę o poprawę, inaczej kosz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dokładnie taki o-ring.

c01c48f1d6f2777am.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mario_ber

tak jak myślałem że jest oring a mechanik do d...,

 

dokładnie chodzi o chłodnicę oleju, przesyłam zdjęcie jak to wygląda zaraz po odpaleniu samochodu a potem tak jak by się zasysa

20081111.jpg

Edytowane przez mario_ber

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem to samo tylko w silniku 2E między chłodniczką a uchwytem jest oring niby zwykły ale po bokach ma 2 jakby uszka koszt to u mnie 14zł przykrecasz to wszystko razem makrętką którą zobaczysz po odkręceniu filtra oleju chybz rozmizr 22lub 24 troche zabawy z tym jest bo musisz zdjać węże z chłodniczki oleju ale sobie poradzisz skoro ja dałem rade a niejestem mechanikiem

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kaflo25

Między łapą a chłodniczką oleju jest oring 5 zł w ASO wszystko dokręcasz dużą śruba chyba cos 27 klucz i dopiero filtr oleju, który ma swoją uszczelke, ale nie powiedziane ze to tedy ci leci, bo jest jeszcze wyżej uszczelniacz 25 zł w ASO i może lecieć tez tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tali1
Tam między podstawą filtra a chłodniczką ( wymiennikiem) ma ma być oring. Kiedyś mi go wywaliło. Kupiłem taki za 3 zeta i dwa lata spokój.

witam żeby wymienisz ten oring to trzeba spuścić płyn chłodniczy czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam żeby wymienisz ten oring to trzeba spuścić płyn chłodniczy czy nie

Nie trzeba. jeśli chłodniczka nie jest uszkodzona, to nie wycieknie ani kropla płynu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie ciężko ściągnąć chłodnicznę (bez kanału) i bez odpinania któregoś z węży z płynem...:/

Edytowane przez Variant CL
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności